arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

سردار نقدي: مقاومت 27 روزه ملت يمن، رژيم صهيونيستي و کودک‌کش آل سعود را رسوا کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: استقامت مردم يمن براي چندمين بار چهره وحشي آمريکا را به نمايش گذاشت و فضاحت بزرگ ديگري را بر پرونده فضاحت هاي ضد بشري شوراي امنيت سازمان ملل افزود.

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي، پيروزي بزرگ مردم يمن را در جنگ 27 روزه با رژيم صهيونيستي آل سعود و آمريکا، به مردم يمن و رهبر شجاع و مجاهدان يمني تبريک گفت؛ متن اين پيام به شرح زير آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تعالي

وَأَلَّوِ اسْتَقَامُوا عَلَي الطَّرِيقَهِ لَأَسْقَيْنَاهُم مَّاء غَدَقًا
سوره جن آيه 16
فرمانده شجاع انصارالله برادر مجاهد سيد عبدالملک بدرالدين(دام عزه)

سلام عليکم
افتخار دارم از سوي تمام بسيجيان قهرمان ايران اسلامي که در اين 27 روز استقامت جانانه شما، لحظه به لحظه حماسه هاي ملت غيور و قهرمان يمن اسلامي را پيگيري مي کردند و براي امکان حضور و جان فشاني در کنار مردم عزيز يمن لحظه شماري مي کردند، اين پيروزي عظيم را به امت اسلامي به ويژه ملت عزت و کرامت، ملت شرافت و غيرت، ملت جهاد و شهادت، يعني ملت قهرمان يمن به ويژه شما رهبر شجاع و هوشمندشان تبريک عرض نمايم.
بدون شک اين ايستادگي دلاورانه نقطه عطفي در تاريخ منطقه و جهان اسلام محسوب مي‌شود و تحولات عظيمي را در جغرافياي سياسي جهان به نفع مستضعفين در پي خواهد داشت، پيروزي شما همانطور که ولي امر مسلمين جهان امام خامنه اي (مدظله) عزيز پيش بيني کرده بودند بيني آل سعود را به خاک ماليد.

حماسه مقاومت 27 روزه ملت قهرمان يمن اسلامي رژيم صهيونيستي و کودک کش آل سعود را رسوا کرد و ثابت کرد که اين خاندان نحس نه خادم الحرمين بلکه خادم القصرين کاخ سفيد و کاخ باکينگهام و خائن به امت اسلام است.

پايداري مردم دلير يمن از مردم و زن و کوچک و بزرگ در جنگ 27 روزه يک بار ديگر قدرت ملت ها را به رخ ظالمان و مستکبران کشيد و آمريکا را خوار و ذليل کرد و براي چندمين بار به آنها فهماند که زور بازو، اسلحه و ارتش نمي تواند بر اراده ملتي که به خدا تکيه کرده است غلبه کند و براي چندمين بار چهره وحشي آمريکا، که براي پيشبرد اهداف خود از کشتن زنان و کودکان بي گناه، هيچ ابايي ندارد را به نمايش گذاشت و فضاحت بزرگ ديگري را بر پرونده فضاحت هاي ضد بشري شوراي امنيت سازمان ملل افزود.

اما بزرگترين دستاورد استقامت دلاورانه شما در برابر متجاوزان وحدت مردم يمن است؛ اين بزرگترين رمز پيروزي است که حلقه محاصره را بر غاصبان خانه خدا تنگ و پيروزي نهايي را نزديک مي کند، همانگونه که وحدت ملت ايران در پيروي از ولايت امام خميني (رحمت الله عليه) و امام خامنه اي (مد ظله) عزيز، ملت ايران را به پيروزي هاي بزرگ رساند.

ازا ينکه بخاطر شرايط و ظروف، افتخار حضور در جبهه و رزم در کنار شما را نداشته ايم شرمنده ايم و اميدواريم در فضاي بازسازي و امداد اين خلاء جبران گردد.

دل هاي بسيجيان سلحشور ايران اسلامي و همه آزاديخواهان امت اسلام با شماست و تا کوتاه شدن دست صهيونيست ها از مکه و مدينه و بيت المقدس در کنار شما خواهيم بود و ان شاء الله در مسجدالاقصي با شما نماز خواهيم گذاشت و از شما فرمانده رشيد و دلاور مي خواهيم سلام گرم بسيجيان را به مردم غيور يمن به ويژه خانواده مکرم شهداي مقاومت 27 روزه برسانيد.

ما نصر الا من عزيز الحکيم

برادر شما سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي

رئيس سازمان بسيج مستضعفين
نظرات بینندگان