arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

کدام دستور کفاشيان اردوي تيم‌ملي را به هم ريخت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در آخرين روز اردوي ايران در سوئد اتفاقي افتاد که باعث دلخوري شديد اغلب بازيکنان بود. در واقع آن اتفاق باعث شد تا ملي‌پوش‌ها دوباره ماجراي البسه بي‌کيفيت تيم‌ملي را پيش بکشند و به انتقاد از کفاشيان، وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال بپردازند.

داستان از اين قرار است که پيش از آخرين شام تيم‌ملي در سوئد، علي کفاشيان با چند مسئول تيم‌ملي تماس مي‌گيرد و به آنها مي‌گويد: «وضع مالي خراب است. گرمکن‌ها و لباس‌هاي تمريني بچه‌هاي تيم‌ملي را جمع کنيد و به آقاي ابراهيمي تدارکاتچي تيم‌ملي بدهيد تا بشويد و براي اردوي بعدي کنار بگذارد.» دو مسئول تيم‌ملي هم پيش از صرف شام، مي‌گويند رئيس فدراسيون فوتبال تماس گرفته و گفته بايد لباس‌ها را هنگام خروج از هتل، به آقاي ابراهيمي بدهيد تا آنها را براي اردوي بعدي آماده کند. اين دستور به مذاق بازيکنان خوش نمي‌‌آيد و همه اعتراض مي‌کنند.

در اين بين يکي از بازيکنان مي‌گويد:«اين لباس‌ها مگر چقدر قيمت دارد که اين رفتارها را مي‌کنند؟
حالا خوب است لباس‌ها قلابي است و در منيريه دوخته‌اند. هرکس دوست دارد لباس‌ها را با خودش ببرد.» بدين ترتيب هيچ‌يک از بازيکنان تيم‌ملي به اين دستور توجهي نمي‌کنند و لباس‌ها را با خود مي‌برند. مسئولان تيم‌ملي از جمله طباطبايي مدير مالي فدراسيون که حامل اين پيغام بودند، سريعاً به کفاشيان اطلاع دادند که بازيکنان به چنين دستوري عمل نکرده‌اند.

در لحظاتي که آنها پيغام رئيس را به بازيکنان مي‌دادند کارلوس کروش در رستوران هتل حضور نداشت اما پس از آن بازيکنان اين مسئله را با او در ميان گذاشتند که کروش برآشفت و حتي با عصبانيت گفت: «اين چه وضعي است؟ اصلاً چرا به بازيکنان چنين حرفي را مي‌زنيد؟!به جاي اينکه به بازيکنان پاداش بدهيد و از آنها تشکر کنيد، چنين رفتاري مي‌کنيد؟» البته اين اتفاقي جديد در تيم‌ملي نيست. تا همين چند وقت پيش، پس از بازي‌هاي تيم‌ملي سبدي بزرگ در وسط رختکن تيم‌ملي مي‌گذاشتند تا بازيکنان لباس‌هاي خود را داخل اين سبدها بريزند و براي بازي بعدي، دوباره همان‌ها را بپوشند.

 در واقع بازيکنان اجازه نداشتند حتي پيراهن خود را با بازيکنان حريف عوض کنند يا به طرفداري بدهند. کفاشيان در اردوي سوئد کمي تخفيف قائل شد و به بازيکنان اجازه داد پيراهن بازي‌ها را براي خود بردارند ولي لباس تمريني و گرمکن‌ها را برگردانند ولي بازيکنان به اين دستور توجهي نکردند.

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان