arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

احمدی‌مقدم در ایستگاه پایانی‌ ناجا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سابق نیروی انتظامی و مشاور رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه به ایستگاه پایانی مسوولیتش در ناجا رسیده است، از همسر و اعضای خانواده‌اش و نیز مردم و کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کرد و حلالیت طلبید.

 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در آیین تودیع خود و معارفه سردار حسین اشتری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی، سخنانش را با قدردانی از دوستان، مسوولان و همراهانی که در طول 10 سال فرماندهی‌اش در نیروی انتظامی با وی همراهی کردند، آغاز کرد و در ادامه با کسب حلالیت از همکاران و مردم، گفت: امروز به ایستگاه پایانی مسوولیتم در ناجا رسیدم.

وی با بیان اینکه به شهدا و صدها جانباز نیروی انتظامی درود می‌فرستم، گفت: همواره در طول ریاستم عشق شما را در سینه داشتم و به امام و رهبر عزیزم که من را به این مسیر هدایت کردند سلام و احترام و ادب خود را به صدها هزار جان برکف نیروی انتظامی اعلام می‌کنم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی و مشاور رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تحمل بار سخت و مسوولیت فرماندهی ناجا در منطقه‌ای آشوب زده و رو در رو با تهدیدات دشمن ممکن نبود مگر با رهنمودهای رهبری و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر همکاران و حمایت‌های ملت، گفت: نیروی انتظامی در این مدت به دستاوردهای بزرگی دست یافته و توانسته با همکاری دیگر سازمان‌های مسوول به تکیه‌گاه‌های دیگر کشورها بدل شود اما باید اعتراف کرد که شایستگی ملت ایران بیش از اینهاست و تا رسیدن به قله امنیت و آرامش و عدالت بیش از اینها راه باقی است.

احمدی‌مقدم با اشاره به اقدامات ناخوشایندی که ممکن است در طول فرماندهی‌اش در نیروی انتظامی رخ داده باشد، گفت: از مردم و رهبر عزیزم عذرخواهی می‌کنم. کارکنان ناجا از پاک‌ترین افراد هستند و اگر نتوانستم خدمات شایسته‌ و متناسب را برایشان ارائه کنم، ان‌شاءالله من را مورد بخشش قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: مردم بزرگوار نیز اگر حقی از آنها روا داشته نشد یا به آنها ظلمی وارد شده، من را ببخشند و از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در روز قیامت من را مورد حساب قرار ندهند و عفو کنند.

احمدی مقدم از مقام معظم رهبری به خاطر انتصاب سردار حسین اشتری به فرماندهی نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: یقینا ایشان خدمات شایسته‌تری را ارائه خواهند کرد و من به عنوان سربازی کوچک در خدمت ایشان و نیروی انتظامی خواهم بود.

احمدی‌مقدم ادامه داد: همچنین از مقام معظم رهبری به خاطر اینکه من را مورد تفقد قرار دادند کمال تشکر را دارم و از حمایت‌های دولت‌ها، وزرا، استانداران، فرمانداران، ارتش، سپاه، مسوولان قضایی، وزیر کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز قدردانی می‌کنم.

به گفته وی، از زمان آغاز به کار دولت، دکتر نوبخت کمک‌های زیادی به نیروی انتظامی کرده است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی همچنین از صداوسیما و اصحاب رسانه نیز قدردانی کرد و گفت: امیدوارم مردم من را از دعای خیر خود محروم نکنند.

احمدی‌مقدم در پایان سخنانش از صبوری همسر و اعضای خانواده‌اش در طول دوران فرماندهی‌اش در نیروی انتظامی قدردانی کرد.

درپایان سخنان احمدی‌مقدم، شماری از مقامات و مسوولان با حضور بر روی سن با اهدای تابلو فرش و تقدیرنامه از خدمات وی قدردانی و حضار نیز ایستاده فرمانده پیشین خود را تشویق کردند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی و مشاور رییس ستادکل نیروهای مسلح پس از پایین رفتن از سن، با سردار اشتری دیده‌بوسی کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان