arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

تقدیر مجلس از حمید بهبهانی

درحالي كه حميد بهبهاني وزير راه و ترابري از سوي مجلس از سمت خود بركنار شد، اما كميسيون عمران مجلس تصميم دارد تا فردا يكشنبه از وي تقدير كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درحالي كه حميد بهبهاني وزير راه و ترابري از سوي مجلس از سمت خود بركنار شد، اما كميسيون عمران مجلس تصميم دارد تا فردا يكشنبه از وي تقدير كند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از جام جم، حميد بهبهاني وزير راه و ترابري روز سه شنبه 12 بهمن ماه با استيضاح نمايندگان از سمت خود بركنار شد اما كميسيون عمران مجلس تصميم دارد تا بعدازظهر يكشنبه به خاطر زحمات و تلاش هاي وي از بهبهاني تقدير كند.

تقدير كميسيون عمران مجلس از بهبهاني در حالي صورت مي گيرد كه از 242 نماينده حاضر در جلسه روز سه شنبه 12 بهمن مجلس 147 نماينده به استيضاح بهبهاني راي موافق دادند و وي را از سمت خود عزل كردند.

بهبهاني اولين وزيري بود كه در جلسه استيضاح خود حاضر نشد و بسياري از نمايندگان معتقد بودند كه عدم حضور بهبهاني در جلسه استيضاح بي احترامي به مجلس و يك تخلف محسوب مي شود.

همچنين علي لايجاني رئيس مجلس با انتقاد از عدم حضور بهبهاني در جلسه استيضاح خود در همان جلسه اعلام كرد كه عدم حضور بهبهاني در مجلس تخلف محسوب شده و حضور وي در مجلس الزامي بود.

علي اكبر آقايي نماينده سلماس و رئيس كميسيون عمران مجلس است كه از مخالفان استيضاح بهبهاني بود و به رغم آنكه يكي از دلايل استيضاح بهبهاني سقوط هواپيماي مسافربري در 19 دي ماه در اروميه بود و اين طرح از سوي نمايندگان استان آذر بايجان غربي تهيه شده بود، اما وي نمايندگان هم استاني خود را همراهي نكرده و اين طرح را امضا نكرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
1
حالا که اینطوره از مرحوم کردان که به خاطر یه مدرک جعلی ناقابل استیضاح شد،تازه به جلسه ی استیضاح خودشم اومد بطور غیابی دو بار باید تقدیر کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
1
1
چطوره از بازماندگان سوانح هوایی و خانواده های کشته شدگان هم دعوت بشه با گل و شیرینی برسن خدمت ایشون
والا قباحت هم حدی داره
نظرات بینندگان