arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

آیت الله وحید خراسانی: مردم عراق از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید با اشاره به میزبانی شایسته مردم عراق از زائران اربعین حسینی(ع)، گفت: مردم عراق از امتحان بزرگی بیرون آمدند و این سعادت و افتخار، درک شدنی و توصیف شدنی نیست.

 وی در دیدار جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت)، با اشاره به حضور چند میلیونی در مسیرهای پیاده روی به سوی آستان مقدس امام حسین(ع)، افزود: این زیارت در این شرایط و خطراتی که موجود بود، بیانگر این است که اگر این افراد روز عاشورا حضور داشتند، همراه حبیب بن مظاهر بودند.

آیت الله وحید خراسانی با اشاره به اهمیت و عظمت زیارت سید الشهدا(ع)، گفت: خدمت به زائران سیدالشهدا توفیق عظیمی است و از مهمترین راه ها برای قرب الهی به شمار می آید.

سیدافضل الشامی، معاون عتبه حسینیه نیز در این دیدار با ارایه گزارشی کوتاه از روند برگزاری یازدهمین جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) در کربلا، از آیت الله وحید خراسانی یا یکی از نمایندگان وی برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

در این دیدار معاون آستان مقدس امام حسین(ع)، رییس مرکز پژوهشهای اعتقادی، رییس دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) و امام جماعت عتبه عباسیه حضور داشتند.

جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) همزمان با ایام ولادت امام حسین(ع) در کربلای معلا برگزار خواهد شد

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان