arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴

واکنش معاون وزیر به سریال درحاشیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان غذا و دارو به مجموعه تلوزیونی در حاشیه واکنش نشان داد و گفت: با طنز موافقم ولی باید مراقب توهین های احتمالی حتی ناخواسته به قشری خاص در این مجموعه رعایت شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه سازمان غذا و دارو، رسول دیناروند ، درمورد ورود مهران مدیری و سریال جدیدش به امور داروخانه ها افزود: نگرانی در خصوص سریال در حاشیه که مدتی است به کارگردانی مهران مدیری در حال نمایش است از مدتها قبل و از زمانی که نام دیگری برای آن مجموعه تلوزیونی مطرح بود و وی مشغول تدارک تولید و حتی نوشتن فیلمنامه بودند؛ وجود داشت.

وی با بیان اینکه شخصا موافق طنز هستمگپ صی، تصریح کرد: شاکله تولیدات مهران مدیری، عموما طنز هستند و این آثار همانطور که از نامشان برمی آید مشخصات خاص خود را دارند ضمن اینکه متولی داروخانه بیمارستان خیالی در حاشیه نیز نه تنها دارو ساز نیست بلکه با توجه به رفتارهای غیرمنطقی ای که توسط نویسندگان برای شخصیت او نوشته شده است هیچ سمبل، نماد، شاخصه و المانی هم از جامعه داروساز ندارد که بخواهد توهینی تلقی شود لذا نباید نگران چیزی بود.

دیناروند با بیان اینکه باید مراقب توهین های ناخوداگاه و غیرآگاهانه احتمالی هم بود پیشنهاد کرد: مخاطبان ظرفیت خود را بالا ببرند و تصورات بدبینانه ای مزید بر آنچه می بینند نداشته باشند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تولید کنندگان چنین مجموعه هایی بنا بر گستره وسیع مخاطبانی که دارند حد و حدودها را رعایت کنند که حتی ناخواسته هم موجب رنجش قشر خاصی از جامعه همچون جامعه پزشکان، دارو سازان و دیگران نشوند.
نظرات بینندگان