arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

سردار جزايري: ائتلاف عربستان براي حمله به يمن ناکام ماند/ کنار مظلومان مي‌ايستيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستادکل نيروهاي مسلح گفت: خط قرمز ايران در مذاکرات، بازديد از مراکز نظامي است و اين اجازه به هيچ‌وجه داده نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومي کل سپاه، سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري امروز در حاشيه مراسم گراميداشت شانزدهمين سالگرد شهيد صياد شيرازي در جمع خبرنگاران، با اشاره به حمله عربستان سعودي به يمن اظهار داشت: ائتلافي که عربستان و برخي کشورهاي ديگر به دنبال آن بودند تا اقدامي جدي و نظامي عليه يمن صورت دهند، در عمل با بطلان مواجه شد و به نظر نمي‌آيد کشورها دست به اين ريسک خطرناک و خطاي راهبردي بزنند و اميدواريم، اين قضايا با راهکار يمني - يمني حل شود.

وي همچنين با اشاره به اوضاع عراق نيز گفت: در گذشته کمتر کسي فکر مي‌کرد نظام عراق پابرجا باشد و برخي کشورها و در رأس آنها آمريکا به دنبال سقوط حکومت عراق بودند، اما هر روز که مي‌گذرد، ملت و دولت عراق پيروزتر مي‌شوند و اميدواريم در آينده نزديک همه بخش‌هاي عراق آزاد شود.

سردار جزايري تأکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران بارها اعلام کرده که هرکجا ظلم و تجاوزي صورت بگيرد، در کنار مظلوم خواهد ايستاد و اميدواريم کمک‌هاي مستشاري که ايران دارد، مثمرثمر باشد.

اجازه بازديد از مراکز نظامي را نمي‌دهيم

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح، همچنين با اشاره به مطرح شدن موضوع بازديد از مراکز نظامي در مذاکرات گفت: خط قرمز جمهوري اسلامي ايران در مذاکرات، بازديد از مراکز نظامي است؛ در گذشته اين اجازه داده نشده و در آينده هم داده نخواهد نشد و اين را به مردم اطمينان مي‌دهيم.
نظرات بینندگان