arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

بارش برف سنگین در جاده های شرق تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: با وجود تداوم بارش برف تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان فیروزکوه باز است.

سرهنگ محمد حسن محمدی گفت: بارش سنگین برف که از شب گذشته در تمام نقاط شهرستان بویژه گردنه های برفگیر اغاز شده کماکان ادامه دارد.

او گفت:با وجود تداوم بارش ها و لغزندگی جاده ها تمامی محورها باز است و عوامل پلیس راه،راهداری ،هلال احمر و اورژانس مشغول خدمت رسانی به کاربران جاده ها هستند.

این مقام انتظامی هشدار داد: با توجه به لغزندگی جاده ها تردد در محور های مواصلاتی شهرستان فیروزکوه بدون داشتن زنجیر چرخ امکانپدیر نیست.

سرهنگ محمدی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان فیروزکوه را دارند خواستار رعایت نکات ایمنی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و به همراه داشتن زنجیر چرخ شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ۳ روز آینده بارش در برخی استان های جنوبی و شرقی تشدید می شود نسبت به بروز سیلاب در رودخانه ها ی این استان ها هشدار داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب گفت: با توجه به تشدید بارش طی سه روز آینده آب گرفتگی معابر عمومی وسیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها به سبب بارش باران و اختلال در تردد جاده های کوهستانی به سبب بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته وی، بعد از ظهر امروز بارش باران و برف و وزش باد شدید در استان کرمان به ویژه در نیمه شمالی استان همچنین وزش باد شدید همراه با گرد وخاک در ایلام وشمال خوزستان رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش باران و برف در استان کرمان به ویژه در نیمه جنوبی استان و بارش باران گاهی با رعد وبرق در استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

وظیفه گفت: همچنین در این روز وزش باد شدید پیش بینی می شود که در جاده های کوهستانی استان کرمان منجر به کولاک برف و در برخی مناطق استان هرمزگان منجر به رخداد گرد و خاک خواهد شد.

او گفت: روز پنج شنبه بارش باران شدید در استان سیستان و بلوچستان رخ می دهد از این رو توصیه می شود اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی به کار گرفته شود، به ویژه از هرگونه تردد در مناطق مستعد سیلاب خودداری شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان