arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران خبر داد

اخاذی به بهانه ازدواج موقت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه‌ ازدواج موقت افراد را به داخل منزلی در فردوسیه شهریار کشانده و از آنها اخاذی می‌کردند، توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه‌ ازدواج موقت افراد را به داخل منزلی در فردوسیه شهریار کشانده و از آنها اخاذی می‌کردند، توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.
 
منصور خدادادی اظهار کرد: فردی به پلیس آگاهی مراجعه کرده و گفت چند روز پیش با خانمی که خود را مطلقه معرفی کرده بود آشنا می‌شود و جهت آشنایی بیشتر با انگیزه ازدواج موقت با وی به منزلش در فردوسیه می‌رود و پس از ورود به منزل بلافاصله دو مرد وارد منزل شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و از وی فیلمبرداری کرده و اموالش نظیر پول و مدارک را به سرقت می‌برند.
 
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه اظهار کرد: ضاربان با تهدید شاکی از طریق تلفن و با شماره‌های متفاوت در قبال عدم انتشار فیلم در فضای مجازی و پس دادن مدارکش مبلغ 30 میلیون تومان پول نقد درخواست می‌کنند.
 
وی بیان کرد: با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی و بررسی دوربین مداربسته محیط اطراف محل وقوع جرم در نهایت سارقان مورد شناسایی قرار گرفتند و طی قرار صوری جهت دریافت مبلغ درخواستی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
 
خدادادی در پایان متذکر شد: در بازجویی متهمه اعتراف کرد که به دلیل فقر شدید مالی و اعتیاد شدید همسرش به مواد مخدر با همدستی برادر و همسر خود از قبل اقدام به طرح و برنامه‌ریزی نقشه اخاذی می‌کردیم و با اغفال شاکی به بهانه ازدواج موقت، وی را به داخل منزل کشانده و از وی اخاذی می‌کردیم.
 
گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
نظرات بینندگان