arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

نجات زن از دست راننده شیطان صفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوان وقتی پی به نیت شوم راننده شیطان صفت برد، خود را از خودرو به بیرون پرت کرد و سرنخ دستگیری متهم فراری را به پلیس داد.

هفته گذشته زن جوانی در حالی که صورتش زخمی بود، سراسیمه پا به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران گذاشت و از مردی به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

شاکی به افسر پرونده گفت: روز حادثه در حال بازگشت به خانه ام بودم. هر چه منتظر تاکسی و اتوبوس شدم بی فایده بود. به دلیل عجله ای که داشتم به محض آن که یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد ، مقصدم را به راننده گفتم و سوار شدم. در میانه راه، راننده به بهانه این که در خیابان تصادف شده و می خواهد از راه دیگری مرا به مقصدم برساند، تغییر مسیر داد. هنوز مسافتی طی نکرده بود که متوجه شدم او از مسیر اصلی خارج شده و به سمت بیرون از شهر حرکت می کند.

وی ادامه داد: از راننده خواستم خودرو را متوقف کند که توجهی نکرد و با چاقویی که همراه داشت مرا به مرگ تهدید کرد. همان زمان متوجه شدم او نیت پلیدی در سر دارد بنابراین با او درگیر شدم و زمانی که بسرعت در حرکت بود، در خودرو را باز کرده و به بیرون پریدم. در همین زمان با رسیدن یک راننده عبوری موضوع را به وی گفتم و او مرا تا مرکز پلیس رساند. اکنون از متهم فراری شکایت دارم. هنگام دور شدن راننده توانستم چند شماره از پلاک خودرو را یادداشت کنم.با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره نگاری از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز شد تا این که ماموران چند روز پیش به سرنخ هایی دست یافتند و توانستند متهم فراری را هنگام تردد با خودرویش در یکی از محله های شهر تهران شناسایی و دستگیر کنند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و ابتدا اظهارات متناقضی را بیان کرد اما در ادامه تحقیقات، زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و گفت: با مشاهده شاکی که تنها و منتظر تاکسی بود، وسوسه شدم او را به عنوان مسافر سوار کنم و با انتقال به خارج از شهر او را مورد آزار و اذیت قرار دهم و اموالش را سرقت کنم.

با صدور قرار قانونی برای متهم، وی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی اش ادامه دارد.

منبع: جام جم
نظرات بینندگان