arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹

اظهارنظرهاي جالب آقاي خاص در مورد خدا

ژوزه مورينيو مرد خلاقي است که از قدرت بيان بالا و روحيه اي زنده برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ژوزه مورينيو مرد خلاقي است که از قدرت بيان بالا و روحيه اي زنده برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ او در گفتگويي با راديو کوپه، به همان سبک و شيوه خاص خودش در مورد خدا حرفهاي جالبي به زبان آورد «خدا بايد فکر کند که من آدم جالبي هستم. واقعاً بايد اين گونه فکر کند. درغير اين صورت تا اين اندازه به من لطف نمي کرد. من خانواده اي باور نکردني دارم. کاري دارم که هميشه آرزويش را داشته ام. او هميشه مرا کمک کرده و بي گمان بايد نظرمثبتي درمورد من داشته باشد»


مورينيو در استفاده از واژه اي که براي توصيف خود به کار برده مثل هميشه زيرکانه عمل کرده است. از نظر مورينيو ايده آل ترين شهر براي زندگي لندن است. او نمي داند فيلم مورد علاقه اش کدام است و روز پيش از مصاحبه سه يا چهار ساعت سريال تماشا کرده است.

مورينيو معتقد است بازيگران مرد در سينما بهتراز هنرپيشه هاي زن بازي مي کنند، ولي هنرپيشه مورد علاقه اش «آنتوني هاپکينز» است. در روزي که نشريه «اي. بي. سي. دو» صفحه اي کامل به گزارشي که عنوان آن «مورينيو، فرگوسن جديد خواهد بود» اختصاص داد و از قدرت مطلق او حرف زد، مربي رئال مادريد در گفتگوي راديويي به رابطه اش با بالدانو مدير رئال هم اشاره کرد.


«بالدانو وظيفه خودش را در تيم دارد و اگر به کارش ادامه مي دهد به اين خاطر است که از او رضايت دارند. من در رئال قدرتي که بايد داشته باشم را دارم و نيازي نيست که يک نفر ديگر با ما کار کند. در يک باشگاه ايده آل ترين حالت اين است که مربي مستقيماً همه چيز را به رئيس و مدير مالي و اجرايي گوشزد کند که اينجا آنخل سانچس اين مسؤوليت را برعهده دارد. رابطه من با بالدانو هم معمولي است. به نظر من رئال در جهتي که مي خواهم حرکت مي کند. همه يک تفکر داريم و فلسفه کاري ما مشترک است و رابطه کاري من با رئيس و مدير تيم عالي است.»

مورينيو در اين مصاحبه در مورد رابطه صميمي با موراتي هم حرف زد و گفت: «او رئيسي فوق العاده است. عاشق فوتبال و واقعاً ديوانه اينتر است. ضمن اينکه موراتي دوستي واقعي براي دوستانش است. من و فلورنتينو پرس در حال شناخت يکديگرهستيم. بايد بگويم رابطه ما به طور تدريجي پيشرفت مي کند و خيلي ازاين روند خوشم مي آيد. من هميشه در اينجا احساس راحتي کردم و اکنون احساس مي کنم ازنظر حرفه اي و شخصي هم راحت هستم.»

مورينيو در کنفرانس خبري معمول خود پيش از بازي با لوانته خيلي آرام و خوش اخلاق به نظر رسيد. تنها شکايت او از فدراسيون فوتبال اسپانيا بود که اجازه نمي دهد رئال مادريد هم مثل ليون که در فرانسه جمعه به ميدان مي رود، در اين روز بازي کند. ليون حريف اين هفته رئال درچمپيونزاست. «در فرانسه، ايتاليا و آلمان تيمها روز جمعه بازي مي کنند، ولي در اسپانيا اين گونه نيست. در اين کشورها تيمهايي که در ليگ قهرمانان حضور دارند را حمايت مي کنند، ولي در اسپانيا اين کار را انجام نمي دهند.»

به هر حال مورينيو ادعا مي کند خدا او را دوست دارد، ولي مثل اينکه اين لطف هميشه و در همه جا شامل حال او نمي شود.

نظرات بینندگان