arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

اعلام آمادگي وزير جنگ رژيم صهيونيستي براي مذاکره با حماس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير جنگ رژيم صهيونيستي امروز چهارشنبه از آمادگي اين رژيم براي مذاکره با حماس درباره تبادل اسرا خبر داد.

به گزارش شبکه خبري فلسطين اليوم، «موشيه يعلون» طي اظهاراتي در مراسم سالروز تاسيس رژيم جعلي اسرائيل در کريات شائول گفت: وظيفه ما اين است تا جايي که در توان داريم براي بازگرداندن شائول اورون، هدار گولدن و بقيه سربازان مفقود شده تلاش کنيم.

وي تاکيد کرد که بازگرداندن اين سربازان به اسرائيل در درجه نخست يک وظيفه اخلاقي است.

يعلون همچنين در اظهاراتي به روزنامه يديعوت آحارونوت گفت که بازگرداندن سربازان از اهميت زيادي برخوردار است که در درجه نخست براي خانواده هاي آنها اهميت دارد و دوم براي ارتشي که آنها را براي انجام ماموريت هاي نظامي اعزام کرده است.

اظهارات يعلون در واکنش به سخنان پدر شائول اورون بيان شد که گفته بود کابينه اسرائيل بايد با حماس براي بازگرداندن سربازان مفقود شده در نبرد الشجاعيه وارد مذاکره شود.

دو روز پيش جنبش مقاومت اسلامي "حماس" خطاب به بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت:« درباره نظاميان خود خوب تحقيق کن و از فريب خانواده هاي نظاميان اسير ارتش صهيونيستي دست بردار!».

يک مسئول جنبش حماس خطاب به نخست وزير رژيم صهيونيستي تاکيد کرد که نتانياهو بايد درباره نظاميانش خوب تحقيق کند و از فريب خانواده هاي نظاميان اسير اين رژيم دست بردارد.

گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" در جريان جنگ 51 روزه غزه در تابستان گذشته 2 نظامي صهيونيستي به نام هاي "شائول آرون" و "هدار گولدن" را به اسارت گرفت، اما رژيم صهيونيستي با هدف کاستن از بار رواني اين مساله و فرار از زير بار مسئوليت اسارت اين نظاميان در برابر خانواده هايشان ادعا مي کند که آنها در ميدان جنگ کشته شده اند.

اما چند روز قبل خانواده شائول آرون به اين دروغ پردازي هاي تل آويو پايان داد و اعلام کرد که فرزند آنها زنده است و در زمان جنگ غزه به اسارت گرفته شده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان