arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴

هکرها: اسرائيل را از فضاي سايبري محو خواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هکرها سه‌شنبه به شمار زیادی از پایگاههای اینترنتی سازمانها ، پایگاههای اینترنتی ارتش رژیم صهیونیستی ، نهادها و مؤسسات و بانکهای این رژیم حملات سایبری کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین ، گروه هکرها موسوم به آنونیموس apostrophe Anonymous apostrophe در نوار ویدیویی با عنوان « پیام به اسرائیل » از آغازت حملات سایبری خبر داد و اعلام کرد این حملات سایبری با نام «اُپ اسرائیل »OpIsrael انجام می شود.

در این پیام که همراه با تصاویری از حمله تابستان گذشته و جنایات اسرائیل در غزه است ، تل آویو به علت ارتکاب جنایت در سرزمینهای فلسطینی به محو از فضای سایبری تهدید شده است.

وی تأکید کرد هدف از حملات سایبری نیز مجازات اسرائیل به سبب جنایاتی است که در سرزمینهای فلسطینی مرتکب شده است.

در این پیام تصریح شده است :« همچنانکه بارها انجام داده‌ایم باز هم سرورها و پایگاههای دولتی و پایگاههای نظامی اسرائیلی ، بانکها مؤسسات دولتی را از کار خواهیم انداخت و اسرائیل را از فضای سایبری محو خواهیم کرد همچنانکه هر سال این کار را کرده ایم و روز هفتم آوریل 2015 میلادی هلوکاست سایبری اسرائیل خواهد بود .»

برخی رسانه‌های اسرائیلی درباره حملات سایبری از طرف این گروه هکر که به همه نهادها و مؤسسات اسرائیلی حمله می کند هشدار داده بودند.

با توجه به اینکه اسرائیل به صورت اساسی به سامانه های الکترونیکی و زیرساختهای اینترنتی متکی است ، این حملات می‌تواند از نظر مادی به یک فاجعه تبدیل و جریان برق قطع شود و دستگاههای کنترل تأسیسات حیاتی به طور مثال دستگاههای خنک کننده

در تأسیسات پتروشیمی از کار بیافتد که به معنای احتمال وقوع انفجارهای بزرگ است.

گفتنی است گروه آنونیموس در آوریل سال 2013 میلادی اعلام کرد حملات سایبری به اسرائیل در آن سال باعث شد سه میلیارد دلار خسارت وارد شود و هکرها به بیش از 100 هزار پایگاه و 40 هزار صفحه در فیسبوک و پنج هزار صفحه در توییتر و 30 هزار حساب بانکی اسرائیلی حمله سایبری کردند.
نظرات بینندگان