arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴

تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهرداری تهران در ماه آغازین سال جدید برخی از معاونان، مشاوران و مدیران خود را تغییر داده است.

مهمترین تغییرات در تصدی معاونت های فنی ،معماری وشهرسازی ،فرهنگی و برنامه ریزی شهرداری پایتخت شکل گرفت.

علیرضا جاوید، شهردار پیشین منطقه چهار تهران به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت جایگزین مازیار حسینی شد و مازیار حسینی مسوولیت مشاور ویژه و مدیر پروژه فنی و عمرانی مصلی بزرگ تهران را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که صبح امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در محل تالار ایران زمین، بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد درحالیکه تصور می شد فقط این دو تغییر کرده اند لیستی از تغییرات گسترده در سطح معاونان و مشاوران و مدیران شهرداری ارائه شد.

در این مراسم ناصر امانی، قائم مقام پیشین معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا نیز در حکمی جایگزین محمود صلاحی شد و از این پس تصدی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری را بر عهده خواهد داشت.

پژمان پشمچی زاده به عنوان معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران و علیرضا نادری، معاون پیشین معماری و شهرسازی نیز به عنوان مشاور شهردار تهران و مدیر پروژه بوستان بزرگ ولایت منصوب شد.

محمود صلاحی، معاون پیشین برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به عنوان رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد و حجت الاسلام شهاب مرادی، رییس پیشین این سازمان به عنوان مشاور شهردار تهران معرفی شد.

براساس این گزارش قدرت الله گودرزی، مدیرعامل پیشین فروشگاه های زنجیره ای شهروند در حکمی به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دادوش هاشمی، معاون پیشین مالی و اقتصاد شهری نیز به عنوان مشاور شهردار تهران از این پس فعالیت خواهند کرد.

 نخستین این تغییرات روز شنبه با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اتفاق افتاد که درآن سیدباقر میرعبداللهی به سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی این سازمان منصوب شد اما اندکی بعد خبر از تغییر شهاب مرادی صادرکننده این حکم و قرار گرفتن محمود صلاحی به جای وی خبر داده شد و گفته شد که آیین معارفه و تودیع این دو روزیکشنبه برگزار می شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان