arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

سه آزادکار ایران با پیروزی استارت زدند/ کریمی در آستانه پیکار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یونس سرمستی، مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی اولین دیدار خود در رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشتند و علیرضا کریمی نیز بزودی به روی تشک می‌رود.

به گزارش مهر، رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد آغاز شد و  در حال برگزاری است. در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ژیای مودی از چین با نتیجه ۹ بر ۷ به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان (ندیرجان صفراف) و قرقیزستان (نادربیک)  روبرو می‌شود.

مسعود اسماعیل‌پور در وزن ۶۵ کیلوگرم پس از استراحت در در دور اول در دور دوم وراسینگ از سریلانکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد، وی در دور سوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی با پارک ریونگ هاک از کره‌شمالی دیدار می‌کند. اسماعیل‌پور در صورت پیروزی در دور چهارم در مرحله نیمه نهایی با برنده نمایندگان هند و روسلان پلی‌یف از ازبکستان مصاف می‌دهد.

اما در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان جوانان جهان مبارزه می‌کند تا فینال رقابتهای جهانی یکبار دیگر تکرار خواهد شود. کریمی در صورت پیروزی با برنده دیدار کره‌جنوبی و ازبکستان روبرو می‌شود.

کمیل قاسمی هم آخرین نماینده کشورمان، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک ژانگ دنگ از چین را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف محمد صباح از عراق می‌رود.

نظرات بینندگان