arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

واکنش نژادفلاح به احتمال برکناري اش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم مقام پرسپوليس گفت: «عباس زاده از درخشان عذرخواهي کرده و مشکلي براي ادامه کار در پرسپوليس ندارد.»

محمدحسين نژادفلاح در رابطه وضعيت اسپانسر پرسپوليس براي عقد قرارداد دوباره با اين باشگاه اظهار داشت: «در حال مذاکره هستيم و جلسات زيادي را برگزار کرديم اما هنوز اين قرارداد نهايي نشده است. البته اختلافات آنقدري نيست که بخواهد اصل قرارداد را منتفي کند. فکر مي کنم اين مسائل تا چند روز آينده حل شود و بتوانيم به يک توافق خوب برسيم.»

وي در پاسخ به اين سوال که در صورت بازگشت بهنام پيشروي کيش به عنوان اسپانسر پرسپوليس مشکل سياسي هم حل مي شود، افزود: «من نمي دانم که مشکلات سياسي و بازداشت او چقدر متاثر از شکايت اين شرکت است اما هر چقدر از مشکلات که به پاي اين شکايت باشد، قطعا حل خواهد شد و ما هم اميدواريم که آزاد شود.»

مديرعامل پرسپوليس در خصوص اينکه گفته مي شود با آمدن اسپانسر جديد او هم رفتني است و منتقمي جايش را خواهد گرفت، تصريح کرد: «اصلا بحث مديريتي باشگاه به اسپانسر مربوط نمي شود و وزارت ورزش اين حق را به هيچ وجه به اسپانسر نمي دهد زيرا از اختيارات خودش است. ما نشست هاي زيادي با اسپانسر داشتيم و اصلا اين بحث مطرح نبوده که آنها بخواهند مديرعامل باشگاه را تعيين کند. نمي دانم اين شايعات از کجا به وجود مي آيد. در ضمن منتقمي قبلا چند دوره در باشگاه حضور داشته و اگر قرار بود کاري انجام دهد، همان زمان انجام مي داد. به هيچ وجه اسپانسر نمي تواند براي من تعيين تکليف کند و در کارهاي اقتصادي مي تواند موثر باشد.»

وي درباره اضافه شدن چند عضو به هيات مديره و احتمال حضور هدايتي در باشگاه خاطرنشان کرد: «من به عنوان طرف مشورت وزارت ورزش شايد بتوانم به کسي را براي عضويت در هيات مديره مثل هدايتي پيشنهاد دهم اما اين از اختيارات من نيست و وزارتخانه تعيين مي کند که چه کسي در هيات مديره باشد. صدور حکم با وزير ورزش است و شايد من فقط براي انتخاب اين ترکيب پيشنهاداتي را بدهم که هنوز هيچ کس نهايي نشده است.»

نژادفلاح درباره ناراحتي هدايتي از مسئولان وزارت ورزش گفت: «من از اين موضوع بي خبر هستم و چيزي هم به من نگفته که از وزارتخانه ناراحت است. فقط مي دانم که هدايتي در کنار باشگاه است و پاداش بازي با بنيادکار را نيز همانطور که قول داده بود، صبح که به فرودگاه رسيديم، به بازيکنان داد و در اتوبوس آن را ميان بازيکنان تقسيم کرديم.»

وي در رابطه با صحبت هاي عباس زاده عليه باشگاه و سرمربي تيم خاطرنشان کرد: «آنطور که شنيده ام اين بازيکن ديروز در تمرين عذرخواهي کرده و با درخشان نيز صحبت کرده است. با اين وضعيت فکر نمي کنم مشکل خاصي باشد اما ما از هيچ بازيکني توقع نداريم که خارج از باشگاه برود و اينطور صحبت کند. بايد بازيکنان مشکلاتشان را با سرمربي تيم در ميان بگذارند.»

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص تعليق فعاليت هاي عباس زاده با شکايت باشگاه نساجي مازندران گفت: «اين موضوع را من شنيدم اما تا به حال نه چيزي به دست من رسيده و نه آن را بررسي کردم. بايد ماجراي طلب باشگاه نساجي را بررسي کنم.»

وي در واکنش به صحبت هاي درودگر که گفته بود با مديررسانه اي پرسپوليس صحبت کرده تا با نژادفلاح ديدار کند اما موفق نشده، گفت: «دليلي ندارد که کسي وقتي مي خواهد با من صحبت کند، با مدير رسانه اي باشگاه هماهنگ کند. درودگر از دوستان خوب من است اما ايشان وقتي موبايل مرا دارد، واسطه نمي خواهد که با من قرار ملاقات بگذارد.»

نژادفلاح درباره ديدار با تراکتورسازي و احتمال بوجود آمدن مشکل در تبريز عنوان کرد: «پيش بيني من اين نيست که اتفاق خارج از چارچوبي در تبريز و بازي فردا رخ بدهد. ما ميهمان آنها هستيم و توقعمان اين است مقدمات را طوري فراهم کنند که حاشيه اي بوجود نيايد. من دوست دارم براي اين بازي به تبريز بروم و اميدوارم يکسري کارهاي عقب افتاده را انجام داده و بتوانم راهي تبريز شوم.»

وي درباره درخواست پرسپوليس براي تعويق بازي با نفت مسجدسليمان و مخالفت اين باشگاه اذعان داشت: «صبح با رضاييان، مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان و همچنين حاتمي رئيس هيات مديره اين باشگاه صحبت کردم. به نظرم سازمان ليگ بايد وارد شود و در اين ميان پادرمياني کند. مشکل ما را ملي ببيند و از رضاييان نيز چنين درخواستي داشتم. اميدوارم که در فضاي تعاملي اين حق را براي ما قائل شوند.»

قائم مقام پرسپوليس در پايان گفت: «هر تاريخي که نفتي ها پيشنهاد بدهند، ما حاضريم با آنها در يک تاريخ جديد بازي کنيم. اميدوارم نفت مسجدسليمان اين همراهي را با ما داشته باشد تا بتوانيم به بردهاي شيرين خود در آسيا ادامه دهيم. فعلا رضاييان با من مخالفت نکرد و گفت که بايد بررسي کرده و پاسخ بدهد.»

منبع : جام نيوز
نظرات بینندگان