arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

نمی‌ خواهم دلیل استعفایم را بگویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجید جلالی به دلیل آنچه مشکلات در دورن باشگاه می‌ خواند تصمیم گرفت روز گذشته از سمت خود استعفا کند.

به گزارش ورزش سه ، سرمربی سایپا می‌ گوید که فریادهایی که بعد از بازی با راه‌آهن سر علیرضا فغانی زد، بغض ۱۳ ساله اش بود که در این بازی ترکید.

نمی‌ خواهم دلیل استعفایم را بگویم

من دوست ندارم در مورد دلایل استعفایم صحبت کنم چون این ها یک سری موضوعات درون خانوادگی است و دلیلی ندارد در این خصوص اظهار نظر کنم. یک سری مشکلات وجود داشت که حس کردم در آینده می‌ تواند برای ما مشکل درست کند. به هر حال ۳۰ سال است در این فوتبال حضور دارم و تجربیاتی کسب کردم که خیلی از چیزها را می‌ فهمم.

اصلا دوست نداشتم از سایپا جدا شوم

من برای سایپا خیلی زحمت کشیده بودم. هر روز از ساعت ۸ و ۳۰ صبح تا آخر شب در باشگاه حضور داشتم و برای آینده این باشگاه به همراه کادر فنی نقشه می‌ کشیدیم؛ آینده ای که سایپا می‌ توانست در آن بزرگی کند اما مسائلی وجود داشت که ترجیح دادم استعفا دهم. اگر نامه ای نوشتم در آن گفتم به خاطر مشکلاتی که وجود دارد می‌ روم. من در یک کانِکس تاریک تا شب می‌ نشستم و برای موفقیت سایپا برنامه ریزی می‌ کردم.

چیزی در مورد آمدن علی دایی نشنیده ام

استعفای من هیچ ربطی به آمدن علی دایی نداشت و البته بعید می‌ دانم چنین موضوعی وجود داشته باشد. سه جلسه با آقای رضایی داشتم که اتفاقا آخرین جلسه بهترین آن بود. با ایشان صحبت کردیم که فصل آینده تیمی قدرتمند و بزرگ روانه مسابقات کنیم. یکسری مسائل وجود دارد که خیلی روی آنها وسواس دارم. حتی اگر باشگاه با مربی دیگری هم مذاکره کرده باشد اصلا ناراحت نمی‌ شوم چون باشگاه حق دارد که مربی اش را خودش انتخاب کند.

ماندنم در سایپا در آینده مشخص می‌ شود

اینکه اگر مشکلاتی که من را نگران کرده حل شود در سایپا می‌ مانم یا نه در آینده مشخص می‌ شود. در حال حاضر روی دو بازی آینده تمرکز دارم و مطمئن باشید سایپا با انگیزه کارش را انجام خواهد داد.

با ۳ تیم نگذاشتند سهمیه آسیایی بگیرم

نمی‌ خواهم در خصوص خیلی از مسائل صحبت کنم اما بروید و ببینید چه اتفاقی افتاد که سه سال اجازه ندادند تیم های من سهمیه آسیایی بگیرند. واقعا خودم هم دلیل این موضوع را نمی‌ دانم که چرا این اتفاق ها برای من افتاد.

یک سوم بازی ها داوری به ضرر ما بود

اگر ما ۳۰ بازی خود را در لیگ‌برتر تمام کنیم و فرض کنیم که دیگر داوری ها به ضرر ما نمی‌ شود دقیقا در یک سوم بازی ها داوری باعث شده که ما نتوانیم برنده از زمین خارج شویم. اگر آن اتفاق ها نبود قطعا الان سایپا جایگاه بهتری داشت و حق بدهید که من انقدر عصبانی باشم.

فریادهایم بغض ۱۵ ساله ام بود

فریادهایی که در پایان بازی با راه‌آهن مقابل اتاق داوران می‌ زدم بغض ۱۵ ساله ام بود که به یکباره ترکید. این فریادها فریاد عدالت خواهی بود. چرا ما باید در ۱۰ بازی از این فصل به طور مصنوعی بازنده شویم در حالی که می‌ توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم؛ البته ناراحتی ام به خود بازی هم مربوط می‌ شود اما واقعا به خاطر اتفاق های گذشته به یکباره منفجر شد. ناراحتی ام از ۱۵ سال تبعیضی بود که در مورد خودم احساس می‌ کردم و هرگز هم اعتراضی نکردم. البته من کوچکترین بی احترامی در حرف هایم نکردم.

حق بدهید شک داشته باشم

نمی‌ خواهم بگویم که فغانی از قصد اشتباه کرده است اما به من حق بدهید چون چند بار این موضوع تکرار شده نسبت به این موضوع دچار شک و تردید شده و ذهنم درگیر شود. البته شاید کار این داور عمدی نبود است.

از کسانی که عمدا مشکل درست کرده اند هیچ وقت نمی‌ گذرم

به بچه های خودم هم گفته ام که اگر کسی از عمد سوتی به ضرر ما زده باشد هرگز از آن نمی‌ گذرم. فوتبال زندگی و تمام روح و روان من است و هرگز از کسانی که نگذاشتند به هدفم برسم نخواهم گذشت. البته خودشان می‌ دانند که عمدی بوده یا نه.
نظرات بینندگان