arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

دولت عراق به ادامه مبارزه با داعش تاکيد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  سخنگوي نخست وزير عراق بر ادامه مبارزه با گروه تروريستي داعش تاکيد کرد.

به گزارش آريا، "سعد الحديثي" سخنگوي نخست وزير عراق امروز(جمعه) ،با تمجيد از همکاري عشاير با گروه‌هاي داوطلب و نيروهاي امنيتي در مبارزه با گروه هاي تروريستي داعش در استان‌هاي الانبار در غرب و صلاح الدين در شمال عراق، گفت، پيروزي‌هاي نظامي در عراق ، نشاندهنده وحدت عراقي‌ها ضد تروريسم و حمايت همه نيروهاي سياسي از عمليات نظامي است.

"سعد الحديثي" افزود، عراق در آستانه ورود به دوران جديدي از نمايش اقتدار وحدت ملي است و پيروزي هاي نظامي وحدت و امنيت کامل عراق را رقم خواهد زد.

سخنگوي نخست وزير عراق تاکيد کرد، پيروزي‌هاي صلاح الدين موجب نهادينه شدن طرحي سياسي و توافق ملي جديدي مي‌شود که از طريق آن مي‌توان اختلافات را کنار گذشت و براي ساختن کشوري متحد و امن بر پايه همزيستي، محبت، گذشت، برادري و کنار گذاشتن اختلافاتي اقدام کرد تا طائفه‌گرايي را که بر سطح ثبات امنيتي عراق تاثير منفي مي‌گذارد، از بين برود.

"سعد الحديثي" تصريح کرد، تروريسم درصدد بود با بهره‌برداري از اختلافات قومي-مذهبي در عراق طائفه‌گرايي را در اين کشور تقويت کند اما عراق با وحدت ملي خود توطئه دشمنان را خنثي کرد.

عمليات گسترده آزادي مناطق تحت اشغال داعش در استان صلاح الدين عراق روز يکشنبه يکم مارس آغاز شده است و نيروهاي امنيتي و مردمي عراق تاکنون پيروزي هاي بسياري کسب کرده اند.
نظرات بینندگان