arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴

برانکو: حق پرسپولیس باخت نبود/ روی طارمی پنالتی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی پرسپولیس گفت: تصمیم‌های مشکل‌دار داوری وجود داشت.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری با تبریک روز ارتش گفت: نتوانستیم هواداران زیادمان را خوشحال کنیم. پرسپولیس سزاوار این نتیجه نبود. ما به دنبال نتیجه‌ای بهتر از این بودیم و همه تماشاگران یک مسابقه خوب و دیدنی را شاهد بودند.

او ادامه داد: دو تیم خوب مقابل یکدیگر قرار گرفتند. شانس‌ها و هیجان‌های زیادی ایجاد شد. البته تصمیم‌های مشکل‌دار داوری هم وجود داشت،‌ اما ما تلاش می‌کنیم لیگ امسال را به بهترین شکل به پایان ببریم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس در منطقه سقوط قرار دارد گفت: چنین چیزی رخ نمی‌دهد ما دست به هر اقدامی می‌زنیم تا شرایط بهتری رخ بدهد. کاملا روشن است که در کنار لیگ تلاش کنیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم. صد البته تلاش می‌کنیم با تیم بهتر آشنا شویم تا اقدام‌های لازم را برای برطرف کردن ضعف‌ها انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: به جرات می‌توانم بگویم روی مهدی طارمی پنالتی انجام شد. روشن است که تعداد شانس‌هایی که داشتیم خیلی زیاد بود اما وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم باید گل بخوریم و این یک اصل در فوتبال است. متاسفانه دو گل را روی اشتباهات خودمان خوردیم و باید تا پایان فصل شرایط را مهیا کنیم چون الان دست ما خالی است و برای انتخاب و گزینش بازیکن، جایگزین نداریم. ما باید هر طور شده تا آخر فصل این شرایط را مهیا کنیم تا در لیگ و همچنین در باشگاه‌های آسیا نتایج بسیار خوبی بگیریم و این کار هرچه بهتر در روزهای آینده باید صورت بگیرد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیسی‌ها از دقیقه 60 به بعد از لحاظ بدنی با مشکل مواجه شده بودند گفت: به هر حال این هم جزو مشکلات ماست. من تازه به اینجا آمده‌ام و باید به واسطه تمرین‌های خوب آن طراوت لازم و توانایی‌های بازیکنان را افزایش دهم. هرچقدر این کارها را به خوبی انجام دهیم شرایط کل تیم در لیگ و آسیا می‌تواند بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان