arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

هاشميان: هرگز براي مربي شدن عجله نمي‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بازيکن سابق بايرن مونيخ آلمان حضور در کلاس هاي مربيگري را بهترين اتفاق سال 93 براي خودش مي داند.وحيد هاشميان مي گويد در اين سال اتفاق هاي تلخ و شيريني برايش افتاده اما خاطرات بد آن را فراموش کرده است.

اتفاق بد و خوب در هر سال مي افتد
در هر سال که تمام مي شود اتفاق هاي خوب و بد در آن مي افتد، هميشه نمي شود که در زندگي شادي وجود داشته باشد و بعضي وقت ها روزهاي زندگي به کام انسان نيست. البته من نمي توانم بگويم که چه اتفاق هاي بدي برايم افتاده و شايد لازم باشد در مورد آن بيشتر فکر کنم.

در سال 93 بزرگ شدن دخترم را ديدم
يک اتفاق شيرين براي من اين بود که در سال 93 بزرگ شدن دخترم را به چشمانم ديدم. در سال هايي که فوتبال بازي مي کردم، بيشتر مشغول فوتبال و سفرهاي تيمم بودم اما حالا فرصتي به وجود آمده که بيشتر در کنار خانواده ام باشم.

بهترين اتفاق سال
شايد بهترين اتفاق سال براي من قبول شدن در کلاس هاي مربيگري پيشرفت در آلمان باشد. حتما مي دانيد که حضور در اين کلاس ها مستلزم قبول شدن در آزمون ورودي بود. من در اين مدت خيلي زحمت کشيده بودم و حتي شما مي دانيد در زماني که فوتبال بازي مي کردم هم پيگير مسائل مربوط به مربيگري بودم. حالا هم خيلي خوشحالم که توانستم در آزمون ورودي اين کلاس ها قبول شوم. فکر مي کنم اين بهترين اتفاق براي من بود.

براي مربي شدن عجله نمي کنم
من هرگز براي مربي شدن عجله نمي کنم، بيشتر عجله دارم که چيزهاي بيشتري ياد بگيرم. من هميشه بدم مي آمده که از واژه مدرک صحبت کنم. دوست دارم از کلمه يادگيري صحبت کنم و بگويم که باز هم مي خواهم آموزش ببينم و چيزهاي زياد ياد بگيرم.

پيشنهاد مربيگري ام به شرايط خانوادگي ام بستگي دارد
يک زمان من مجرد بودم و هر پيشنهادي که به من مي رسيد خودم تصميم مي گرفتم ولي حالا زن و بچه دارم و شرايطم فرق مي کند. اگر پيشنهادي به من برسد، بايد شرايط خانوادگي ام را در نظر بگيرم. البته من هر پيشنهادي را قبول نمي کنم چون اعتقاد دارم مربيگري نکردن بهتر از يک انتخاب بد است. اگر پيشنهاد خوبي پيدا نکنم ممکن است در خانه بنيشينم و اصلا کار نکنم.

مديون خدا هستم و تلاشم
من هميشه به رسانه ها احترام گذاشتم مگر اينکه آنها خواسته باشند براي من جرياني درست کنند. چند وقت پيش يکي از خبرنگاران به من گفت که من مديون رسانه هستم. اما من در جواب کساني که اين فکر را مي کنند مي گويم که اول مديون خدا هستم و بعد تلاش خودم. هميشه به رسانه ها احترام گذاشتم ولي هرگز از آنها استفاده نکرده ام.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان