arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

دروغ 13 دوستان "مایلی" را به اشتباه انداخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دروغ 13 یک سایت ورزشی حتی دوستان نزدیک محمد مایلی کهن را به شک انداخت و آنها باورشان شد حاجی مایلی سرمربی تیم ملی شده است.
 
به گزارش خبرآنلاین، همه چیز از یک شوخی 13 به دری شروع شد. طنزپردازان سایت بانک ورزش به ذهن شان رسید دروغ 13 بنویسند. انها در شرایطی که بحث رفتن کارلوس کروش و آمدن یک مربی ایرانی به جای او حسابی داغ است، نوشتند کروش رفته و تصمیم فدراسیون فوتبال هم آوردن مایلی کهن، مدیر فنی تیم امید است.

این شایعه این قدر برای نزدیکان به حاجی مایلی هیجان انگیز بود که حتی آنها را به شک انداخت و در تماس با سرمربی پیشین تیم ملی در روزهای عید به او تبریک گفتند اما مایلی کهن که تعجب کرده بود و از روایت این شوخی 13 به دری خبر نداشت با تعجب گفت هیچ صحبتی با او نشده است. نزدیکان به مایلی کهن تازه زمانی که قصد تکذیب خبر را داشتند متوجه شدند آنچه رسانه ای شده تنها یک شوخی و دروغ 13 بوده است!  
 
البته محمد مایلی کهن سالهاست که بعد از سایپا و گهر درود تمایلی به مربیگری در مقام سرمربی ندارد و تا به حال چند بار پیشنهاد مربیگری را در تیم های مختلف رد کرده. او حتی برای تیمی مثل تیم امید ترجیحش حضور به عنوان مدیر فنی و در کنار شاگرد با اخلاقش محمد خاکپور بود تا کمک حال او باشد.  
 
مایلی کهن که یکبار مربیگری تیم ملی را به دلیل توهین های هدایت شده علیه خود در ورزشگاه رها کرد، شاید این روزها در افکار خود تنها به یک نیمکت می اندیشد که همیشه از او دورش کرده اند. نیمکت پرسپولیس، تیمی که 14 سال برایش بازی کرده است.
نظرات بینندگان