arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

فکری: استقلال همیشه مشکل مالی داشته و این موضوع جدیدی نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربی استقلال اعتقاد دارد که تیمش با وجود نداشتن سه بازیکنش در دیدار با نفت تهران، همچنان می تواند پیروز میدان باشد.

محمود فکری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره بازی قبلی تیمش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران که با برتری یک بر صفر آنها برابر نفت مسجد سلیمان به پایان رسید، گفت: بازی نسبتا خوبی بود و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط خوبمان را در جدول حفظ بکنیم. هم اکنون نیز بچه ها آمادگی خوبی برخوردار هستند و هر چند دو یا سه بازیکن تاثیر گذار خود را نداریم و ان شاءالله بازی خوبی را ارائه خواهیم کرد.

وی درباره غیبت سه بازیکن استقلال در مصاف با نفت تهران اضافه کرد: البته به نبود کرار عادت کرده ایم اما نبود امید ابراهیمی و میلاد فخرالدینی را امیدواریم با بازی خوب جانشین هایشان حل کنیم و مشکلی برای تیم ما پیش نیاید و با عملکرد خوب خود نبود اینها را جبران کند. نفت تیم خوب و جوانی است اما ما هم امیدواریم بتوانیم برنده از این بازی خارج شویم.

مربی استقلال درباره کمتر شدن حضور هوداران در استادیوم ها بیان کرد: متاسفانه در تهران تماشاگران بسیار کم شده اند و این موضوع در همه بازی ها دیده می شود. هزینه بالا و تهیه سخت بلیت ها برای هواداران فوتبال که اغلب قشر پایین جامعه هستند و از خانواده خود ارتزاق می کنند بسیار سخت است و معتقدم یکی از عوامل اصلی کاهش استقبال از بازی ها است.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید استقلال تصریح کرد: بازیکنان جدید بسیار خوب هستند و عملکرد خوبی دارند. جا دارد از آنها تشکر کنم که به تیم ما کمک کردند.

فکری در پایان درباره مشکلات مالی استقلال اضافه کرد: استقلال همواره مشکلات مالی داشته است و خود ما با این موضوع غریبه نیستیم. اما امسال با توجه به مشکلات پیش آمده با اسپانسر مقداری مشکلات بیشتر شده است اما ما امیدواریم زودتر این قضیه برطرف بشود تا بازیکنان اذیت نشوند. ما الان با یک امتیاز اختلاف سوم هستیم و مطمئنا در روزهای آخر همین تک امتیاز ها قهرمان را مشخص می کنند. بنا بر این معتقدم تیمی که مشکلات کمتری داشته باشد در روز آخر می تواند گام آخر را محکم بردارد. مسئولین باید بیشتر به فکر باشند و مشکلات را برطرف کنند. اگر بتوانند بخش اعظمی از مطالبات بازیکنان را تا پایان فصل پرداخت کنند نیز بسیار خوب است و می تواند کمک حال استقلال باشد.
نظرات بینندگان