arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴

داعش ارتشي از زنان و کودکان ايجاد مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروه تروريستي داعش در فيلم ويدئويي جديد خود تصاويري را منتشر کرده که در آن گروهي از زنان و کودکان را براي انجام عمليات آتي خود در منطقه آموزش مي‌دهد.

به گزارش سايت اينترنتي ارم نيوز، اين فيلم ويدئويي منتشر شده از سوي گروه تروريستي داعش تحت عنوان "بيعت با مرگ" نشان مي‌دهد که اعضاي اين گروه بيشتر زنان و کودکاني ساکن شهر رقه سوريه هستند و يکي از سران اين گروه با سخنان خود آن‌ها را براي رفتن به عمليات عراق تشويق مي‌کند.

اين رهبر داعشي که مقابل کودکان و زنان در حال سخنراني است، اعلام کرد: خليفه ابوبکر بغدادي شما را تشويق مي‌کند تا شيعيان را بکشيد و به ما در عراقي که کشور ماست، کمک کنيد.

اين نخستين بار نيست که داعش براي اجراي عمليات‌ خود از کودکان و زنان به عنوان عوامل انتحاري و سپر انساني سوء استفاده مي‌کند.

منابع خبري سوريه اعلام کردند که در جريان حملات داعش تعداد کشته شدگان افراد زخمي افزايش پيدا کرد و در پي فرار افراد به خاک ترکيه، اين گروه تروريستي تعداد زيادي از جوانان شهر رقه سوريه را به عضويت خود درآورده است.

داعش از طريق تبليغات رسانه‌اي و خياباني در شهر رقه افراد جوان و کم سن و سال را براي پيوستن به گروه تروريستي خود تشويق مي‌کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان