arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

سردار نقدی: بزودی در میدان بیت المقدس،حیفا و تلاویو قدم می گذاریم

سردار نقدی گفت:جمهوری اسلامی ایران بزودی در میدان بیت المقدس،حیفا و تلاویو قدم می گذارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار نقدی گفت:جمهوری اسلامی ایران بزودی در میدان بیت المقدس،حیفا و تلاویو قدم می گذارد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از سپاه نیوز، سردار محمدرضا نقدی در نشست تعامل و همفکری دانشوران در جمع نخبگان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در بند عباس با بیان اینکه امروز قرن حاکمیت اسلام و خداست، اظهار داشت: استکبار تمام هنر خود را در ترور و شهادت جامعه علمی ایران قرار داده است.

وی افزود: پیشرفت های علمی ما باعث شده غربی ها کینه هایشان را در قالب ترور، جنایت و فتنه گری نمایان کنند.
نقدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بزودی در میدان بیت المقدس، حیفا و تلاویو قدم می گذارد؛ نه برای اینکه استاد و دانشجو را ترور کنیم، بلکه برای انتقام شهیدان شهریاری، صانع ژاله و هزاران شهیدی که از ما به زمین انداختند و آن روز بسیار نزدیک است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دوران ستمگری و ظلم تمام شده است، گفت: علم ضامن استقلال و آزادی و دفع شر مستکبران و زورگویان است؛ به همین دلیل نیز باید برتری علمی داشته باشیم تا آزادانه در مسیر اهداف خود پیش رویم که این دستور اسلام، قرآن و قانون اساسی است.

وی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا رهبری دیده نشده که در بحث دانشمندی و علم تاکید کند، بنابراین در مسئله جهاد علمی و شکستن مرزهای دانش که مکرر از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، بسیج باید به عنوان نهاد پیشرو گام بردارد.
سردار نقدی با بیان اینکه عشق و شور علمی باید برای کسب علم و معرفت باشد، مشکلات عمده عرصه علمی را شامل اهمیت به مدرک گرایی و ارزشی نبودن علم دانست و تاکید کرد: تهذیب نفس بستر اساسی برای رشد است که متاسفانه کمتر به آن بها داده می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عدم تطبیق علوم انسانی با جهان بینی اسلامی و دوگانگی شخصیتی در این راستا را از دیگر مشکلات عمده در بحث علم دانست و بیان داشت: بسیج باید جهاد علمی و نه صرفا حمایت های مقرراتی داشته باشد، بنابراین افراد بسیجی باید در تمامی عرصه ها علمی، فرهنگی و هنری باید آموزش ببینند و تقویت شوند.
وی گفت: روسای کشورهای غربی پشت تریبون ها به صف شدند که به ایران بتازند و در حمایت از فتنه گری ها سرمایه گذاشتند و همچنین رسانه های آنها پای کار آمدند که تصویر ناامن و آشفته از ایران به دنیا نشان دهند، اما امسال مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه با شعار های پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های علمی و صنعتی را جشن گرفتند و ثابت کردند که دین و ایمان و توسعه صنعتی می توانند در کنار هم قرار گیرند.

نظرات بینندگان