arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۷۱۱
تعداد نظرات: ۲۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
توهین رئیس جمهور مغرور ترکیه به مجلس ایران؛

اردوغان: سفرم به تهران را به خاطر اعتراض نمایندگان مجلس ایران لغو نمیکنم؛ آنها در سطح من نیستند / این که به ایران بروم یا نروم به ما مربوط می شود

رئیس جمهور ترکیه طی اظهاراتی توهین آمیز اعلام کرد سفر خود به ایران را به سبب انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران لغو نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اردوغان: سفرم به تهران را به خاطر نمایندگان مجلس ایران لغو نمیکنم؛ آنها در سطح من نیستند / این که به ایران بروم یا نروم به ما مربوط می شود

رئیس جمهور ترکیه طی اظهاراتی توهین آمیز اعلام کرد سفر خود به ایران را به سبب انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران لغو نمی کند.

به گزارش «انتخاب»، الجزیره، رجب طیب اردوغان تاکید کرد آنها (نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران) در سطح من نیستند.

اردوغان که در رویاهایش خود را امپراتور عثمانی نوین می بیند، در کنفرانس خبری در استانبول تاکید کرد اظهارات وی مبنی بر ضرورت عدم دخالت در امور یمن ناشی از احترام به وحدت ارضی یمن است.

وی گفت: ما اصرار داریم نیروهایی که در امور یمن دخالت می کنند از آنجا خارج شوند. برخی از ایرانی ها به سبب این اظهارات از من انتقاد کردند. یکی از آنها نایب رئیس یکی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی ایران و دیگری شخصی است که او را نمی شناسم. آنها در سطح من نیستند.

اردوغان افزود: این افراد تعیین نمی کنند که من به ایران سفر کنم یا نه. این که بروم یا نروم به ما مربوط می شود. ما هستیم که در این باره تصمیم می گیریم. برنامه سفر من به ایران به قوت خود باقیست ولی امور یمن را نیز دنبال می کنیم. تحولات یمن برای ما بسیار مهم است. تصمیمات ما متناسب با تحولاتی خواهد بود که در آنجا روی می دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۱
در انتظار بررسی: ۶۹
غیر قابل انتشار: ۲۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
396
536
آقا مهمون نخواستیم .... کی رو باید ببینیم؟
پاسخ ها
خلیج پارس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
بهتره رابطمون با ترکیه را هم مخدوش نکنیم ایشون یه چیزی گفته ظریف هم جوابش داده که شما بلند پروازیتون منطقه رو به هم ریخته اید.همین کافی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
منم موافقم. این یه چند روز سرکاره باید تحملش کرد. نباید رابطه رو به این سادگی خدشه دار کرد. متأسفانه سران این مملکت همیشه در توهم بودند. از زمان آتاتورک تا حتا امروز!
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
خیلی بیش از حد و قواره اش داره حرف میزنه . بی احترامی جواب دندان شکن و قابل تامل در آینده را بدنبال خواهد داشت.
اردوغان یک احمدی نژاد از نوع ترکیه ای میباشد.
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
سالی چند میلیارد دلار توسط ایرانیان توریست به ترکیه تزریق می شود!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
دکتر روحانی و دکتر ظریف
mjm
| Spain |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
اردوغان بعد از هماهنگی برای امدن به ایران اون حرفها رو زد الا اگر ایران از امدنش ممانعت کند با عث بروز تنش در شرایطی میشیم که نیاز به تلطیف فضا رو داریم ضمنا خودشم دلش میخواد ایرانیا بگن بهش که نیا که تند رو های ما دارن زحمتش رو میکشن.
فقط به این فکر کنید که بعد از اومدنش همه دنیا میگن اردوغان با رفتنش به ایران میگه شکر خوردم حرف زدم و دقیقا حرفهاش هم کم اهمیت میشه که از این طرف حرف میزنه و بعد میره با ایران دست دوستی میده و دیگه رو حرفاش حساب نمیکنن.
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
منبع خبر شما الجزیزه است که دارد شیطنت میکند .
چرا با اظهارات نسنجیده خود دشمنان خودمان را که با هم در تضاد هستند را متحد میکنیم؟
روابط پایدار ایران و ترکیه با اینگونه اظهارات نسنجیده نباید خدشه دار شود.
سرباز گمنام08
| Japan |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
دولت تدبیر و امید مچکریم !!!
روحانی مچکریم!!!!

واقعا خسته نباشید
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
خیلی هم بی ربط نگفته... نماینده اصولا در حد و اندازه یک رئیس جمهور یا نخست وزیر نیست... کار باید دست کاردان باشه، حرف هم دست آدم عملش... بسپریدش به آقای ظریف و تیم امورخارجه خودشون میدونن چیکار کنن...
شما هم اگر اعتراضی دارید وقتی ایشون اومدن برید اعتراض کنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
174
463
تو در حد کی هستی؟
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
منظورش اینه که مقامات دولتی (که میزبان او هستند) میتوانند دعوت را پس بگیرند نه نماینده مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
هایل هیتلر!
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
این گستاخ و بی ادب را به ایران متمدن راه ندید آقای رییس جمهور جوابش بده
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
متاسفانه در در 8 سال احمدی نژاد زمینه تحقیر امروز را بیش از پیش فراهم کرده اصلاح ساختار دیپلماتیک یک نیاز واقعی در عین حال زمانبر است کمی باید در نوع واکنشها تدبیر به خرج داد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
اردوغان میدونه که مجلس در راس امور است.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
88
734
به نظر من بزاریم بیاد و احمدی نژاد رو بفرستیم استقبالش
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
باریکلا! احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
چشم ظریف رو دور دیدی دور برداشتی ها! بزار مذاکره تموم بشه همچین مودبانه و دیپلماتیک بزاره تو کاست یاد بگیری تمدن و فرهنگ یک مملکت با فشار و تحریم و مشکلات اقتصادی از بین نمیره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
عالی بود نظرت :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
همینکه میذارین بیاد نشون میده شماها چقدر مردین اگر اومد شایسته همون خودتونه که برین استقبالش
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
شما برو استقبالش
عليرضا
|
Canada
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
58
279
اين چي ميگه اين وسط تو اين هيروبيري؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
فکر کرده اینجا هم پارلمان ترکیه است که با نماینده کشورش دعوا کرد وسط مجلس(فیلمش رو اینترنت هست می تونید ببینید)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
384
257
جناب سلطان اردوغان عثمانی تو خاک پای نمایندگان مجلس ایران هم نیستی جناب متوهم
پاسخ ها
lمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
هیچ کس خاک پای دیگری نیست .هرکس باید جای خودش رابشناسد مملکت صاحب داره .خانواده بی بند بارنیست که کوچک وبزرگ اش معلوم نباشه
علیرضا شیردل
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
اشتباه مثبت زدم....
منقی یک شماره اضافه شود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
578
90
فقط احمدی نژاد می تواند جلو اینها بایستد. نباید اجازه داد با این اظهارات ملت ایران تحقیر شود ناریخ قضاوت بدی خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
عزیز مثل اینکه یادت رفته همین اردوغان زمان احمدی نژاد به شیعه ها توهین کرد ولی چند ماه بعدش احمدی نژاد بدون اینکه به روی خودش بیاره ازش استقبال کرد!
کمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
همین رفتن احمدی نژاد شما به ترکیه همین 1ماه پیش باعث میشه که این اینجور ایران و بی در و پیکر بدونه
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
راست میگی ولی به چه قیمتی؟ اگه الان با بدبختی به مذاکرات تن داده ایم نتیجه کارهای احمدی نژاد است. اگر هر حرفی را نمیزد الان پرونده ما در شورای امنیت نبود و اینقدر مصیبت نداشتیم. اگر ۷۰۰ میلیارد پول نفت را خرج الکی نمیکرد الان گرفتار یه قرون دوزار نبودیم. اینکه هنوز کسانی پیدا میشوند که در مورد احمدی نژاد فکر مثبت دارند واقعا متاسف میشوم. و امیدم به مملکت و اصلاح اون کم میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
با فرهنگ باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
84
277
شماهم درحدمانیستید
پاسخ ها
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
عزیز منظورش نمایندگان مجلسه راست هم میگه. در عرف دیپلماتیک فقط رئیس جمهور میتونه سفرش را لغو کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
53
261
آقای اردوغان
شما بر خلاف عرف دیپلماتیک صحبت می کنی. شما حق توهین نداری. اینکه آنها کی هستند مربوط به ما است.
ما هم به شما هشدار می دهیم دست از خونریزی در خاورمیانه بردار
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
20
137
نوشتید که ایشان گفته آنها در سطح من نیستند این درست نیست او گفته از ایران ۲ صدا شنیده شد در این مورد یکی از سوی معاون یکی از کمیسیون ها بود یا کسی در این سطح که آنها مخاطب من نیستند و برنامه ریزی سفر من از سوی آنها انجام نمی گیرد این ما هستیم که رفت یا نرفتنمان را تعیین می کنیم این سفر انجام می شود ولی من اتفاقات یمن را هم دنبال می کنیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
اشتباه منفی دادم موافقم با احسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
این که بدتره!
ايراني
|
-
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
74
89
در كشور اين آقا در قاموس سياسي فحش و ناسزا گفتن و تهمت زدن يك امر عادي و واجب است اگر يك روز فحاشي و تهمت بار هم نكنند آن روز براي آنها روز خوبي نيست ايشان فكر مي كند اينجا هم تركيه است ....
پاسخ ها
مجیدجان!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
سلام دوست عزیز ایرانی
لطفا سخنان آقای اردوغان را به پای ملت ترکیه نذارید و اینقدر کلی نظریه ندید. مگر حرفایی که زمانی احمدی نژاد میزد مورد تایید من و شما بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
اگر این آقا تربیت داشت که الان تو همون ترکیه اینقدر دشمن نداشت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
38
174
خب راست میگه دیگه همتای اردوغان روحانی است نه مجلس ایران چرا اینجوری تیتر میزنی انتخاب جان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
87
106
قابل توجه اقشاری در کشور که ترکیه رو میپرستند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
البته من سخنان اردوغان را قضاوت نمي كنم ولي برادر من آخه تركيه هم جائيه كه كسي اونو بپرسته ؟؟؟؟؟ اينها از كنار ايران به موقعيت الانشون رسيدن پس لطفا" اين حرف رو نزنيد كه اقشاري از اين ملت بزرگ تركيه رو مي پرستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
بنده در دوران دانشجویی در یکی از دانشگاه های تهران بودم , یکی از مسائلی که بسیاری از مارو آزرده میکرد این بود که در بازی های فوتبالی و غیر فوتبالی ترکیه در مقابل ایران یا کشوری دیگر و همچنین گالاتاسرای افرادی بودند که پرچم ترکیه در دست میگرفتند و در خوابگاه با افتخار این مسئله رو اعلام میکردند . بنده با تعدادی از این افراد هم اتاق هم بوده ام , حرف بنده رو اون 33 نفری که از نزدیک دیدند و تا الان مثبت دادند متوجه شدند.
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
48
65
واقعاکه...من حرفی ندارم ولی دیپلماسی ما در این یک موردضعیف عمل میکنه باید جلو تندرویها وخیال پردازیهای اردوغان راگرفت
پاسخ ها
استهبان
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
اتفاقا خیلی هم درست عمل میکنه. قوی عمل کردن دیپلماسی به معنای زد وخورد و قهر و بستن مرزها نیست.
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
استهبان چرا اینقدر خام حرف میزنی! تو فیزیک هم اومده که هر عملی عکس العملی داره.طبق عمل اردوغان ،رئیس جمهور ما هم باید پاسخش رو میداد.اگه همین اردوغان به آمریکایی ها فحش و تهمت بزنه آمریکایی ها با تنش زدایی و عطوفت باهاش برخورد میکنن؟! فکر کردی کی هستی! عرف روابط بین الملل هم همین رو میگه
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
آقایی فیزیک
آقای عرف روابط بین الملل
مشکلات امروز ما بخاطر همینه که دولت سابق 8 سال به جای اینکه دیپلماتیک عمل کنه فیزیکی عمل کرد.
"عرف روابط بین الملل" یعنی تا "گارد" دفاعی نگرفتی به کسی سیلی نزنی و برعکس اگه کسی بهت سیلی زد باید "صبر" کنی تا گارد دفاعیش رو بیاره کنار.
با علم مهندسی نمیشه کشور رو اداره کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
58
67
بیجا کردی بیای.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
17
48
به نظرم سفری که نتایج واقعی در پی ننداره ، لغو بشه و در یک فرصت دیگه انجام بشه بهتره
چون با این فضای متشنج ؛ هنگام ورود ایشان به ایران شاید اتفاقاتی برای ایشان هم رخ بده و انوقت تبلیغات علیه ایران شدت بگیره
البته اردوغان هم حق دخالت تو سوریه و عراق رو نداره
واقعیت اینه که ایران و ترکیه بر اساس منافع خودشون تصمیم می گیرن که این منافع در سالهای اخیر بسیار متضاد یکدیگر شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
آورین آورین
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
39
57
خیلی بیش از حد و قواره اش داره حرف میزنه . بی احترامی جواب دندان شکن و قابل تامل در آینده را بدنبال خواهد داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
66
79
هیچ کدام از جملاتی که از اردوغان نقل کردید نه تنها توهین آمیز نیست بلکه غیر منطقی هم نیست. به شعور خوانندگان احترام بگذارید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
دیگه مثلا چجوری میخواد توهین کنه؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
پس تو هم ایرانی نیستی... برو همون آنتالیا خوش بگذرون
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
موافقم
حاجی دیده بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
96
40
جناب اردوغان ... بر عکس ترکیه در ایران جایگاه نماینده مجلس از جایگاه والایی برخورداره یعنی خود مردم ایران ... نمایندگان محترم هر تصمیمی بگیرند دولت موظف است ان را اجراء کند . حال شما ببینید در اندازه مردم ایران هستید .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
آره دیدیم چه جایگاه والایی دارند...نمونش علی مطهری محبوب ترین نماینده مجلس ایران نزد اکثریت مردم..که بنده خدا نمیتونه حتی 2 دقیقه حرف دلشو بزنه و قضیه شیراز هم که همه میدونید!!!....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
40
60
احتمالا اردوغان فيلم حريم سلطان را ديده جو گير شده فكر كرده فيلم حريم سلطان واقعيت داره اداي سلطان سليمان را درمياره
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
57
48
به ایران بیا ولی لطفا دهانت را ببند!!!
فرهاد
|
Finland
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
42
44
نه بابا ظاهرا قضیه جدیه. بیماریش بد جور عود کرده. توهم زده اساسی. فکر کنم ترکیه دکتر خوب نداره. بزارین بیاد بنده خدا. جند روزی بیمارستان روانی تهران بستری شه خوب میشه.
مرتضی
|
Finland
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
36
37
بی چشم و رو تر و پر روتر از این اردوغان خودشه این شخص کسیه که نمک میخوره نمکدون میشکنه اقای اردوغان ما تورو بزرگ کردیم به این زودی فراموش کردی و حالا بخودت اجازه میدی با ایرانیها اینطور صحبت کنی عسل تو دهنت کردیم داری گاز میگیری. نگران نباش نوبت تو هم میرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
35
80
اردوغان یک احمدی نژاد از نوع ترکیه ای میباشد.
یک آدم متوهم و از خود راضی
یک آدم دم دمی مزاج
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
با این تفاوت که ترکیه رو اباد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
25
35
اردوغان جان نميدونم به چي مينازي كه اينقدر داري محكم حرف ميزني !
همون كشورهايي كه اينچنين بهت ميدان دادند خودشون ميدونن ايران كشوري نيست كه به كسي باج بده ولي نميدونم چرا تورو شير كردند فرستادند وسط
كمي موقع حرف زدن دقت كن ببين در مورد چه كشوري و چگونه صحبت ميكني مخصوصا اگه اين كشور ايران باشع
همشهري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
32
61
ساکت شو داعشي ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
ترکیه عامل اول ایجاد و گسترش داعش به جهت باز گذاشتن عمدی مرزهای خود برای تروریست ها و دولت اسلامی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
28
37
کار به کجا کشیده که توی حقیر اینجور صحبت می‌کنی،هان!!! باید درس خوبی بهت بدن تا بفهمی با چه ملتی صحبت میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
21
31
يني اگه افغانستان هم بود به خاطر همين مزخرفات سفرشو لغو ميکردن :|
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
28
31
امیدوارم دولت محترم - فارق از تمام اختلاف سلیقه های «داخلی» - در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، این توهین به عزت ملی ما را بی جواب نگذارند و پاسخ شایسته ای (مثلا لغو دعوت) به ایشون بدن.
تصور کنید رییس جمهور محترم ما این جمله را در باره ی مجلس سنای ترکیه یا هر کشور دیگری می گفت چه اتفاقی می افتاد؟!
پذیرفتن و سر خم کردن در برابر رفتار های خارج از عرف و بی ادبانه ی اردوغان به جای خوبی نمی کشد...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
کاملا باهات موافقم مجتبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
27
30
اثرات حضور مبارک محمود تو ترکیه رو داریم حس می کنیم .این بابا هم خودشیفته سیاسی شد!! دیگه کم کم فک کنم برا دولت وملت ایران هم ایشون بخوان تصمیم بگیرن !!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
بسه . . .
توهین اردوغان چه ربطی به احمدی نژاد داره
به فکر مردم باش نه منافع حزبی و جناحی خودت
اردوغان توهین کرده و اونوقت تو داری احمدی نژادو وسط میکشی ؟!!! متاسفم برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
واقعا وقتی حرف از منافع ملی هست چرا مسئله رو جناحی می کنه ؟ این زمان جناب احمدی اینقدر پر رو نبود زمان دولت شما پر رو شده بس که ضعف نشون دادین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
25
34
جناب اردوغان، شما فقط یک کارگزار برای عموسام هستین، خیلی جوگیر نشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
17
21
به نظر آقای اردوغان حملات جنگنده های عربستان به یمن که بدو هیچ مجوزی از شورای امنیت سازمان ملل هست تجاوز و دخالت نیست اما ایران که نیرویی اونجا نداره متجاوز هست
تتنبق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
26
24
اين مرد بايد به عنوان جنايتكار محاكمه و اعدام شود حال چگونه اجازه مي دهند قدوم ناپاكش را بر خاك پاك ايران بگذارد از مسئولين خواهشمندم اجازه ورود به اين جرثومه فساد ندهند كه در غير اين صورت به تمام ملت ايران توهين خواهد شد...
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
چرا ؟ چون دنبال منافع ملی کشورشه . باید قبول کنیم که در یمن و در کل منطقه اونا منافعی دارن و ما هم منافعی داریم .
reza
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
18
20
خودتو جمع کن باشه> حالا برو بخواب
ناشناس
|
China
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
27
17
حالا دیگر باید سفر به تعویق بیافتد.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
نخیر... به کل لغو باید بشه و رئیس جمهور هم باید جواب توهین هاشو بده و براحتی نباید از کنار این همه توهین رد بشیم
سلطان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
18
26
یکی ایشونو از خواب سلطان عثمانی بودن بیدار کنه.
ساسان پروانه پور
|
Thailand
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
27
29
جناب آقای ادوغان به خاطر دارید که چطور عزت خود را در قبال راه یافتن به اتحادیه اروپا از دست دادید و آنها تمایلی به ورود شما نداشتند هر کاری هم در این رابطه از دستتان برآمد انجام دادید سواحل خود را به عشرتکده آنها تبدیل کردید ، باز پاسخ منفی شنیدید ، شما را تا حد ممکن تحقیر کردند ، به عنوان کارگر در آلمان انجام وظیفه کردید باز شما را از خودشان راندند ، امروز هم با فروش سریال های خیانت در خیانت و عشق های ضربدری سعی میکنید چند دلاری درآمد داشته باشید ، دوران عثمانی تمام شده ، فعلا با فروش ویسکی در استخر های آنتالیا و به حراج گذاشتن ...... کسب درآمد میکنید البته بهتر از این است که پلیستان تا همین چند سال پیش به خاطر یک پاکت سیگار همه کاری میکرد نه اروپاییها شما را پذیرا هستند و نه محبوبیتی در سطح کشور های منطقه دارید تنها چیزی که به شما کمی جسارت داده که چنین برخورد بکنید عضویت در ناتو میباشد که آنها هم زیر پای شما را خالی خواهند کرد با نمایندگی مجلس خودمان اختلاف نظر زیادی دارم ولی هم اینها قدرت های بزرگ جهان را که شما آنها را از ما بهترین میدانید پای میز مذاکره به زانو درآوردند ، اردغان این یعنی عزت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
17
18
واقعا که!!! اگر اجازه ورود این بابا رو بده
علی
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
17
41
با سلام
راست گفته ، رئیس یک کمیسیون نباید مشخص کند که فلان کس به ایران سفر کند یا نکند !!!
این توهین به ما هست که یک نماینده از طرف همه ملت تعیین تکلیف کند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
تنها حرف حساب تو اینهمه کامنت ها... احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
20
پوپولیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
15
23
این گستاخ و بی ادب را به ایران متمدن راه ندید آقای رییس جمهور جوابش بده
ناشناس
|
Slovenia
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
12
15
برو عزیزم می دونم بهت فشار اومده ، ولی چه میشه کرد امپراطوری عثمانی پر ، انقدر بدبخت شدی با این همه حمایت از مرسی و اخوان با یک کودتا همه رفتن تو زندان و پای چوب دار حتما اینجا هم ایران رو مسئول در اتفاقات مصر می دونید ، آقا نمی تونی دیگه به ما چه ربطی داره؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
16
22
دولت باید سفر ایشون رو لغو کنن
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
18
واقعن به کجا رسیدیم ؟؟؟
نبی الله
|
Australia
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
10
ظهور سفیانی حتمی خواهد بود
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
15
16
حتی مقدمات سیاست رو هم نمی دونی!!
پاسخ ها
رضا
| United Arab Emirates |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
سلام
مقدمات سیاست را اگر شما دوست عزیز می دانید به ما هم یاد بدهید ،اینطور که دیدم فکر کنم شما کاملا آشنا به سیاست هستید!
ناشناس
|
Slovenia
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
20
آقا سفر این آقا را یکطرفه لغو کنید. فکر کرده سلطان عثمانی دارد به دیدار مستعمره اش میرود!
علی
|
Finland
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
16
16
اکر ایران اجازه ورود به این بدهد نشانه ذلت خواهد بود. این خود شیفته هنوز نمی داند کشور میزباان دعوت می کند. مهمان نمی تواند سرش را پایین بیندازد و راهی شود. در ضمن از انتخاب درخواست می کنیم یک نسخه از اظهار نظرهای صد ها نفر از مردم ایران را برایشان ارسال کند تا متوجه شود یکی دو نفر مخالف ندارد اگر بیایداز طرف توده مردم پاسخ مناسبی که در سطحش!! باشد دریافت خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
19
پر رو شدی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
16
22
درسته كه ازمجلس كنوني راضي نيستيم
ولي اجازه نمي ديم يه متوهم خارجي درباره يك ايراني بي شرمانه سخن بگه
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
12
امیدوارم وزارت امور خارجه واکنشی محکم نسبت به این اظهارات سخیف از خودش نشون بده
سنگ صبور
|
Finland
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
12
25
حضرت آیت الله رفسنجانی (دامت برکاته) در نماز جمعه چند سال پیش فرمودند: روزی گنجشکی روی درخت تنومندی نشست. هنگام بلند شدم به درخت گفت: خودتو محکم نگه دار. میخام پرواز کنم. درخت گفت: اگر میخاهی بپری حرفی نیست. اما وقتی هم که اومدی نشستی ما چیزی نفهمیدیم....
این روز ها در عرصه بین المللی صدای جیک جیک زیاد می شنویم...
محسن44
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
8
11
یک کم یواشتر برو مام برسیم اینقدر قپی نیا.....
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
14
من کارشناس روابط خازجی نیستم اما مطمئن هستم که وزارت خارجه در مجموع تحولات را زیر نظر دارد و حتما این گستاخی را بر اساس تدبیر و منطق بی پاسخ تخواهد گذاشت .
سامان
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
9
سفر ایشان تا اواخر هفته لغو خواهد شد .اصلا دلیل اصلی این رفتار ها برای ایجاد واکنش برای طرف ایرانی ست تا از طرف ما لغو شود .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
4
26
انتخاب عزیز با سلام. وقتی دو کشور بر سر موضوعی با هم اختلاف پیدا می کنند این گونه اظهار نظرها کاملاً عادی است وتوهین محسوب نمی شود. مگر در کشور خود ما از این گونه اظهار نظرها نمی شود. تصمیم گیری در مورد پذیرش یا عدم پذیرش اردوغان بر عهده دولت و وزارت امور خارجه است. وقتی این گونه تیتر می زنید افراد بی اطلاع هیجانی وعصبانی می شوند و این به نفع کشور ما نیست. ما درشرایط فوق العاده حساسی به سر می بریم. همین اردوغان ودیگر رقبای ما از پیروزی قریب الوقوع کشورمان در قضیه هسته ای در حال انفجار هستند.آمدن اردوغان در این شرایط به ایران نه تنها دلیل ضعف وذلت ما نیست بلکه بر عکس دلیل قوت اقتدار ماست.بگذارید بیاید. خواهید دید که دستگاه دیپلماسی ما با درایت لازم با او برخورد خواهد کرد. نگران نباشید ومردم را نگران نکنید.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
من اکثر نظرها رو خوندم متاسفانه قریب به اتفاق از روی احساس اظهر نظر کردن اگه کمی منطقی باشیم مشخص میشه که اقای اردغان حرف گزافی نزده شما فک کنید جای اقی اردغان رییس جمهور خودمان بود چه حالی میشدیم متاسفانه بعضیا نمیخوان قبول کنند که شرایط تغییر کرده و شرایط کشور رو درک نمیکنند و وقت ان گذشته که با دو شعار دهن پر کن با احساسات مردم بازی کنن باید کمی واقع گرا باشیم در نهایت از نظرت لذت بردم مشخصه که افکار روشنی داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
12
چقدر این پر رو شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
18
بخواب بابا لحاف یخ کرد
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
10
لطفا مسیر تردد ایشون رو کروکی بدید با یک کامیون گل و گوجه فرنگی بریم استقبالش!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
20
مرگ بر داعش و حامیانش !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
4
یا ابوالفضل !!!!!! پس بااین حساب نمایندگان باید وقتیکه تشریف عثمانیه اش را آورد دور و بر او پیدایشان نشود که بغل گوششان سرخ و کلاهشان در میان چمن ها خواهد بود !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
13
امیدواریم دولت جلوی این ذلت رو بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
16
تازه به دوران رسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
12
آدم یاد هیتلر میافتد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
15
باید مجلس جواب داندان شکنی به این .......... بدهد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
15
باید سفرش رو لغو کنن تا بفهمه کی تصمیم میگیره
پاشو از گلیمش دراز تر کرده
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
6
بايد دو تا هندوانه حل بدهند زير بغلش.الان عربستان همه كاره شده ،چرا تركيه پيش قدم نباشهو قدرت اول نباشه؟.مطمئنا"عربستان قدرت اول بشه تركيه رو دور ميزنه چون تمايلش به مصر بيشتر تا به تركيه.چون مصر كشور عربيه.ميشه بينشون رو بهم ريخت وائتلاف تركيه و عربستان رو بهم زديا حداقل اين چيز ها رو تو فكر تركيه انداخت كه تند روي نكنه..من ديپلمات نيستم ولي تركيه از اتحاد با ايران بيشتر سود ميبره تا با عربستان .ايران بهش خيانت نميكنه ولي عربستان براحتي اين كار رو ميكنه چون تركيه عرب نيست تركه.به نظر عربستان اول مصر و قطر امارات و حتي عراق بعد تركيه اهميت داره.چون الان نياز به اتحاد داره رو به تركيه آورده .مطمئن باشيد ايران لقمه اوله تركيه لقمه دوم.البته ايران خيلي از دهن عربستان و هم پيمانهاش بزرگتره.
ناشناس
|
Iraq
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
9
12
جم کن بابا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
16
روحانی اگر این یارو بیاد ایران منه اصلاح طلب هم دلواپس میشم اردوغان نباید به ایران بیاد
سعید
|
Germany
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
12
17
ظریف بلافاصله بعد یاوه گویی هات جوابتو داد
اون که در حدت هست میشناسیش هم!!!!!
امپراتوری عثمانی نوین!!!!!!
تو برو اوضاع مملکتتو جمع کن اختلافات قومیتی خودتونو جمع کن
اول جرات رفتن به مناطق کرد نشین کشورتو داشته باش بعد دم از امپراتوری عثمانی نوین بزن!!!!!!
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
18
سلام
از لحاظ دیپلماتیک حرف ایشان صحیح است و نماینده مجلس در سطح رییس جمهور و حتی وزیر نیست و مجموع نمایندگان با هم اگر هم رای باشند می توانند کاری را انجام دهندولی به تنهایی برش ندارند و نیز نمی توانند مخاطب رییس جمهور یا نخست وزیر کشور دیگر باشند و در ضمن مجلس نیز نمی تواند مانع سفر روسای قوای مجریه کشورهای دیگر به کشورمان که با هماهنگی دولت انجام می گیردباشد مگر اینکه از دولت خواهش کنند و دولت حرفشان را اگر منطقی باشد قبول کند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
9
9
باید وزارت خارجه با تحقیر جلوی ورودش به کشور را بگیرید .
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
13
تقصیر شما نیست آقای اردوغان .مقصر آقای احمدینژاد است که با عملکرد خود باعث شد افرادی همچون شما امروز به خود اجازه دهید اینگونه سخن بگویید. اما بدانید دوران احمدی نژاد به پایان رسیده و آن مرد دیگر نیست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
ب بم الان که احمدی نژاد راس امور دیپلوماتیک نیست. بعضی اشخاص تا اتفاقی می افتد، می گویند " ها کار کاره احمدی نژاده "حرفهای گستاخانه این آدم توهمی چه ربطی به احمدی نژاد داره ". انتخاب لطفا این را منعکس کن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
12
چه گستاخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
7
آقا جون هر کسی که دوست دارین یکم دیپلماتیک رفتار کنید تمام قضیه مربوط به مذاکرات ماست اینها می خواهند افراطیون ما رو تحریک کنند تا با یک حرکت نسنجیده کل مذاکرات رو به هم بزنند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
6
12
همتون به خاطر توافقی که می خواد صورت بگیره ناراحتین . در غیاب ایران در صحنه جهانی دور ورداشته بودین الان حالتون گرفتس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
9
12
نباید اجازه بدن بیاد ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
6
11
میخواد نماینده ها رو عصبانی کنه تا ایران سفرش رو لغو کنه
باید بیاد و با احترام بره
هر کس به اردوغان توهین کنه وارد بازی او شده و دستاویز برای افراطی نشون دادن ایران ایجاد کرده
اردوغان از ضعفش به این کارها افتاده. ولش کنید بزارید هرچی دوست داره بگه
پاسخ ها
اشنا
| Hong Kong |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
جواب ابلهان خاموشی است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
7
فقط سکوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
9
عجب اعتماد بنفسی داره این آقا!!!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
8
9
آقا رجب عزیز!
شما باید بدانید که هر کشوری مقتضیات خود را دارد و این گونه حرف زدن نشان از عدم تمرکز بر مسائل منطقه ای شما دارد.
طالبی حبیب آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
11
وقتی کسی از آداب دیپلماتیک بی خبر است بهتر است برای دیگران تکلیف مشخص نکند!این نکته ای کاملا واضح است که اردوغان ادعایی کرده ولی آقای ظریف با مهارت هر چه تمامتر پاسخ او را داد حالا بیاید یک پاسخ کوبنده تر نیز بشنود والبته به زودی ببیند! همان گونه که تا کنون دیده وعبرت نگرفته است!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
9
کی هست این؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
9
9
همسایه مارو ببین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
3
ایشون حرف های توهین امیز و تندی زد فکر کرد اقای دکتر روحانی سفر ایشون کنسل میکنه که این بنده خدا بره سمت عربستان و خود شیرینی کنه ولی با تدبیر که دکتر نشون داد نقششون بی اثر شده این دست و پاهایی که میزنه مال اینه .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
10
سلطان سلیمان خان!!! وارد می شوند!!!
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
16
ایرانیان با هر اختلاف سلیقه‌ای در برابر دشمن خارجی متحد می‌شوند و سیلی بنیادافکنی به کسانی خواهند زد که در مورد ایران عزیز بزرگتر از دهانشان حرف بزنند


درود بر مردم با شرف سرزمینم
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
9
6
ایران با درایت مسائل منطقه را مدیریت می‌کند و برخی با ...کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
12
10
معلوم تو حد و اندازه نمایندها نیستی خیلی پایینتری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
جناب سلطان عثمانی زمانی که کنفراس خبری با اون شلغم اسرائیلی داشتی رک و راس به اون شلغم گفتی که " شما اسرائیلی ها فقط آدم کشتن رو بلدین..." ولی امیدوارم وقتی اومدی ایران یکی از خبرنگاران بلند شه و بگه " به نظر تو جناب اردوغان آیا شما با تجاوز آشکار به شمال عراق و حمله به سوریه و یمن و کشتن کودکان و غیر نظامیان آیا شما آدم کشتن رو بلد نیستید ؟؟؟آیا شما از اسرائیلی ها بدتر نکرده اید ؟؟؟ راستی چه مرحمی بر روی زخم این همسایگانت بجز عربستان گذاشته ای؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
17
کارمون به کجا رسیده که اینم برای ما آدم شده
پاسخ ها
ایمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
بله داداش مگه یادت رفته به خاطر تحریم یا به قول بعضیا کاغذپاره چقدر محتاج اینا شدیم؟؟؟
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
14
وزیرورزش رابرای استقبال ازوی راهی فرودگاه کنید
پویان
|
Singapore
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
16
13
نباید به هواپیماش اجازه فرود بدن حالش گرفته شه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
9
21
ما شاید تو کشور خودمون با هم اختلاف نظر داشته باشیم
شاید تو سر و. کله هم بزنیم
ولی ایرانی جماعت اجازه نمیده ی اجنبی راجع ب ی هموطنش اینطور صحبت کنه
هر چقد هم با نماینده هامون مشکل داشته باشیم
ی خارجی
خاک زیر پاشم نیست
واقعا منتظر جواب قاطع از اقای روحانی هستیم
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
14
25
ايشون در حد ابوبكر البغدادي هستند.
مهدی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
19
احمدی نژاد عثمانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
19
13
به نظر من باید بزاریم بیاد وقتی اومد یه شخص رده پایین رو برای استقبالش بفرستیم تا بفهمه پارس خیلی از عثمانی سره
پاسخ ها
حمید کرسفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
حرف های نژاد پرستانه شما تمومی نداره؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
واقعا!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
8
2
بنظرم همه کشورها و مسیولان آنها باید به کشور عزیزمان ایران و به همه مقامات کشورمان در هر سطحی که باشند احترام بگذارند و همچنین مقامات ترکیه هم از این امر مستثنی نیستند بلکه آنها که در برخی موارد در مورد مسایل و پیشرفت ایران اسلامی سنگ اندازی می کنند باید بیشتر مواظب رفتار و گفتار خود باشند و اگر واقعا این حرفا از طرف اردوغان گفته شده باید جلوی سفر ایشان به کشورمان گرفته شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
4
14
اینکه اظهارات اردوغان توهین بوده شکی نیست اما نماینده های مجلس کی میخوان بفهمند تو هر کاری نباید دخالت کنند جواب این آقا رو باید نماینده مجلس بده
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
6
5
جدای از اینکه در چه سطحی باید مراتب دعوت یا لغو دعوت مطرح شود، ان جناب دچار توهم بوده و حرف زدن دیپلماتیک و مودبانه را نمی دانید! یه بار جواب ظریف را بخوان، هم پاسختان را دادند هم احترمتان حفظ شد؛ اما شما هربار دهان باز می کنید بلا استثناء یکی از کشورهای همسایه را میرنجانید.
یادت نرفته که 3 سال پیش امریکا داشت بهار ترکی توی استانبول برات جور میکرد. با مکافات اوضا جمع شد.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
4
حسن جون خودش میدونه چطور حواب این بچه پرو رو بده. بزا بیاد یاد بگیره تا ادب شه تو کار بزرگترا دخالت نکنه.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
12
8
سرزمین من جای آدمهای متوهم وخیال پرداز بی ادب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
11
این به سران کشور مربوط میشه و اظهار نظری نمیکنم.اما کسی که حامی تروریسم در منطقه هست جایی در بین ایرانیها نداره.
براتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
4
در صورتي كه سفر اردوغان به تهران محقق شود و با توجه به خلق نامتعارف و ادبيات گستاخانه وي و نيز تلاش وي براي نزديك شدن به كشورهاي عرب متجاوز به يمن ، به احتمال قريب به يقين در تهران دست از ادبيات گستاخانه خود عليه ايران برنخواهد داشت.به نظر من يا بايد اين سفر از سوي ما لغو شود و يا آماده پاسخ بسيار شديد و غرور آفرين مسؤلان مملكتي به گستاخي احتمالي ايشان باشيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
23
17
كمپين ضد سفر اردوغان راه بندازيم

موافق +
مخالف -
ناشناس
|
Spain
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
14
11
مجلس و دولت و ملت ، با همبستگي كامل ، كالاهاي ترك را تحريم كنند و جوابي عملي و مؤثر به شكرخوردن هاي متوالي ايشان و متحدان جديدشان بدهند ، بسم ا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
باشه شما دیگه از این به بعد دیگه لباس ترک نخر و قهوه ترک نخور، سریال ترکی نبین و . . .
[
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
اونا هم اگه از ما گاز و نفت نخرند چی؟ اگه نذارند کالاهای ما از راه های ترکیه به اروپا بره چی؟ باید کمی سیاست هم ادم داشته باشه. یعنی چی به خاطر یک حرف با یه کشور دیگه قطع رابطه کنیم؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
14
مهمان حبیب خداست
پاسخ ها
ایران دوست
| Germany |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
من نمیدانم شما ایران هستی یا نه، ولی ازشما سوأل میکنم، اگر کسی به آشنا یان شما نا سزا بگوید و خودش را با لاتر از شما بداند، شما ما یلی با او معا مله و معا شرت بکنی؟ بنا براین ، این جواب شما از ترک لباس قهوه نخر جواب نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
16
6
به ما نمیخوری اردوغان،بخوری چپ میکنی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
18
کاربران انتخاب عزیزان ما الان باید کمک کنیم به تنش زدایی نه درست کردن یه دشمن جدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
16
5
شما در سوریه چه میکنید ما حامی همه مسلمانان وشما دشمن مسلمانان هستید
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
2
21
سلام
از دید دیپلماتیک نماینده مجلس در سطح رییس جمهور یا نخست وزیر نیست و این حرف گزافی نیست حتی در کشور خودمان هم اگر نمایندگان تکلیفی به قوه مجریه داشته باشند باید در مجلس طرح و بعد تصویب اکثریت نمایندگان این تکلیف که بصورت طرح یا لایحه است توسط رییس مجلس به قوه مجریه ابلاغ می شود تا اجرایی شود و نماینده به تنهایی مخاطب رییس جمهور و نخست وزیر نمی تواند باشد مگر در مسائل غیر دیپلماتیک و روابط دوستانه نه کارهای قانونی بنابراین رییس جمهور ترکیه کاملا" صحیح گفته که نماینده در سطح من نیست.
محمد
|
Finland
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
24
6
اعلحضرت همایون مش رجب خان :
اینچا ایران است . در تمام دوئل که دموکراسی برخوردارهستند اگر مجلس موضوعی را تصویب کند دولت ها ملزم به رعایت میباشند.
بنظرم از این سفر انصراف بده چون لنگ کفش فراوانی در شرف تهیه میباشد و کسی برایت فرش قرمز پهن نمیکند شما در منطقه نمره صفر گرفته ای .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
4
15
1-اتفاقا اردوغان نه تنها متوهم و پوپولیست نیست بلکه خیلی هم آدم زرنگیه.
2-پشت هر رفتار و صحبت ایشان یک منفعت و سودی هست.ایشان با شناختی که از جو عمومی و احساساتی مردم ایران داره و تقریبا حدسشم درست بوده داره رفتار میکنه.
3-سر یک همچین آدمهای را باید با صبر و حوصله و پنبه برید.وزارت خارجه و خود آقای ظریف ،ظرافتهای لازم برای پیچوندن اینجور آدمها را بلدند.
مجتبی زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
18
سلام دوستان در دنیای سیاست قرار نیست به هر حرفی جواب داد باید صبر کرد با صبر همه چیز درست میشه اگر قرار باشد ما با حرفی که دگران میزنند و امتیاز از دنیا میگیرند بخواهیم هزاران ارتباط با ترکیه و هر کشوری قعط کنیم که باید دیوار بکشیم خودمان خودمان باشیم نمایندگان با دقت پیگیر شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
2
12
کی میگه اجازه ندهیدبیادچرابذاریدبیاد.ایام عیده ،باهم بریم سیزده بدر،روبوسی کنیم واشتی کنیم زشته
ملت سرفراز ایران
|
Germany
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
13
9
نیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
10
9
برادر اول منش ديبلماتيك رو ياد بكير بعدا در مورد سفر حرف بزن البته بهتره تورو بياد تركيه ده سال بيش بيندازم تا بدانى جى بودين
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
11
زیاد نگران جنابعالی نیستیم شما هم به ایران تشریف بیاورید .یک روزی جنابعالی در برنامه کنفرانس با یکی از اسراییلیها طرز بلند شده وترک کردن میز مذاکره غوغایی بلند کرد ولی بعد از مدتی هم پیمانی وهمسو شدن با رژیم مربوطه معادلات را بهم زد لذا این سروصداها چندروزی بیشتر طول نمی کشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
1
10
عرصه ی دیپلماتیک جای احساسات نیست . جای واکنش های منظقی و تصمیمات استراتژیک بلند مدته . بعضی موقع ها عصبانی نشدن و جواب احساسی ندادن خودش یک امتیاز و ابهته و اون طرفی که زیاد ورجه وورجه می کنه خودشو تحقیر می کنه . باید به واقعیت ها نگاه کرد , الان چه کسی بخواد , چه کسی نخواد ایران در موضع قدرته و هیچ اهمیتی نداره که مثلاً اردوغان با چه لحنی حرف می زنه , باید در عرصه ی عمل اهداف رو به پیش برد . مثلاً نتانیاهو این مدت خیلی ورجه ورجه می کنه اما به نظر می رسه کسی زیاد توجه نمی کنه و واکنش خاصی هم از مسئولان ایرانی نمی بینم و به قول یکی از روزنامه های اسرائیلی این چنین سخنان بر علیه ایران در حالی که ذهنیت ها چیز دیگری است او را بی اعتبار ساخته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
6
12
متاسفم برا کسانی که ارز مملکتو میبرن تو کشور این اقا و اینجوری پر رو میکنن امثال این تازه به دوران رسیده هارو از ماست که بر ماست.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
8
10
بذارین بیاد ولی بجای فرودگاه امام تهران پروازش توی فرودگاه رامسر بشینه مسیر تا تهران رو از جاده چالوس بیاد. دوازده ساعت توی ترافیک این جاده حالش جا میاد!!!
دم عوارضی تهران هم احمدی نژاد بره دنبالش...
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
6
14
آقاجان این اردوغان راست گفته دیگه. اگر قراره به ایران نیاد اینو باید رییس جمهور بگه نه یه نماینده مجلسی که تجربه سیاسیش خیلی کمتر از اینا هست. ضمنا اگر قرار باشه با همه کشورا به بهانه های مختلف قطع رابطه کنیم، کی تو منطقه برا ما میمونه؟ کشورهای های حوزه خلیخ فارس؟ ترکیه؟ آذربایجان؟ پاکستان هم که فرمان حمله داده به یمن. مصر؟ مراکش؟ لیبی؟ سودان هم که پیوسته به عربستان و........
حسن
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
15
9
من به عنوان یک اصلاح طلب که از مجلس فعلی راضی نیستم خواستار لغو این سفر هستم به دلیل توهین های مکرر این اقا و دخالتهای بیجا در منطقه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
11
13
ممكنه نماينده هاي خوبي نباشن اما تو در حدي نيستي كه حرف زيادي بزني . همونطور كه در سطحي نيستي كه در مورد قدرت گرفتن ايران نظر بدي آقاي اردوغان . معلومه توي سالهايي كه ما دور خودمون حصار كشيديم شما و دوستان عربتون خيلي خوردين و بردين . الان نگران هستين برگردين به دوره ماقبل تاريختون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
18
7
ب نظرم باید وزارت امور خارجه ب خاطر توهین ایشون ب مجلس که در واقع نماینده مردم هستند و همچنین بخاطر صحبت های توهین امیزشون باید سفرشون رو لغو کنند
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
7
22
تقصیر نمایندگانه که دخالت بی جا می کنند دولت خودش خواسته . .این یعنی بی احترامی به دولت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
18
5
خیلی وقاحت میخواهد که ایشان دارند.صاحبخانه میگوید ما مهمان نمیخواهیم مهمان میگوید صاحبخانه در حدی نیست که بمن بگوید مهمان نمیخواهیم.ای کاش وزارت خارجه این سفر را لغو کند تا حالش جا بیاید.احتمالا اردوغان خیال میکند امثال بابک زنجانی ها ورضا ضراب ها این کشور را اداره میکنند وانها هستند که در حد او میباشند. کاش ما منافع ملی خودمان را بر منافع حزبی وباندی ترجیح مینهادیم.کاش؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
8
2
یک مرد مانند محمود باید جلو این یاوه گویی ها را بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
هر چه می کشیم از همان محمود است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
2
5
ترکیه و امارات و کل دنیا به خاطر ما پیشرفت کردن!!!!واقعا بامزه بود.با وجود پول نفت و گاز و....حتی در زمان شاه هم ترکیه از لحاظ شاخصهای توسعه از ایران جلو بود.با وجود تحریم به خاطر قبرس.
یه سرچ در مورد اقتصاد ترکیه نشون میده چقدر در اشتباه هستید.
من طرفدار تیم ترکیه هستم.پ ن پ طرفدار افغانستان بشم!!!؟؟؟؟
حرفهای اون در حد روحانی و اون باید جواب بده.نه من.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
2
10
درست گفته نماينده مجلس در سطح رييس جمهور نيست،اگر كسي هم بخواد ايشون رو راه نده شخص آقاي روحاني هست.
انصافی
|
Australia
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
6
2
حضرت اقا مودب باش .این چه طرز حرف زدنه .خیلی به خودت نه ناز
هیچی نیستی .... ورت داشته
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
1
اتفاقا باید بذاریم بیاد ایران و در شان و جایگاه خودش به استقبالش بریم اینطوری خیلی اثرش بیشتره تو خود ایرن تحقیرش کنیم...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
4
ممكنه نماينده هاي خوبي نباشن اما تو در حدي نيستي كه حرف زيادي بزني . همونطور كه در سطحي نيستي كه در مورد قدرت گرفتن ايران نظر بدي آقاي اردوغان . معلومه توي سالهايي كه ما دور خودمون حصار كشيديم شما و دوستان عربتون خيلي خوردين و بردين . الان نگران هستين برگردين به دوره ماقبل تاريختون
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
2
2
آنوقت یادبود برای چالدران نمی گیرید که ترکیه ناراحت نشود متاسفم!!!
محمداسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
1
متاسفم که ترکیه ای که به غیر از توریست هیچ منبع درآمدی نداره باید برای کشور ما که سرشار از منابع طبیعیه خط و نشون بکشه.
مهدی آزموده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
2
ترکیه عضو ناتو هست

عزت ایران هسته ایی را با 7000سال تمدن به نظاره خواهیم نشست مقاومت ملت داره جواب میده
ترکیه در برابر عظمت ایران نقطه ایی بیش نیست ایران با این وضعیت اقتصادی و در تحریم مقام هجدهم اقتصاد دنیا رو داره
بعد از توافق چه شود!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
مقام هجدهم اقتصاد دنیا؟؟؟؟؟؟؟ منظورت صدوهجدهم فکر کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
1
5
ناخداگاه یاد تیتری از کیهان چند سال قبل افتادم با این مضمون: پیروزی اسلامگراها در ترکیه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
4
3
اردوغان=مرد هزار چهره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
1
5
در دنیای امروز میشه گفت روز به روز عرف دیپلماتیک و داره پیشرفت می گنه و این حرف هایی که آقای اردغان میزنه تاریخ مصرفش گذشته. به نظر من ایشان به ایران بیاد و ما هم از او بدرستی استقبال کنیم و درصدد باشیم رفتارمان را در مقابل ترک ها طی یکی دو سال آینده تغییر دهیم(کالای ترک نخریم، مسافرت به ترکیه نریم، تمام تلاشمان را بکنیم که همه کالاهای ترک را با کیفیت برتر تولید تولید کنیم) اون موقع ترکیه ای ها میفهم که ایرانیها اونی که فکر می کنن نیستن کما اینکه الان هم این را می دانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
3
من کاری ندارم به اینکه با اون نماینده مجلس مخالفم. اینجا دیگه پای غیرت ملی در میونه. نماینده مجلس، نماینده طیفی از مردم ایرانه. توهین به یک نماینده مجلس توهین به همه مردم ایرانه. جناب اردوغان ابتدا باید از مردم ایران بخاطر توهینشون عذر خواهی کنن تا بعد...
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
5
توهینی در این اظهارات دیده نمیشودونمایندکان مخلس وافعا در سطحی نیستند که بخواهند این دیدار را لغو کنند.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
5
7
لحن کامنت های خیلی از دوستان آدم رو یاد خراب کاری تو صفحه فیس بوک مسی تو جریان جام جهانی و موارد مشابه میندازه.
متاسفانه ایرانی ها تو خیلی موارد جوگیر میشن یکهو و احساسی برخورد میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
این فرق فوکوله
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
4
3
حرمت امام زاده دست متولي اون هست ! حالا يكبار هم كه شده بهشون اجازه نديد تا بفهمه !
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
8
5
دوستان زیاد حساس نشید تجربه نشون داده که هر که با ایران درافتاد برافتاد /دیری نخواهد گذشت که باد ارداوغان خان هم خواهد خوابید/به قول آقای مدیری باد داره،میخوابه
پناهی
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
5
جای بسی تاسف است .
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
6
مشکل ما ها اینه که فقط به زبان به دیگران فحش می دیم ولی در عمل بیشترین سود رو نصیب دشمنان خود می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
3
2
این هم نشانه های جوگیری بعد از دیدن حریم سلطان(سده باشکوه).....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
4
0
اینکه اردغان خودرا از بالاترمیبیند تعمقی در تاریخ می طلبد که مروری داشته باشد من این اظهارات اردغان را بی مسئولیتی ایشان به ملت ترکیه میدانم وبس ودر آخرآموزه های دینی به ما تذکر داده اند که هرکس خودرا ازدیگران بالاتربداند...خودرا تثبیت وتائید میکند که مصداق بارز این موضوع ایشان هستند وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
7
1
به نظرم دولت یک مسول دست هشتم بفرسه برای استقبال و حال این اردوغان را بگیره. مثلا معاون وزیر گردشگری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
5
3
اگر پول دارهای ایران کمتر پولشان را در جیب این اقا بریزند وکمتر به ترکیه برنداینجوری تحقیر نمیشویم.ایشان یک کلاس مدیریت وفنون مذاکره نیاز داره .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
14
6
آقای روحانی تحویل بگیر سیاست خارجه دولت تدبیر وامید را
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
2
7
نمایندگان حق اظهار نظر درباره سفر مقامات بلندپایه کشورهای دیگر را ندارند و فقط وزارت خارجه در این باره تصمیم گیری می کند. آقایان نماینده ها تا کی میخواهند با سیاست های افراط گرایانه شان تمام منابع و سرمایه های کشور را تباه کنند؟؟؟
jaber
|
-
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
6
8
آقای اردوغان ایران گرجستان نیست!! حضرت آقا گقتند احمق ها فکر می کنند ایران گرجستانه!!پس توهین ممنوع
gubriyas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
7
3
متاسفانه اردوغان نیز همانند پوتین که رویای خامی از بازگرداندن روسیه به دوران اوج قدرت شوروی را در سر دارد, او نیز علایق مشابه و بسیار زیادی به بازگرداندن ترکیه امروزی به عصر طلایی عثمانی را در سر می پروراند که خوشبختانه آنچه 100% محتمل هست همان راهی را خواهد رفت که روسیه می رود و به انزوای هر چه بیشتر خواهد رسید
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
4
5
همگی ببخشیدش،بنده خدا جوگیر شده یه چیزایی گفته،فکر میکنه همه جا سرای اونه !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
4
2
اگر ایران وامریکا باهم سازش کنند ترکیه به همان موقعیت قبلی اش باز میگردد وباز عربستان باید برای یک ملاقات بات رهبران ایران ماهها منتظر اجازه بماند..وقتی شیر وبلنگ با هم میجنگند موشها وخرگوشها برای خودشان امبراطوری درست میکنند غافل از اینکه کام شیر وبلنگ انها را خواهد بلعید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
2
2
خدارو شکر مملکت دیگه هیچ دقدقه ای ندارد فقط مشکل این اردوغان است که اونم انشاله حل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
2
5
بهترین و تنها راه ایران دیپلماسی است آن هم بدون دخالت افراد نا مرتبط!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
7
4
آقای اردوغان که حامی تروریسم و داعش است چه چیزی باعث شده که اینقدر یا ترکیه لائیک ارتباط داشته باشیم فقط و فقط ترک بودن کشور ترکیه است و گر نه ما با آمریکا هم ارتباطی نداریم زمین که به آسمان نرفته پس به مسئولین جهت اطلاع بگم که جواب نوکر اسرائیل را بدهید.
نظرات بینندگان