arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

قلعه‌نویی: افتخار می‌کنم کارمند کرباسچی بودم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر قلعه نویی می گوید بهترین راه این است که استقلال و پرسپولیس را به خودروسازان بزرگ کشور واگذار کنند.
 
امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو ورزش، بازی تیمش را تیم فوتبال نفت تهران را یک فینال زودرس خواند. قلعه نویی که تیمش روز پنجشنبه به مصاف صدرنشین لیگ می رود گفت: «من هم موافقم که بازی فردا فینال زودرس است و حتی سر تمرین هم روز گذشته این موضوع را به بازیکنان گفتم اما بازی فردا مسابقه ای نیست که قهرمان را مشخص کند چون امتیازات زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و رقبای دیگری هم در این میان هستند و اینطور نیست که فقط استقلال و نفت مدعی باشند.»
 
قلعه نویی که بازی رفت دو تیم را در تهران 2 بر صفر به علیرضا منصوریان ، هم تیمی سابقش در استقلال شکست خورده است، در ادامه گفت: « خوشحالم که فوتبال ایران قطب‌های زیادی دارد و فوتبال مان چند قطبی شده اما متاسفانه به جای قطب‌سازی قطب‌کشی کرده‌اند و می‌بینیم که استقلال و پرسپولیس آنطور که باید شاید حمایت نشدند. چند سالی هست که من در تیم‌هایی مثل تراکتورسازی، مس کرمان، سپاهان و تیم ملی مربیگری کردم و می‌بینم که در حق استقلال و پرسپولیس اجحاف شده و به نظرم باید نگاه‌ها به این دو باشگاه عوض شود. الان می‌بینیم که برای این دو باشگاه مزایده می‌گذارند اما برگزار نمی‌شود و این مسئله به شان استقلال و پرسپولیس که سرمایه‌های ملی ما هستند لطمه می‌زند. واقعیت قضیه این است که از طریق استقلال و پرسپولیس می‌توان مشکلات زیادی را از بین برد و نشاط به جامعه آورد اما کاری کرده‌اند که قطب‌کشی انجام شده است.»
 
اما چطور می شود مانع از این قطب کشی شد؟

قلعه نویی می گوید: «من 12، 13 سال کار اجرایی کردم و افتخار می‌کنم در دوره ای ازشهرداری تهران  کار کردم که کرباسچی مسئول آن بود. ما تجربه خوبی در فوتبال ایران به نام باشگاه سپاهان داریم و باید بگویم که سپاهان را یک باشگاه واقعی دیدم که از زحمات آقایانی مثل خلیلیان، رحیمی، تاج و ساکت باید تشکر کنم و فکر می‌کنم هزار و 700 ورزشکار عضو این باشگاه هستند و در مورد 40 درصد از مدال‌هایی که در بازی‌های آسیای گوانگ‌جو به دست آمد برای اصفهان بود و به نظرم این تجربه می‌تواند به ما کمک کند آن هم در حالی که آقایانی مثل اسلامیان و تاج شروع‌کننده این راه بودند و ما هم می‌توانیم همان راهی را برویم که فولاد و سپاهان رفتند. البته فوتبال ما بازدهی مالی ندارد و اگر کسی هم می‌خواهد در فوتبال هزینه کند هزار نوع انگ به او می‌چسبانند و دیدید که هرگاه بخش خصوصی به تیمی ورود کرد موفق نبود آن هم در حالی که هزینه‌هایی برای این کار پرداخته‌اند اما بستری آماده نیست و امیدوارم از طرح اسلامیان حمایت شود تا به فوتبال کمک شود و استقلال و پرسپولیس هم از بلاتکلیفی در بیایند و سپاهان در این مورد تجربه موفق است.»
 
 قلعه‌نویی در خصوص دیدار فردای استقلال و نفت گفت: «قطعا بازی سختی داریم اما ما با همه نیروهایمان در این بازی حاضر نمی‌شویم چون کرار محروم است و شاید محرومیت او ادامه داشته باشد. مثل سریال‌هایی که ادامه دارد! شاید کرار را دو جلسه دیگر را محروم کردند و باید بگویم که کرار را در اصل 4 جلسه محروم کردند. به تیم نفت و کادر فنی و مدیریتش هم تبریک می‌گویم که هم در لیگ برتر می‌درخشند و هم در لیگ آسیا و در فینال جام حذفی هم حضور دارند و این نشان می‌دهد که آنها عقبه و برنامه‌ای دارند و به نظرم منصوریان و قنبرزاده تلاش خوبی برای این باشگاه انجام می‌دهند. ما هم در این چند وقت بر روی نقاط قوت این تیم کار کردیم و می‌دانیم که نقاط قوت نفت پرتاب اوت، شروع مجدد و ضربات کاشته است و باید ارتباط مبعلی را با خط حمله نفت قطع کنیم تا بتوانیم به یکی از اهدافمان برسیم و امیدوارم که مردم هم به استادیوم بیایند تا به بازی‌ها جذابیت داده شود.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه هم افزود: 6 ماهی است که مشکلات مالی داریم اما بزرگ‌ترهای تیم مثل رضا عنایتی، وحید طالب‌لو و امیرحسین صادقی بزرگی می‌کنند و با اینکه دغدغه مالی ما از همه تیم‌ها بیشتر است به خاطر مردم و پیراهن استقلال بدون حرف کار می‌کنیم و امیدوارم که مشکلات ما حل شود.»
 
قلعه نویی در پایان از بی پولی تیمش نالید و اینکه 6 ماه است پولی نگرفته اند. البته مدیران استقلال می گویند به تازگی 500 میلیون تومان را بین بازیکنان تقسیم کردند اما این بی پولی شان به دلیل حلف وعده عده ای از اعضای هیات مدیره و سازمان لیگ است.

منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان