arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

منشور اخلاقی بازیکن استقلال را سوزاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اینکه صادقیان یکبار در خانه اش سیگار یا قلیان کشیده باشد، مساله شخصی است اما اگر این موضوع در بین جامعه دوباره تکرار شود، دیگر محرمانه نیست.

به گزارش کاپ، علی اکبر محمدزاده درباره اینکه گفته می شود برخی بازیکنان فوتبال ترامادول مصرف می کنند، اظهار داشت: این مساله اگر به طور رسمی از طریق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گزارش شود، وظیفه کمیته انضباطی است که پیگیری کند اما اگر درباره بحث اعتیاد و سرپیچی از خصیصه های اخلاقی باشد، به آن ورود می کنیم.

وی ادامه داد: ماجرا مصرف ترامادول توسط فوتبالیست ها فعلا در حد حدس و گمان بوده و اثبات آن کار دشواری است. ما نمی توانیم در چنین موضوعی حرفها و اظهارنظرهای افراد را جدی بگیریم و بخواهیم بازیکنی را بازجویی کنیم. البته اگر این حدس و گمان ها بالا بگیرد، قطعا پیگیر می شویم تا بفهمیم ماجرا چیست.

رییس کمیته اخلاق با اشاره به بی اخلاقی های پیام صادقیان تاکید کرد: ما درباره پیام صادقیان گزارش هاهی متعددی دریافت کرده ایم. اینکه او با فلان خواننده زیرزمینی ارتباط دارد و یا سیگار و قلیان می کشد ولی این یک طرف ماجرا است. اینکه صادقیان یکبار در خانه اش سیگار یا قلیان کشیده باشد، مساله شخصی است اما اگر این موضوع در بین جامعه دوباره تکرار شود، دیگر محرمانه نیست و با توجه به اینکه آسیب اجتماعی دارد، باید به آن ورود کنیم.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا مقایسه پیام صادقیان با علیرضا واحدی نیکبخت درست است، بیان داشت: نباید این کار را انجام دهیم. به نظر منشور اخلاقی که توسط برخی دوستان تدوین شده بود، بازیکنی مثل نیکبخت را سوزاند.ما درباره صادقیان نباید این کار را انجام دهیم چون هدف ما بازیکن سوزی است. به ما ربطی ندارد که چرا فلان بازیکن مویش بلند است یا مدل دار؛ به عبارت بهتر قصد ما کمک به بازیکنان است.

وی درباره اینکه گفته می شود عکس گرفتن بازیکنان با خانم ها ممنوع شده است، تاکید کرد: خیر، اینطور نیست. با توجه به اینکه در سفرهای خارجی این موضوع حاشیه های زیادی داشت، ما در مقطعی عکس سلفی را ممنوع کردیم اما اصلا درست نیست ما به بازیکنان فوتبال بگوییم با خانم ها عکس نیندازید. آنها در داخل ایران با هر خانمی که می خواهند می توانند عکس بگیرند.

رییس کمیته اخلاق در پایان درباره اتفاقات لیگ دسته اول افزود: ما ناظرانی را به مسابقات لیگ یک فرستادیم. گزارش هایی را نیز دریافت کردیم اما هیچ کدام از این گزارش ها مستند نیست. به هر حال پیگیر می شویم تا ببینیم ماجرا از چه قرار است.
نظرات بینندگان