arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

سردار غلامپور: به زودی ادلب آزاد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه نوع جنگ عراق و سوریه غیرتثبیت شده است، گفت: ممکن است منطقه‌ای امروز سقوط کند و فردا همان منطقه بازپس گرفته شود.

سردار احمد غلامپور در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حرم اظهار کرد: جبهه النصره در سوریه سعی می‌کند با حمایت استکبار به خصوص ترکیه مناطقی را در اشتغال خود داشته باشد و حکومتی را در آن منطقه داشته باشد اما شرایط در سوریه به گونه‌ای است که آن‌ها به اهداف خود نرسیده‌اند.

او در ادامه افزود: ادلب در سوریه سقوط کرد ولی از امروز عملیات خوبی از سوی ارتش سوریه در این منطقه آغاز شده و ان‌شاءالله به زودی ادلب آزاد می‌شود.

غلامپور هم‌چنین درباره منطقه القلمون خاطرنشان کرد: در شمال و جنوب سوریه درگیری‌های مختلفی پیش آمده. القلمون شرایط ویژه‌ای دارد چون این منطقه به سرزمین‌های رژیم صهیونیستی متصل است ان‌شاءالله در آینده نزدیک اتفاق خوبی نیز در این منطقه اتفاق افتاد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس درباره نقش‌آفرینی کشورمان در حوادث اخیر اظهار کرد: امروز ماهیت همه کشورها مشخص شده است و هیچ کشوری در مورد نقش آفرینی خود در تحولات منطقه نمی‌تواند مخفی کاری کند. اکنون جبهه کفر و تکفیر از سوی عربستان و ترکیه حمایت می‌شوند و در مقابل جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام هم پنهان کاری نمی کند. اکنون بسیاری از کشورها می‌دانند که ایران در منطقه حضور فعال دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشورهای اسلامی به اندازه کافی نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار دارند و به حضور وسیع ایران نیازی ندارند. اما جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که دفاع از کشورهای اسلامی است عمل می‌کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان