arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

امشب پولادي و شجاعي براي فرار مي‌جنگند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 هفته دوازدهم ليگ قطر با توقف لخوياي صدرنشين مقابل الوکره آغاز شد.لخويا که که در دورسوم ليگ قهرمانان آسيا با بنيادکار مسابقه خواهد داد، پس از برد خوب در هفته گذشته مقابل السد مقابل الوکره قعرنشين که رضا قوچان نژاد را در اختيار دارد متوقف شد.

 لخويا که فاصله اي تا برد نداشت با گلي که توسط محسن متولي از روي نقطه پنالتي در لحظات پاياني بازي به ثمر رسيد دو امتياز حساس را از دست داد. اما با توجه به توقف السد مقابل السيليه فاصله 4 امتيازي خود را با السد حفظ کرد و صدرنشين ماند.

آنها در اين بازي 2-0 از حريف پيش افتاده بودند اما در نهايت مقابل حريف متوقف شدند . رضا قوچان نژاد بازيکن ايراني الوکره به عنوان بازيکن جانشين به ميدان آمد و در تساوي موثر بود . وکره با اين يک امتياز با 17 امتياز در رده يکي مانده به آخر ايستاده است تا اوضاعش بحراني باقي بماند.

در بازي‌هاي امشب ليگ قطر در هفته بيست و يکم ام صلال با پژمان منتظري مقابل العربي با اشکان دژاگه قرار مي گيرد و الاهلي با جباري و سيدجلال حسيني ميهمان الخريطيات است. در يک بازي مهم ديگر هم الشحانيه با مهرداد پولادي و مسعود شجاعي ميزبان الغرافه است که در صورت برد از سقوط فاصله مي‌گيرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان