arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

تاج: فقط هيأت رئيسه صلاحيت تصميم‌گيري در مورد کي‌روش را دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس سازمان ليگ و عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: در مورد موضوع کي‌روش معتقدم که اين موضوعي است که قابل طرح در هيأت رئيسه بوده و صلاحيت تصميم‌گيري در مورد آن به اعضاي اين هيأت رئيسه مربوط مي‌شود.

مهدي تاج در مورد جلسه هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال که قرار است سه‌شنبه هفته جاري در مورد ادامه همکاري کي‌روش با تيم ملي برگزار شود، گفت: در مورد موضوع کي‌روش معتقدم که اين موضوعي است که قابل طرح در هيأت رئيسه بوده و صلاحيت تصميم‌گيري در مورد آن به اعضاي اين هيأت رئيسه مربوط مي‌شود و نمي‌توان با اين موضوع به صورت فردي برخورد کرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که اما در جلسه‌اي فردي با حضور کفاشيان و کي‌روش، در مورد جدايي سرمربي تيم ملي تصميم‌گيري شده است، گفت: اتفاقات اين جلسه را در جريان نيستم اما ما مي‌خواهيم سه‌شنبه صبح جلسه‌اي را برگزار کنيم تا در اين مورد به بحث و تبادل نظر بپردازيم.اتفاقا از آقاي کي‌روش دعوت کرديم تا در اين جلسه حاضر شده و حرف‌هايش را بزند تا ما راحت‌تر بتوانيم تصميم‌گيري کنيم.

تاج در پاسخ به اين سؤال که چطور کي‌روش در حالي صحبت از خداحافظي کرده است که چند روز قبل از آن با حضور در سازمان ليگ برنامه‌هاي تيم ملي را تا سال 2018 به اين سازمان ارائه کرده؛ آيا اين موضوع نشان نمي‌دهد که بحث خداحافظي وي از تيم ملي به نوعي فرماليته است، گفت: برداشت من از برنامه‌هاي کي‌روش اين نبود که به ما برنامه سرکاري داده باشد و از اين موضوعي که مي‌گوييد بي‌اطلاع هستم. اتفاقا طي دو جلسه در سازمان ليگ روي برنامه‌هاي کي‌روش وقت گذاشته و با حضور اعضاي مجمع برنامه‌هاي او را ارزيابي کرديم.

رئيس سازمان ليگ افزود:‌ امسال نيز برنامه يک ساله‌اي را ارائه داديم و اتفاقا روي آن ايستاديم و پافشاري زيادي کرديم تا حداقل تغييرات را داشته باشيم مگر در اتفاقات خاص و غيرقابل پيش‌بيني.

وي از برگزاري جلسه بين سازمان ليگ و مديران عامل باشگاه‌ها براي هفته آينده خبر داد و گفت: قرار است به تأسي از برنامه‌هاي کي‌روش، برنامه سال آينده ليگ را مورد بررسي قرار دهيم. همچنين در خصوص اقتصاد مقاومتي در حوزه فوتبال،‌کاهش هزينه‌ها، جوانگرايي و اثرات آن و اينکه آيا اين بحث را ادامه دهيم يا متوقف کنيم در اين جلسه به صحبت خواهيم پرداخت. چرا که بهترين افراد براي اظهار نظر در مورد اين مباحث مديران عامل باشگاه‌ها هستند. البته در خصوص درآمدزايي در فوتبال نيز به بررسي‌هاي لازم خواهيم پرداخت.

تاج يادآور شد: البته نظرات کارشناسان را گرفته‌ايم و آنها را در جلسات فوق مطرح خواهيم کرد ضمن اينکه در اين جلسه اعضاي هيأت رئيسه سازمان ليگ حضور خواهند داشت و فکر مي‌کنم جلسه پرباري را سپري کنيم.

وي در مورد بحث حق پخش در فوتبال گفت: اتفاقا يکي از مباحث جلسه هفته آينده اين موضوع است و ما در تلاش هستيم تا حق پخش فوتبال در سال جاري را بگيريم. چون امکان اينکه فوتبال بدون اين نوع درآمدها در جريان باشد، نيست. امسال حدود 22 و نيم ميليارد را از صدا و سيما خواهيم گرفت تا آن را به باشگاه‌ها بدهيم اما براي سال آينده ايجاد يک شرکت مشترک براي تبليغات با صدا و سيما هستيم که اين موضوع مصوبه شوراي تامين براي سال آينده بود.

تاج در پايان در مورد حضورش در آلمان براي ديدار با مسئولان شرکت آل‌اشپورت گفت: به منظور بازديد از توپ‌هاي فصل آينده با پيشنهاد اين شرکت راهي آلمان شديم و توپ‌ها را ديديم و پسنديديم و در حال حاضر در حال بررسي قراردادها هستيم. البته ما در اين مورد قرارداد 3ساله‌اي را با آل‌اشپورت داريم. در صورت توافق طرح و شکل توپ‌ها براي سال آينده تغيير خواهد کرد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان