arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴

سردار جزایری: شعور وزیر دفاع آمریکا پایین است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار سید مسعود جزایری گفت: سخنان مجدد وزیر دفاع آمریکا در خصوص بازدید از مراکز نظامی ایران بیانگر شعور پایین وی و غرض ورزی آمریکایی ها است.

به گزارش سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات مجدد وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه NBC پیرامون بازدید از مراکز و تأسیسات نظامی ایران گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در خصوص ممنوعیت بازدید از تأسیسات نظامی ایران اینگونه سخنان، حاکی از شعور پایین بیان کننده یا ناشی از سرریز شدن غرض ورزی های طرف مذاکره کننده آمریکایی است.

وی افزود: قبلا هم مذاکرات مقامات مسئول ایرانی در چارچوب تدابیر نظام، ممنوعیت هر گونه بازدید از مراکز و تأسیسات نظامی و دفاعی را به وضوح و با صراحت بیان کرده اند.

سردار جزایری با بیان اینکه از بعد دیگر می توان اصرار طرف آمریکایی مبنی بر حضور در مراکز نظامی ایران را در راستای آرزوهای پایمال شده و دست نیافتنی مقامات کاخ سفید قابل ارزیابی دانست، تأکید کرد: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران پتک سنگین نظام در برابر زیاده خواهی بیگانگان و دشمنان ملت ما به شمار می آید.
نظرات بینندگان