arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

کي‌روش: اگر براي دفاع از حق و حقوق تيم ملي اخراجم کنند افتخار مي‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: وظيفه من است که اسامي را انتخاب کنم و هر دخالتي در اين انتخاب بازيکنان يک دخالت مستقيم در حيطه وظايف من است.

کارلوس کي‌روش پس از ترک فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت آزمون و جهانبخش اظهار داشت: راجع به اين مسئله اطلاعي ندارم با کفاشيان صحبت کردم اما مستقيما در مورد اين مسئله صحبت نکرديم. همان طور که مطلع شدم کفاشيان نتوانست به علت مشغله کاري جلسه را به اتمام برساند و به فردا موکول شد. موضع من را مي‌دانيد وظيفه من است که اسامي را انتخاب کنم و هر دخالتي در اين انتخاب بازيکنان يک دخالت مستقيم در حيطه وظايف من است.

 بندهاي قرارداد ما بسيار شفاف در مورد اين مسئله توضيح مي‌دهد و هيچ مسئله ديگري نمي‌ماند که صحبت کنم اگر کار به اينجا برسد فقط بايد طبق قرارداد پيش برويم.وي در مورد اينکه اعلام کرده اگر آنها نيايند مي‌رود گفت: بار ديگر مي گويم وظيفه بنده است که بازيکنان را انتخاب کنم. در مورد اين مسئله به توافق رسيده بوديم. با کاشاني و سرمربي اميد صحبت شده بود بعد از اين جلسه که تصميم گرفته شده بود بنده اسامي را اعلام کردم و باشگاه‌ها نيز از خيلي قبل‌تر اسامي را دريافت کرده بودند.

بعد از آن جلسه هر تصميم ديگري گرفته شود دخالت مستقيم در حوزه وظيفه من خواهد بود.
سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: در يک طرف منافع تيم ملي را داريم. در طرف ديگر هم منافع تيم المپيک را داريم شخص بنده تقويم فيفا را تهيه نکردم به همين منظور اعتقاد دارم که از منافع تيم ملي بزرگسالان طبق روال جهاني دفاع کنم. سوالي که مطرح است اين است که چه کسي وظيفه و مسئوليت انتخاب بازيکنان را قبول مي‌کند؟! بار ديگر شفاف و به صراحت اعلام مي‌کنم هيچ کسي در کشور ايران به اندازه شخص من براي موفقيت اين 2 تيم دغدغه ندارد. بار ديگر تاکيد مي‌کنم در ايران هيچ کسي به اندازه من دغدغه موفقيت اين دو تيم را ندارد.

کي‌روش يادآور شد: اگر بحثي مطرح شود که براي دفاع از تيم ملي بزرگسالان به ساير تيم‌ها اهميت نمي‌دهد من اين موضوع را رد مي‌کنم.

وي در مورد اينکه کفاشيان اعلام کرده اولويت ما تيم اميد است و اگر سرمربي تيم ملي استعفا هم مي‌خواهد بدهد خودش مي‌دادند گفت: تشکر مي‌کنم!

سرمربي تيم ملي تصريح کرد: فکر مي‌کنم اگر براي دفاع از منافع حق و حقوق تيم ملي بزگسالان کفاشيان بنده را اخراج کند اين موضوع براي من افتخار خواهد بود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان