arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴

واکنش AFC به جوسازي‌هاي مقامات النصر عليه پرسپوليس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا از مقامات فوتبال عربستان خواست تا مدارک و توضيحات بيشتري براي اثبات ادعاي خود ارايه دهند.

توفيق سرحان عضو کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرد: از مديران باشگاه النصر که از سختي‌ها و شقاوت‌ها در تهران سخن گفتند، خواستيم که آن‌چه ادعا کردند را اثبات کنند تا تصميم مناسبي در اين راستا اتخاذ شود.

سرحان همچنين گفت: حقيقت آن است که من بازي‌اي که در تهران برگزار شد را نديدم اما خب ما همگي اصولا به گزارش‌هاي داوران و ناظران اعتماد مي‌کنيم. ما البته از فيلم بازي هم استفاده مي‌کنيم. ما بايد آسيب‌هايي که گفته مي‌شود به النصر وارد شده را بررسي کنيم.

در اين رابطه گفتني است که پرنس فيصل پنج‌شنبه شب در يک برنامه تلويزيوني و البته در مصاحبه با برخي خبرنگاران گفته بود که در ايران، پديده "تروريسم ورزشي" وجود دارد.

او همچنين گفت ايراني‌ها مي‌خواهند با ايجاد وحشت و ترس، اهداف شوم خود را پيش ببرند؛ در واقع ايراني‌ها هراس‌افکن هستند و مي‌کوشند هراس و وحشت و حتي دهشت پراکني کنند.

قابل ذکر است که پرنس فيصل از نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي رژيم سعودي است. او سابقا در آمريکا زندگي مي‌کرد و همسري از آن اقليم نيز اختيار کرد.
نظرات بینندگان