arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

جلسه "بي مجوز" دولت دهمي‌ها در شيراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حدود 60 نفر از مديران دولت سابق با حضور در محل هيات سوارکاري استان فارس واقع در مجموعه ورزشي حافظيه شيراز تشکيل جلسه دادند.

يک مقام آگاه روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ضمن تاکيد بر اينکه «اين نشست بي مجوز و بدون هماهنگي با مقامات مسئول» برگزار شده است، اظهار کرد: برگزاري چنين جلساتي بدون هماهنگي و کسب مجوز غير قانوني است و بنابراين برگزار کنندگان جلسه مرتکب تخلف شده اند.

مقام آگاه افزود: از سوي ديگر برگزاري اين جلسه که مي تواند جنبه هماهنگي انتخاباتي داشته باشد در يک مکان دولتي خلاف قانون است و موضوع از طريق اداره کل ورزش و جوانان فارس در حال پيگيري است.

روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هم امروز (يکشنبه) با ارسال نمابري به ايرنا ضمن تاييد برگزاري اين نشست در محل هيات سوار کاري به نقل از يک مقام مسئول در اين اداره اعلام کرد که از برگزاري نشست اطلاع نداشته است.

در نمابر آمده است: اداره کل ورزش و جوانان فارس هيچ گونه اطلاع، تماس و مذاکره اي براي محل برگزاري اين مراسم نداشته و جلسه در دفتر هيات سوارکاري برگزار شده است و هر چند هيات هاي ورزشي مستقل هستند اما نظارت برعهده اداره کل است و در اين زمينه با پيگيري هاي انجام گرفته با متخلفين برخورد خواهد شد.

در اين نمابر آمده است: متاسفانه دبير يک کانون پس از مراجعه به محل دفتر هيات سوارکاري و سوءاستفاده از موقعيت خود با فريب سرايدار و اعلام اينکه با مسوولان مربوط هماهنگ شده است، نگهبان را وادار به در اختيار گذاشتن سالن کرده که اين اقدام هم پيگرد قانوني دارد، زيرا با ادعاي نادرست و فريب صورت گرفته است.

در ادامه نمابر اعلام شده که اداره کل ورزش و جوانان فارس وابسته به هيچ گروه و جناحي نيست و همواره در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي برابر شرح وظايف خدمت رساني مي کند.

گفته شده در اين جلسه برخي مقامات دولت سابق از تهران و همچنين مقامات استاني از جمله يک مدير ارشد سابق شرکت داشتند.
نظرات بینندگان