arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴

سردار جواني: عربستان بابت حمله به يمن تاوان سنگيني خواهد پرداخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: اکثر کارشناسان معتقدند که تجاوز عربستان به خاک يمن با شکست مواجه خواهد شد و آينده بسيار سختي در انتظار عربستاني‌هاست.

يدالله جواني مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به حمله نظامي عربستان به يمن، با بيان اينکه عربستان در آينده نزديک تاوان سنگيني را پرداخت خواهد کرد، گفت: اين تجاوز عربستان در راستاي سلسه تجاوزهاي آمريکا به عراق و افغانستان است که مي‌خواهند مانع استقلال ملت‌هاي منطقه شوند.

وي افزود: عربستان دير يا زود تبعات سنگيني را به خاطر اين حمله نظامي و کشتاري که در يمن راه انداخته پرداخت خواهد کرد، ما اين حرکت عربستان را در امتداد تجاوزهاي آمريکا به عراق و افغانستان مي‌دانيم. پادشاهان عرب از گذشته برخي از دوستانشان درس عبرت بگيرند.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينکه عربستان مجري سياست‌هاي آمريکا درمنطقه شده و در قبال مانع‌تراشي آنان (آمريکا) در مذاکرات هسته‌اي اکنون برايشان خوش‌خدمتي مي‌کنند، اظهار داشت: امروز در منطقه ملت‌هاي بيدار به تبعيت از الگوي انقلاب اسلامي بدنبال استقلال و يافتن هويت حقيقي خود هستند و ملت يمن هم از جمله اين ملت‌ها هستند که تصميم دارند با کنار زدن رژيم فاسد منصور هادي، استقلال خود را پيدا کنند.

وي ادامه داد: به همين دليل عربستان و آمريکا که منافع خود را در يمن در وضعيت خطر ديدند و فهميدند که ديگر آن سيطره و نفوذ خود را در اين کشور از دست داده‌اند، دست به اين تجاوز آشکار زدند.

جواني تصريح کرد:‌اکثر کارشناسان معتقدند که تجاوز عربستان به خاک يمن با شکست مواجه خواهد شد و جز خفت و خواري چيز دگري براي اين رژيم به بار نخواهد آورد و آينده بسيار سختي در انتظار عربستاني‌هاست.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان