arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۶۱۲
تعداد نظرات: ۱۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
آخرین اخبار از مذاکرات هسته ای لوزان؛

خروج لاوروف از سوئیس؛ بازگشت در صورت احتمال توافق / المیادین: پیشنهاد 1+5؛ لغو تحریم ها طي 4 تا 6 سال آينده / ایتارتاس: طرفین در حال آماده کردن سندي سياسي هستند / عراقچی: هنوز هیچ سندی در کار نیست / دیدار وزرای خارجه 1+5 بدون حضور ایران

شبکه المیادین گزارش داد: موضع فرانسه بار دیگر فضای بدبینی را بر مذاکرات هسته ای لوزان بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک حاکم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایان نشست وزرای خارجه ایران و 1+5 / جزئیات جلسه اعلام نشد / 3 وزیر خارجه اروپایی از لوزان خارج می شوند / بازگشت در صورت احتمال توافق / المیادین: پیشنهاد جدید 1+5؛ لغو تحریم ها طي 4 تا 6 سال آينده / روسیه: نشانه هایی از پیشرفت در لوزان دیده می شود

فرانس پرس نوشت: گفتگوی وزیران امور خارجه ایران و قدرت‌های بزرگ به منظور برداشتن آخرین موانع از سر راه رسیدن به توافقی در باره برنامه هسته‌ای ایران ،صبح روز دوشنبه در لوزان، آغاز شد.

به گزارش «انتخاب»، وزیران خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین از یک سو و وزیر امور خارجه ایران از سوی دیگر به همراه مسئول سیاست خارجی اروپا، همگی برای اولین بار از زمان فصل قبلی مذاکرات ماه نوامبر وین،در این گفتگو حضور دارند.

آخرین اخبار از مذاکرات هسته ای در زیر می آید:

وزراي خارجه گروه ۱+۵ بدون لاوروف در لوزان ديدار کردند

 در حاليکه سرگي لاوروف، وزير خارجه روسيه، لوزان را به مقصد مسکو ترک کرده است، وزراي خارجه گروه 1+5 براي دومين بار يک نشست داخلي برگزار کردند.

از طرف روسيه نيز سرگي ريابکوف،‌ معاون وزير خارجه، در اين نشست حضور داشت.

لاوروف اعلام کرده است که در صورت پيشرفت مذاکرات بار ديگر به لوزان باز خواهد گشت.

عراقچی: هنوز هیچ سندی در کار نیست

سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خبرها درباره آغاز نگارش سند سیاسی را تکذیب کرد.

 ايتارتاس: ايران و 5+1 در مذاکرات لوزان در حال آماده کردن سندي سياسي هستند

ایتارتاس نوشت: یک منبع بلندپایه در مذاکرات هسته ای ایران گفت در جریان دور کنونی گفتگوها در شهر لوزان سوئیس، ایران و شش قدرت جهانی، سندی را درباره اصول سیاسی آماده خواهند کرد.

این منبع افزود:«این سند آماده خواهد شد. در گفتگوها، پیشرفت هایی حاصل شده است و بحث ها ادامه دارد. ما امیدواریم این بحث ها موفقیت آمیز باشد.»


کرملين: نشانه هايي از پيشرفت در مذاکرات لوزان وجود دارد

دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین روز دوشنبه گفت نشانه هایی از پیشرفت در مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران در شهر لوزان سوییس وجود دارد اما بحث درباره نتیجه این مذاکرات زود است.

پسکوف در مصاحبه با خبرنگاران افزود :« نشانه های مثبت مشخصی از لوزان وجود دارد. وزیران امور خارجه اکنون در لوزان هستند و به تلاش ادامه می دهند. اجازه بدهید منتظر اظهارات آنها بمانیم.»


 ترک احتمالی لوزان توسط سه وزير خارجه اروپايي

برخی از خبرنگاران و رسانه های غربی مستقر در هتل بوری واژ لوزان می گویند که وزرای خارجه سه کشور اروپایی انگلیس ، آلمان و فرانسه احتمالا امروز لوزان را ترک کنند و فردا سه شنبه دوباره به این شهر باز می گردند.

پیشنهاد جدید پنج بعلاوه یک برای رفع تحریم ها


الميادين اعلام کرد که غربي‌ها امروز در «لوزان» پيشنهاد کردند که تحريم‌ها از ايران طي 4 تا 6 سال آينده رفع شود.

اين شبکه خبري همچنين از انتشار اخباري مبني بر پيشنهاد چين درباره مکانيسم رفع تحريم‌ها از ايران خبر داد.هنوز جزئياتي از اينطرح‌ها در دست نيست.

لاوروف سوئیس را ترک می کند

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز لوزان را ترک می کند.

لاوروف تنها در صورتی فردا به سوئیس باز می گردد که احتمال توافق وجود داشته باشد.

المیادین: لوران فابیوس قضای بدبینی در مذاکرات ایجاد کرد

شبکه المیادین گزارش داد: موضع فرانسه بار دیگر فضای بدبینی را بر مذاکرات هسته ای لوزان بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک حاکم کرد.

انتظار طولانی در لابی هتل بوریواژ در لوزان ادامه دارد تا شاید از نتیجه مذاکرات در پشت درهای بسته خبری منتشر شود. ابتدا فضای مثبتی بر هتل بوریواژ حاکم شد و حتی عده ای پیش بینی کردند توافق به دست خواهد آمد و سخنانی هم درباره انتخاب مکان اعلام توافق مطرح شد. اما به یکباره همه چیز با اعلام موضع فرانسه تغییر کرد و بدبینی فضای مذاکرات را فرا گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است: دیدارهای لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در لوزان، تغییری در موضع پاریس به وجود نیاورد. دولت فرانسه همچنان می گوید تهران می خواهد برنامه هسته ای خود را حفظ کند و بدون دادن هیچ امتیازی، تحریمها لغو شود. پاریس تاکید دارد ایران در برابر لغو تحریمها امتیازات کافی نداده است. دولت فرانسه اصرار دارد باید همه فعالیتهای تحقیقات هسته ای در ایران متوقف شود.

پایان نسبت وزرای خارجه ایران و 1+5

گفتگوی وزیران امور خارجه ایران و قدرت‌های بزرگ به منظور برداشتن آخرین موانع از سر راه رسیدن به توافقی در باره برنامه هسته‌ای ایران ،صبح روز دوشنبه در لوزان و پس از 1.5 ساعت به پایان رسید.

جزئیات جلسه اعلام نشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۷۳
خسروی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
13
213
تحت تأثیر نطق نتانیاهو در کنگره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
باز پژو و رنو تولید کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خب تولید کنن. ما نباید بخریم. من و شما اگه راست میگیم نباید بخریم. وقتی خودمون له له میزنیم برای این خارجی های گربه صفت نتیجش همین میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
نه عزیز تاثیر رشوه های اسرائیل و عربستان و اماراته. این غربیا مثال اون گربه هستن که محض رضای خدا موش نمیگیرن.
خلیج پارس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
آمریکا دنبال نتیجه برد باخت است .یعنی به هیچ وجه قصد لغو تحریم ها رو ندارند
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
پژو و رنو دو مارک پرطرفدار و مطرح خودرو می باشد. نمیشه که نخریم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
فکر کردین الان داریم پژو و رنو از فرانسه میخریم یا قطعاتش مال فرانسست. بابا همش چینیه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
همیشه پای یک "" فرانسه """ در میان است !
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
من واقعا از احمدی نزاد متشکرم نمی دانستم که تحریمها کاغذ پاره است من چقدر عقب مانده بودم تازه فهمیدم
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
پژو و رنو نخریم چی بخریم؟ از بین این همه گزینه موندم چه ماشینی بخرم!
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
پژو و رنو در اروپا جز پایین ترین و ارزونترین برندهای اتومبیل هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
کاش بجای این همه توافق برد باخت با روسیه و چین یک بار هم که شده یه توافق برد برد با غرب داشتیم
خسروی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
17
195
ممنون انتخاب
هیچ خبرگزاری مثل شما لوزان را پوشش نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
15
441
با خوندن این خبرها وقتی یاد حرفهای قطعنامه دونتون پاره بشه و اینها کاغذ پاره ست میافتم میخوام سرمو بکوبم به دیوار که خدایا چه تاوان سنگین و طولانی بخاطر این حرفایی که دلواپسان براش کف و هوراا میکشیدین داریم میدیم. یه جمله برای خودنمایی و منمیت از زبونش بیرون اومد حالا 20 سال 80 میلیون جمعیت باید تاوان پس بدن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اگه همون موقع پا پس می کشیدن که الان امتیازی برای دادن وجود نداشت، زیاد هم فرقی نمی کنه دادش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
درست مي فرمائيد ، يك ديوانه سنگ مي اندازه توي چاه هزارتا عاقل هم نمي توانند درش بيارند.
مملكت را به اين روز انداخته اند طلبكار هم هستند
سعید
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خیلی ساده انگارانه اس که فک کنیم غرب از این حرفا بدنبال تحریم رفته واین حرفا باعث وضع تحریم ها شده یااینکه فک کنیم غرب رو میشه راضی کرد تا ما هسته ای داشته باشیم والان چون حرفای ما عوض شده اونا حاضرن به ما اجازه بدن هسته ای بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
رضا جان خودتم نفهمیدی چی گفتی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
186
129
مرگ بر فرانسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
شعار جدید برا 22 بهمن مشخص شد دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
جای این مرگ و برگ گفتن جنساشون نخرید. از این ور میگید مرگ از اون ور میرید زیر زیرکی جنس خارجی میخری. حتی خودمون هم با خودمون روراست نیستیم. تا وقتی این شکلی هستیم به هیچ جا نمیرسیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
با ناشناس ۱۳:۴۹ کاملا موافقم
اگر همه جنسهای ایرانی بخریم بیشترین کمک را به خودمون کردیم(خوب یقینا منظور خریدن آشغالهاش نیست اما جنسهای باکیفیت هم کم نیست. ضمنا اگر در مواردی که اختلاف کیفیت کمی هست و جنس ایرانی اندکی کم کیفیت‌تر هست باز هم می‌ارزد که ایرانی بخریم)
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
11
87
اگر توافق سیاسی و اولیه به دست اومد اصلا نباید جزئیاتش رو منتشر کنن دشمنان مردم ایران و تندرو های حامی اسرائیل در کنگره و حکومت اسرائیل منتظر کوچکترین فرصتی هستند تا توافق رو برهم بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
داداش جون اونا قبل از همه چی ... از همه چی حبر دارن...شما جوش نزن
محسن
|
United States of America
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
3
122
فکر نکنم در کل تاریخ سیاسی این چند صد ساله مذاکراتی اینقدر به طول انجامیده باشه ، واقعا ما رکورد زدیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
چرا بعضیها عادت دارند خودشان را مسخره کنند.
خوب اگر رکورد باشه برای طرف مقابل هم هست، منی باشه یا مثبت. تازه این زیاده خواهی اونهاست که نمیزاره به توافق برسیم
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
7
92
مذاکرات باز تمدید میشه و مردم همچنان سرکارن چون....!
لازم نیست مرگ بر هیچکس بگیم ... مذاکره و بحث فضای بده بستانه و لجبازی داره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
11
89
این فرانسه همیشه کارو خراب میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
پول نفت اعراب و رشوه های لابی یهودی به کام فرانسه حسابی شیرین اومده.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
39
45
اين يعني تقسيم كاربين اعضاي گروه طرف مقابل ايران براي جلوگيري از توافق وادامه تحريمها ودرواقع همان خدعه ونيرنگ طرف مقابل .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
65
44
مقصر دولت ماست اگر قرارداد با پژو را سالها قبل لغو میکرد حالا فرانسه از درالتماس میامد تا تهدید وزیاده خواهی.خلاصه پشتش گرمه مابه پژو محتاجیم متاسفانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
این حرف اشتباه دقیقا حرف معاون اول دولت پیشینم هست که اگه اخمی به پژو بکنیم شرکتش از هم می پاشه
آخه دوست عزیز خودروی از رده خارج یک شرکت رو نخریدن اونم به مقدار زیر 1% از فروش ناخالص اون شرکت چطور باعث نابودی یه شرکت می شه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
13
185
اونایی که قطعنامه ها رو کاغذ پاره میخوندن باید جواب بدند
اونایی که این خسارات جبران ناپذیرو به کشور زدند باید جواب بدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
200 میلیارد ضرر به ایران از زمان کاغذ پاره خواندن تا همین امروز...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
منتظر جواب باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
همونا تکنولوژی هسته ای رو به جایی رسوندن که الان غرب حاضره برای محدود شدنش کل تحریمهارو برداره.
اما بقیه چیکار کردن؟!؟
الان هم اگه نشستن پای مذاکره از صدقه سر قدرت هسته ای ایرانه که دولت قبل ایجاد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اولن این پروسه هسته ی شدن مال 20 تا 25 سال پیشه ... دوما کی گفته غرب میخواد بخاطرش تمام تحریم هارو برداره؟
بشین که تحریم هارو بردارن... عمرا توافق حاصل بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
ناشناس13:55 قبل از احمدی نژاد هم ما با3کشور اروپایی در حال گفتگو بودیم و آمریکاهم موافق گفتگو با ما بود ولی نشد.و هیچ قطعنامه ای هم علیه ایران صادر نشده بود.ولی احمدی نژاد همه چیز رو خراب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
فقط یه ادم نامطلع میتونه بگه ایران در زمان دولت قبل به تکنولوژی هسته ای دست پیدا کرده!! این یه پروسه بلند مدته سیب زمینی که نیست 6ماهه تولید بشه
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
13
62
اینا عملاً مرگ را برای ایرانی ها میخوان ، نمونه آن جنگ ایران و عراق چقدر تجهیزات و بمب دادن به عراق و ایرانی ها رو کشتن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
بیشترین کمک تسلیحاتی را در جنگ روسیه به عراق کرد.روسیه از هر دو طرف سود میبرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
روسیه و عربستان هم که اصلا کمک نمی کردن !
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
7
109
من خسته ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خسته نباشی :)))
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
در مقابل دلواپسان نباید خسته بشیم ... ما از ظریف حمایت می کنیم ... باید بهشون روحیه بدیم وگرنه زیر بار این فشار طاقت نمیارن ... همه ما باید در جای خودمون یک ظریف باشیم
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خسته نباشی دلاور ، خدا قوت پهلوان :-)
جوون این مملکت
| United States of America |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
منم همینطور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
13
154
بیچاره ظریف. وسط چه گرگهایی گرفتار شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
هزارتا مثبت++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
| Canada |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه بامن کرد آشنا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
ما همیشه وسط گرگها بدویم برای همین هم باید تکنولوژی هسته ای داشته باشیم وگر نه باید تا عمر داریم تو سری خور باشیم تو این منطقه.
حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
25
با سلام لطفا اطلاعات کامل با جزئیات نوشته شود تا خوانندگان به سایت های بیگانه نروند و یا اگر رفتن بگویند در انتخاب خوانده ایم
سیدمهدی
|
Saudi Arabia
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
6
38
خوب رکود دوباره به بازار حکم فرما میشه امسال سخت ترین شرایط اقتصادی رو داریم
قاسم
|
Finland
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
33
لاقلعكس جديد ميگذاشتيد كاترين اشتون عوض شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
53
به جای سوئیس تمیز و با کلاس و خوش آب و هوا و مدرن ، اگر مذاکرات می آوردند تهران یک هفته ای قال قضیه کنده می شد.
پاسخ ها
فریبرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
بامزه بود .
سیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
32
29
ظاهرا اول در بین خود گروه پنج بعلاوه یک باید توافق صورت بگیره واونها مذاکراتی را در فرانسه انجام بدهند و هر وقت که به نتیجه واحد رسیدند ما رو خبر کنند.سؤالم اینجاست که واقعا اگر امریکا بخواهد نمیتواند جلوی کارشکنی های پاریس رو بگیره؟میتواند اما دوست داره ایران رو اینطوری تحت فشار بگذاره.اما من حقیر نظرم اینه که اینها اگر بخواهند کارشکنی هاشون رو ادامه بدهند مذاکرات را برای همیشه تعطیل کنیم.ما این همه منابعو زمینهای بزرگ کشاورزی داریم.مگر در گذشته های دور مردم از طریق همین کشاورزی و دامداری ها و...منابع خدادادی دیگر امرار معاش نمیکردند؟عزیزان من خدا باماست.توکلمان باید به خداباشه نه به برداشتن تحریمها.ما میتوانیم به شرطیکه بخواهیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
دوست عزیز نمی دونم شما چه فکر می کنید الان زمان قدیم نیس که بشه با دو تا گاو گوسفند زندگی رو چرخوند شما الان در نظر بگیرید بعد تحریم ها وضعیت اقتصادی کشور چی شد . می دونی چقدر آدم بی کار شدن ؟ این وسط هم فقط یه عده خوب سودی به جیب زدن.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
36
گرفتاری شدیما
امیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
7
27
مردم همه چی درست میشه نگران نباشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
40
فرانسه تا دقیقه 90 چیزی نمیگه ، یه دفعه "نه" میاره توی کار و زحمات 5-6 ماه رو به باد میده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
16
60
بیچاره ظریف بیچاره روحانی با این دولتی که تحویل گرفت
ghasem
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
5
35
مرسی انتخاب. مرسی که در سکوت خبری سایتهای دیگه ، خوب به رسالت خودتون ادامه میدید. به امید توافق نهایی و رفع تحریمهای ضد بشری علیه کشور عزیزمون.
مرسی ادمین. مرسی انتخاب .
نسل اول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
27
وقتی انگلستان گفت ایران باید یک نفس عمیق بکشد و تصمیمات سخت بگیرد مشخص بود نتیجه چه می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
3
58
کی گفت مشتی کاغذ پاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیاد جمع کنه حالا خوردهاش رو
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
17
فابیوس ونتانیاهووتندروان کنگره. جل الخالق که همه دریک مسیزندوهمزبان وبایک دیدونظروخواسته وانهم عدم توافق به هردلیل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
7
14
امیدوارم تلاششون جواب بده و اگه جواب نداد فشار روی ملته حداقلش اینه که از ان پی تی خارج بشیم اینها که دارن فشارشون رو میارن
خلیج پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
6
18
معلومه آمریکا قصد لغو تحریم ها رو نداره وفقط میخواهد محدودیت های برگشت ناپذیر بر برنامه ی اتمی کشورمان اعمال کند.یعنی دنبال بازی برد باخت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
17
18
پس تکلیف اون اورانیوم20درصد که اکسید کردیم چی میشود؟
پاسخ ها
خلیج پارس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اونو باید به یه بمب تبدیل می کردیم و در خلیج فارس اجازه نفس کشیدن به غربی ها نمیدادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
با اون درصد نمی شه بمب درست کرد حداقل خلوص اورانیوم جهت بمب 90% هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خخخخ.دانشمند فیزیک و ببین
خلیج پارس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
عزیزم من هم میگم یه توانایی بالقوه بود که میتونست به فعلیت برسد.حالا هم که از دستش دادیم باید از غرب امتیاز بگیرم نه اینکه شکست مذاکرات را اعلام کنیم؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
34
کاش تنها طرف مذاکره ایران فقط آمریکا بود.طرفدار آمریکا هم نیستم.من ایرانی ام و طرفدار وطنم هستم نه هیچ کشور دیگه.اما سگ آمریکا صد شرف داره به فرانسه و مرانسه و انگلیس و روس و چین
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
6
43
هیتلر کجایی بزنی تو دهن فرانسه
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
5
29
شدیدا کالاها و اجناس فرانسوی رو باید تحریم کرد و در آینده نیز باید مراقب فرانسه پست فطرت باشیم.
هرچند نقش روسیه و چین رو نیز نباید نادیده گرفت دوتا کشور کمونیست که از همون اول و ابتدای تاریخ هم این دو کشور ایران رو به خاک سیاه نشوندن
چین از زمان مغول و روسیه هم از زمان رضا شاه که همیشه سعی در اشغال خاک ایران داشته
توی هر سری از مذاکرات تا روز آخر که تو مذاکرات نبودن درست هر سری روز آخر میرن که گند میزنن تو مذاکرات!!!!!
واقعا بین چه گرگهایی گرفتاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خدائیش کشته مرده این اطلاعات تاریخیت شدم :)))))))
امین
| United Arab Emirates |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
تا اونجایی که کتاب های تاریخی نوشتن مغول ها بعد گرفتن چین به ایران حمله کردن و همچنین جنگ های ایران و روسیه که منجر به از دست دادن برخی ازسرزمین هایمان شد در زمان قاجار بوده نه رضا خان.منظورم اینه که از زمان قاجار شروع شده
ایرانی آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
6
18
از همینجا به عنوان یک ایرانی آزاده به همه سردمداران فرانسه پیغام می دهم که شما آبروی خود و کشور خود را برای همیشه نزد ایرانیان از دست دادید. اگر شعار مرگ بر آمریکا را روزی ترک نماییم ولی شعار مرگ بر دولت بی خرد فرانسه در دل هر ایرانی جا خواهد گرفت. تا زود است از این اشتباه استراتژیک خود دست بردارید و در مذاکرات کارشکنی نکنید. ملت ایران هیچگاه محبت بی دریغ و واقع بینانه هیچ دولت و کشوری را فراموش نمی کند و هیچ زورگویی و باج خواهی را نمی پذیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
6
30
پوتين نميذاره چون منافعش در خطره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
لابد منافع امریکا میزاره؟!!!
جوک بامزه‌ای بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
67
من یه سوال دارم آقا جواب بدید لطفا
این روسیه و چین که ادعای دوستی دارند چرا تحریمهای ایران را در شورای امنیت وتو نکردند ؟ و چرا الان اینقدر منفعل هستند ؟ اگر قراره ما به این دو نامرد باج بدیم چرا به مهره اصلی باج ندیم ؟
این خیلی سوال مهمیه لطفا لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
این تحریم ها یهو وضع نمیشن
قبلش، مثل همین مذاکرات الان میشینن جلسه میذارن و بده بستان میکنن و اینطور میشه که وقت وضع تحریم ها کسی وتو نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
موافقم شدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
چرا بعضیها فکر میکنن حتما باید باج بدیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
8
24
ما همیشه وسط گرگها بودیم. برا همین هم بیاد تکنولوژی هسته ای تمام و کمال داشته باشیم و قدرتمند باشیم وگرنه کلامون پس معرکست....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
29
وزیر روسیه چرا برمیگرده؟
قاسم
|
Finland
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
14
لاقلعكس جديد ميگذاشتيد كاترين اشتون عوض شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
4
56
این روسیه تنها کسیه که می خواد این توافق نشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
من خودم موافق توافقم ولی وقتی روسیه می بینه آمریکا داره حرف مفت می زنه چرا وقتشو تلف کنه ، آخه تحریمها بعد از شش سال برداشته شود !؟ (البته خود روسیه هم از آمریکا بهتر نیست ، الان اگه S300 رو داشتیم تو مذاکرات دست بالا رو داشتیم.)
بعد از شش سال هم یه چیزی رو بهانه کنند بعدش میگن راستی آزمایی ما مسجل نشده است. دست ما هم بمونه تو پوست گردو هم کل سیستممون رو تغییر داده ایم و هم رفتیم زیر بار تعهد و هیچی هم به دست نیاوردیم.
حداکثر مابین 3-6 ماه بایستی حداقل تحریمهای هسته ای برداشته شود. چون ایران در دوره توافق موقت همه تعهدات خود را به خوبی انجام داد.
امیر
|
Saudi Arabia
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
4
3
فرانسه سزای کارهایش را خواهد پرداخت.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
13
11
من اصلا نمی فهمم خب اصلا تحریم ها رو بر ندارن چی میشه؟
الان ما دیگه عادت کردیم دیگه همین خوبه فقط گرون تر نشه...
بعدهم حالا چارتا سانتریفیوژ کمتر به کسی ضرر نمی زنه که...
قبول کنین پاشین بیاین بابا به اندازه یکسال درامد نفتی داریم پول هتل وسفر و ژنو ولوزان واین ور واون ور می دیم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
ای خدا
" الان ما دیگه عادت کردیم دیگه همین خوبه فـــــــقــط گــــــــرون تـــــــــــر نـــــشـــــه"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه تو همچین وضعیتی قیمتها ثابت بمونن؟؟؟؟
آخه بچه تو میفهمی خرج زن و بچه یعنی چی؟
میفهمی بچت مریض باشه و دارو نباشه یعنی چی؟؟
همین خوبه؟؟!!!!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
16
خدایا... کاغذ پاره ها باعث شد تا حسرت ازدواج به دلمون بشینه... اون دنیا تک تک باعث و بانیش باید جواب پس بدن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
11
8
اگر قرار بر زورگویی بیش از حد باشه بهتره که ما هم کوتاه نیاییم / عدم توافق و تشدید تحریم = برداشتن گامهای سریع برای ساخت بمب اتمی / بالاخره باید از این پرتگاه سخت عبور کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اشتباهی مثبت دادم . ببخشید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
10
بریتانیا که خود قدرت بین المللی هست و اقتصاد خوبی داره برای سوخت رآکتور ترجیح میده سوخت غنی شده بخره از کشورهای دیگه تا خودش غنی سازه کنه چون براش به صرفه تره!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
13
وقتی لاوروف رفته از لوزان یعنی توافقی در کار نیست بسادگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
برعکس، لاورف رفته که توافقی در کار نباشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
23
2
به نظر من فقط یک راه وجود داره و اون هم اینکه مردم انقلابی بشن به این صورت که در کارکردن جدی، صرفه جو(آب-برق - گاز و...) ، جنس خارجی به هیچ وجه نخرن، همه به سمت تولید و ارتقا کیفیت فکر کنن و ... و البته از اون طرف دولت هم اول با متخلف ها تعارف نداشته باشه سریعا اعدام زندان و ...واقعا جلو قاچاق کالا به داخل و به خارج را بگیرد. جذب نخبه ها و فراهم آوردن زمینه بازگشت مغزهای خارج از کشور، جلوگیری از خام فروشی منابع و .... اون وقته که اونا میان دنبال ما نه اینکه ما التماس اونا را بکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
تا به حال به واژه هایی مثل زیر ساخت، داشتن تکنولوژي و ... فکر کردی؟ آيا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
6
سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
16
کاش توافق انجام شود و ایران بشدت از روسیه وچین فاصله بگیرد.در واقع اگرنصف باج های که به روس وچین داده ایم آمریکا میگرفت الان6قطعنامه صادر شده علیه ما وجود نداشت.که روسی ها وچینی ها قبل از همه زیر اونو امضاء کردند وموافق لغوش هم نیستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
12
واقعا تحریمها کاغذ پاره بود
خلیج پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
3
11
بنظرم اگر آمریکا موافق رفع تحریم ها باشد فرانسه هیچ عددی نیست و نمیتونه مانع شود.این ادعاهای فرانسه با چراغ سبز آمریکا مطرح می شوند. و به قولی کار کدخداست.فرانسه هیچ عددی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
9
فرانسه نباید از اولش این قدر جدی گرفته میشد.اینها خودشون بمب اتم دارند بعد اینطور وقیح هم هستند.
همون هیتلر براشون خوب بود که پاریس رو باقدرت فتح کرد و فرانسوی ها رو ذلیل.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
8
تحریم کالاهای فرانسوی توسط مردم مدتهاس شروع شده..شاید بنظر نیاید اما مردم یواش یپاش دارند به سمت کالاهای امریکایی و کره ای بیش از پیش میروند..الان المان و ایتالیا هم محصولاتشون تو راهه..فرانسه میدونه دیگه جایی نداره..داره نقش پلیس بد رو بازی میکنه.شاید امتیاز خاصی بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
18
تا زمانی که روسیه و چین هستند توافق نخواهیم داشت مطمئن باشین یک ... هایی هستند که دومی ندارن
Admin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
3
16
دوباره این فابیوس پاچه خوار اعراب و اسرائیل اومد گند بزنه به مذاکرات و گورش رو گم بکنه!!!
سیدمهدی
|
Saudi Arabia
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
20
9
آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر، همه از هم بدتر، همه از هم پلید‌تر
امام خمینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
3
19
فرانسه شده نوکر صهیونیسم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
تو انتخابات محلی از محافظه کارا شکست خوردن!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
5
44
احمدی نژاد یکنفره با این کشور چه کرد؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
8
سلام خدمت همه دوستهای عزیز و بامرام ایرانی.واقعا که ایران را زیر فشار گذاشته اند من خودم یکی از طرفدارهای دولت قبل هستم ولی الان هم به صورت کامل از دولت الان حمایت میکنم و از اینکه این همه زحمت واسه این ملت میکشند ممنونم و دستشون را بوس میکنم.ولی دوستهای من اگه این توافق هم امضاء بشه بخدای بزرگ واسه ما کاری نمیکنند و از طرق مختلف به سبکهایی غیر از سبکهای قبلی به ما ضربه میزنند.این بحث انرژی هسته ایی بهانه اس بخدا.اینها میخواهند نظام ما تغییر کنه و ایران را مملکتی مثل عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و مصر و لیبی و سوریه و تونس و پاکستان و این کشورهای پست عربی دور و برمون کنند که خاورمیانه را صاحب بشوند.اسلام واسشون معنی نداره.هر روز یه بامبول واسه این خاورمیانه درست میکنند که نفت و گاز رو به قیمت مفت از این منطقه ببرند و این کشورهای ساده لوح و احمق را به جون هم میندازند تا تسلیحاتشون را بهشون بفروشند.اسلام هم که خودتون میدونید که دارن چه بلایی سرش میارند(طالبان و داعش بکوحرام و ......) با رسانه هاشون همه چیز مردم (دین و مرام و معرفت و حجب و حیا و انصاف ) را از مردم ایران دارند میگیرن.ایران باید جهانی بشه چه از نظر اقتصاد چه از نظر فرهنگ ولی اینا الان اینکار رو برای من و شما و این مردم عزیز نخواهند انجام داد چون فعلا فعلا منافعشون در این کار نیست اینا فعلا با این درگیریها نفت و انرژی و قضیه تسلیحاتشون را پیش گرفته اند تا مذاکرات به نفع ایران.سرتون درد اومد.به هر حال خدا هر چه بخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
14
حاج حسن شما با کلید اومدی ولی اون آقا که رفته پنج قفله اش کرده و رفته..... بدبختی هر 5 تا را باید با هم باز کنیم.....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
13
اینایی که اونا بالا میبینید همه بمب اتم دارن الا المان(البته تکلوژی رو داره)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
کشورهای دارای بمب اتمی.آمریکا،روسیه،فرانسه،چین،هند،پاکستان، اسرائیل اشغالگر و کره شمالی.آلمان وژاپن وبرزیل و کره جنوبی وآفریقای جنوبی فناوری ساخت بمب و امکانات و زیر ساخت های آن را در اختیار دارند.سعودی و ترکیه هم مشکوک به داشتن بمب هستند.این وسط فقط گیر دادن به ایران همش بخاطر تهدید اسرائیل و امنیت آنجا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
4
9
طورخدا روسیه به مذاکرات راه ندهید
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
13
3
می جنگیم!

آقایون وزرای اروپایی حواسشون باشه که دارن با سرنوشت خودشون پوکر باشن!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
1
12
لاواروف بخواب لحاف سرد شد!
نیما
|
Germany
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
9
خسته شدیم 12 سال داریم فکر مذاکره می کنیم کی این کابوس تمام می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
10
با این همه تفاصیل باز باید امیدوار بود واز گذشته درس گرفت نباید قوانین بین الملل رو به سخره گرفت نباید الکی برای خودمون دشمن درست کنیم اگر قراره همزیستی مسالمت آمیز با جهان داشته باشیم ما باید آنهایی رو که به فکر ضربه زدن به ملت ایران هستند رو ناامید کنیم با تدبیر ومیانه روی .دنیا دنیای تعامل است اگر یک روز از قافله عقب بیفتی دیگه قافیه رو باختی ...پس بیایید با روی باز به دنیا سلام کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
19
5
مگه اقای روحانی ادعای لغو یکباره تحریم ها رو نداشتن؟ پس چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
شما هم بافتنیتون خیلی خوبه ها؟

هی برا خودتون می بافید ، روحانی گفت تحریم ها رو لغو می کنیم ، سانتریفوژ ها هم می چرخه!

"یکباره" رو شما از کجاتون در آوردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
آقای روحانی قطعا6قطعنامه رو یکجا لغو خواهد کرد برعکس محمود که بعد از هر اظهار نظر1قطعنامه علیه ملت میگرفت
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
4
13
لاواروف می خوری یا می بری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
البته فکر کنم می بره! چون لوزان رو ترک کرده!
آگاه سازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
10
8
توافق بشه یا نشه هیچ فرقی نمیکنه. چیزی هایی که گران شدن دوباره ارزون نمیشن که....... اصلا باید اخبار رو پیگیری نکرد همش سرکاریه .... هیچ اهمیتی نباید داد فقط باید رفت سراغ پول و پول درآوردن.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
تو فکر ارزونی هستی؟کاش تا چند سال قیمت ها در همین حد ثابت بمونند.فکر کن تحریم ها تشدید شوندچه اتفاقی میفته؟؟
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
15
7
طبق فرمایشات مولای متقیان علی بن ابیطالب : با منافق دوست شوی تمام داریی خود را به او هم بدهی باز نارضی هستش. 1+5 دارن بازیمون میدن. چقد ساده لوحیم.
پاسخ ها
alirezapir
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
شما هم که منافق شناس...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
المیرا خانم به نظر من شما تعریف منافق رو یک بار دیگه توی متون دینی بررسی کن ، فکر نکنم در مورد این کشورها صدق بکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
حالا اینا کجاشون منافقن؟ رسماً دشمن ایرانن دیگه نفاقش کجاست؟
منافق در لغت به کسی می گویند که «کفرش را مخفی می کند و اظهار ایمان می کند و در کل خلاف آنچه در دل دارد اظهار می کند.»
حالا جان کری برای شما اظهار ایمان کرده جایی؟ یا مثلاً فابیوس گفته من دوستون دارم؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
1
1
معلوم نیست روسیه حرف حسابش چی ؟به سوابق خیلی درخشانش که درروابط با ملت ایران طی چند صده گذشته داشته می بالد یا به منافع سرشاری که به ما ملت ایران رسانده می نازد که امروز در امر مذاکرات کارشکنی می کند اینطور که معلوم است ما دست آخر بعد از اسرائیل – روسیه –عربستان – فرانسه و.... نهایتا باید رضایت افغانستان رو هم جلب کنیم این است نتیجه ندانم کار در عرضه سیاست و نداشتن استراتژیک معین و منطبق با منافع ملی
فرهاد
|
United States of America
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
1
0
روباه پیر حق این را ندارد که بگه ایران نفس بکشه چرا که تیم مذاکره کننده ایرانی فرزندان شیر پاک خورده هستند پس عزت ایرانی را حفظ کنید هشت سال با این گروه 5+1 مبارزه کردیم نگران نبودیم پس الان هم به خاطر ایران وایرانی مبارزه کنید
فرهاد
|
Germany
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
2
0
خدا قوت دلاور مردان دیپلماسی هسته ای ایران. از حق خودمان زره ای کوتاه نیامده اید.دعای ما بدرقه راهتان. ملت همچنان ایستاده اند. در راه حق تان زره ای شک به خود راه ندهید. شما پیروزید. چه توافق حاصل گردد و چه نگردد.
نظرات بینندگان