arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

رصد لحظه به لحظه تحرکات دشمن در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تمامی تحرکاتی که در خلیج فارس صورت می‌گیرد از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پنهان نمانده و تحت رصد کامل و لحظه به لحظه نیروی دریایی سپاه پاسداران است.

به گزارش فارس، علی رزمجو در آیین سالروز تأسیس سپاه پاسداران با تبریک دوم اردیبهشت  سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسفه تشکیل سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی، سنگرهای اصلی نظام اسلامی و دستاوردهای آن است و پاسداران در راه انجام این وظیفه خطیر با ایثار و از جان‌ گذشتگی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی ادامه داد: دوم اردیبهشت سال 1358 با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به شورای انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و سپاه موهبتی الهی است که نشان از دور‌اندیشی و ژرف‌نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر پاسداران همیشه مورد توجه حضرت امام (ره) و بعد از آن خلف صالح  ایشان، مقام معظم رهبری بوده و بالاترین مدال زرین پاسداران اظهار رضایت ولی امر مسلمین است که بر گردن خویش آویزان کرده و بر قلب‌های خویش حکاکی کرده‌اند.

رزمجو اضافه کرد: سپاه پاسداران با قدرت و صلابت در حال پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام  (ره) است و در این راه آحاد پاسداران براساس تکلیف‌محوری و ولایتمداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن حراست و پاسداری می‌کنند و کارنامه سپاه در ابعاد مختلف بسیار شکوهمند و درخشان است.

وی با بررسی شرایط خاص خلیج فارس و تأمین امنیت این آبراهه مهم و استراتژیک توسط نیروی دریایی سپاه، بیان کرد: در حال حاضر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشرافیت کامل اطلاعاتی بر تحرکات و جزئیات در خلیج فارس دارد و با آمادگی کامل در حال حراست و دفاع از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول تأکید کرد: تمامی تحرکاتی که در خلیج فارس صورت می‌گیرد از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پنهان نمانده و تحت رصد کامل و لحظه به لحظه نیروی دریایی سپاه پاسداران است.

فرمانده منطقه دوم ندسا با اشاره به سابقه درخشان و  انجام موفقیت‌آمیز مأموریت‌های محوله به منطقه دوم ندسا، یادآور شد: منطقه دوم دریای سپاه مقتدرانه و با افتخار در حال انجام مأموریت‌های محوله است و اقتدار خود را بارها در گشت‌های دریایی و مأموریت‌ها به اثبات رسانده است.

رزمجو در پایان با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از  مدرن‌ترین تجهیزات فنی و در پرتو ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام، توضیح داد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی و تجهیزات فنی و در رأس آن نیروی انسانی مخلص و فداکار است و پاسداران این منطقه مثل همیشه آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.
نظرات بینندگان