arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹

اتفاقات ناگوار در بازار تهران

خبرنگار خبرگزاری انتخاب از حرکت دهها ماشین آتش نشانی به سمت بازار تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار "انتخاب"، علی الظاهر سقف بخشی از بازار تهران ریزش کرده و بیش از 7 نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شده اند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرنگار خبرگزاری انتخاب از حرکت دهها ماشین آتش نشانی به سمت بازار تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار "انتخاب"، بر اساس گزارش های شاهدان در ریزش ساختمانی تجاری در بازار بزرگ تهران ، پنج نفر زیر اوار مانده اند.

این ساختمان سه طبقه و طبقه همکف ان پتوفروشی است و بر اساس گزارش های شاهدان ، سه فروشنده مرد و دو خریدار زیر اوار مانده اند.ساعت 13:14 دقیقه حادثه ریزش این ساختمان به سازمان اتش نشانی گزارش شد و ماموران ایستگاههای اتش نشانی در کمتر از سه دقیقه خودشان را به محل حادثه رساندند.

تا این لحظه هیچ فردی از زیر اوار بیرون کشیده نشده است و ماموران ما همچنان در تلاش برای نجات انان هستند.

برخی از ماموران آتش نشانی در گفت و گو با «انتخاب»، به دلیل عدم راه های دسترسی به بازار تهران، احتمال موفقیت آنی در این عملیات را بسیار بعید دانسته و عدم رسیدگی به این موضوع از سوی شهرداری تهران را " بی توجهی بزرگ" خواندند.

به گزارش خبرنگار "انتخاب"، این حادثه ساعت 13:14 دقیقه به اورژانس گزارش شد و از ان زمان تاکنون ما یک مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده ایم.

احتمال کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان گزارش شده است

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مخبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
2
عزیزمن اصلاٌنارحت نشوید دراین کشور چیزی که ارزش ناره جان وعمر انسان است.
مخبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
2
عزیزمن اصلاٌنارحت نشوید دراین کشور چیزی که ارزش نداره جان وعمر انسان است.
نظرات بینندگان