arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

محصص: با کي‌روش ديگر از برزيل و آلمان وحشت نداريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس کميته فني فدراسيون فوتبال گفت: با حضور کي‌روش روي نيمکت تيم ملي، ما ديگر از آلمان و برزيل و ... وحشت نداريم.

مرتضي محصص در خصوص جلسات کميته فني گفت: آخرين جلسه ما با حضور کادر فني تيم اميد برگزار شد و قبل از آن نيز با کادر فني تيم‌هاي نوجوانان و جوانان جلسه داشتيم. هنوز تکليف کي‌روش و تيم ملي مشخص نيست و به محض اينکه وضعيت او نيز مشخص شود طي هفته‌هاي آينده جلسه‌اي را نيز براي ارزيابي برنامه‌هاي او نيز با کي‌روش خواهيم داشت.وي در مورد اينکه آيا برنامه‌هاي تيم اميد مورد موافقت قرار گرفت يا نه، گفت: همين‌طور است.

تيم ملي اميد بايد مهرماه در مسابقات غرب آسيا به ميزباني اردن شرکت کند و پس از آن در رقابت‌هاي انتخاباتي المپيک که به ميزباني قطر در مهرماه امسال برگزار مي‌شود حضور پيدا کند که البته اين بازي‌ها براي تيم اميد سرنوشت ساز بوده و مشخص خواهد کرد که آيا اين تيم مي‌تواند پس از چندين دهه راهي المپيک شود يا نه.محصص در مورد اين اظهار نظر کفاشيان که هيأت رئيسه فدراسيون بايد در مورد کادر فني تيم اميد تصميم بگيرد، گفت: خاکپور مورد تأييد کميته فني است.

از سوي ديگر ما نتيجه جلسات‌مان را به هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال ارائه مي‌دهيم تا آنها تصميم نهايي را بگيرند هر چند که معتقدم خاکپور با تيم اميد به کار خود ادامه خواهد داد.رئيس کميته فني فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آيا همچنان کي‌روش مورد تأييد اين کميته قرار دارد يا خير، گفت: او علاوه بر اينکه مورد تأييد ما قرار دارد و مورد تأييد همه نيز هست و خود شما در اين شرايط چه کسي را بهتر از کي‌روش سراغ داريد؟

وي در مورد اينکه محمود اسلاميان نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال اظهاراتي را در مورد کي‌روش عنوان کرده و گفته بود که او در هيچ تيمي به عنوان نفر اول موفق نبوده است، گفت: انسان‌ها بايد در اظهارنظر خود آزاد باشند و نبايد هر اظهارنظري را به صورت شخصي از آن برداشت کنيم. اسلاميان از روي حسن نيت نقطه نظر خود را گفته و هر فرد ديگري مي‌تواند در خصوص تيم ملي و کي‌روش نظر خود را بگويد.محصص افزود: کي‌روش به فوتبال ما خدمت کرده و تيم ملي را صاحب سبک کرده است. او به تيم نظم و انضباط آورده و اعتماد به نفس خوبي را به بازيکنان بخشيده که مي‌توانيد اين موضوع را از تک‌تک بازيکنان سوال کنيد.

در هر صورت اميدوارم مسير کي‌روش در تيم ملي ادامه پيدا کند چرا که ما با او مي‌توانيم امروز با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي کنيم. ترس از فوتبال ملي ايران جدا شده و مطمئن باشيد ديگر از قدرت‌هاي بزرگ جهان مانند برزيل، آلمان و ساير تيم‌ها وحشت نداريم و بدانيد آن روزها تمام شد و رفت.

وي در خصوص غيبت مجيدي در جلسه اخير کميته فني گفت: مجيدي به همراه جلال طالبي در سفر بودند و نتوانستند در اين جلسه شرکت کنند هر چند که اعضاي کميته فني در استخدام فدراسيون نيستند و ما نيز جلسات خودمان را با حداکثر نفرات برگزار مي‌کنيم.محصص در مورد اينکه آيا غيبت اعضا براي اين کميته دردسرساز نمي‌شود،‌گفت: در هيچ جاي دنيا اعضاي کميته فني بيشتر از 5-4 نفر نيست چرا که با زياد شدن تعداد اعضا اين کميته از حالت طبيعي خود خارج شده و ديگر نمي‌توان اسم کميته فني را روي آن گذاشت.

وي در پايان در مورد اعضاي جديد اين کميته گفت: با حسن حبيبي صحبت شده و او به زودي به جمع ما اضافه خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان