arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

زلزله در استقلال/ 10 بازيکن در آستانه جدايي از آبي‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 با اتمام ليگ شايعات از تغييرات گسترده و پوست اندازي بزرگ در باشگاه استقلال حکايت دارد.

در روزهايي که شمارش معکوس براي پايان ليگ آغاز مي‌شود، اين پرسش ميان هواداران استقلال مطرح است که در فصل آينده چه تغييراتي رخ مي‌دهد؟ مربيان مي‌مانند؟ چه بازيکناني در فهرست خروجي قرار دارند؟ کدام بازيکنان در سبد خريد آبي‌ها قرار مي‌گيرند؟

اين پرسش‌ها با جواب‌ها و رايزني‌هايي همراه است، شايد تناقض‌ها و اشتباهاتي در اخبار به وجود آيد اما سابقه نشان داده اغلب شايعات به واقعيت نزديک مي‌شوند.

شايعات از تغييرات گسترده در کادر فني استقلال حکايت دارد. حال اگر واگذاري استقلال در مزايده چهارم انجام شود و گروهي که اين روزها براي خريد آبي‌پوشان پا پيش گذاشته‌اند، قدرت را در دست بگيرند، قطعاً مربي بزرگ خارجي را به نيمکت استقلال مي‌آورند. مربي‌اي که آن‌قدر نام داشته باشد و بتواند با نامش حاشيه‌ها را مهار کند.

محسن فروزان و وحيد طالب‌لو دروازه‌بان‌هاي استقلال هستند. اولي در ليگ چهاردهم وظيفه حراست از دروازه اين تيم را بر عهده داشت و عملکردش با انتقادات زيادي روبه‌رو بود.

طالب‌لو نيز مدت‌هاست ديگر طالب‌لوي دهه 80 نيست و نمي‌توان از او انتظارات گذشته را داشت. به نظر مي‌رسد در صورت آمدن هر مربي ديگري، يکي از اين دو گلر (اگر چه با استقلال قرارداد دارند) از جمع آبي‌پوشان جدا شده و دروازه‌بان ديگري که گفته مي‌شود ملي‌پوش هم هست، ‌به اين تيم بيايد!

شايد اگر استقلال در نيم‌فصل مي‌توانست مدافع درجه اولي را به خدمت بگيرد، اميرحسين صادقي امروز بازيکن تيم ديگري بود. به نظر مي‌رسد او با اين که کاپيتان دوم آبي‌ها محسوب مي‌شود‌ اما فصل آينده به حضورش در استقلال پايان دهد. سن بالاي او و اشتباهات زيادش در طول فصل از صادقي، مدافعي معمولي ساخته است.

ماندن و جدايي هاشم بيگ‌زاده نيز 50-50 است. او در تيم ملي خوب بود اما در استقلال هرگز و صدالبته اتفاقات، مشکلات مالي او خصوصاً در ماه‌هاي اخير شانس خروجش را بيشتر از قبل کرده است.

درباره حنيف عمران‌زاده نيز که اشتباهات زيادي روي برخي از گل‌هاي خورده داشت، گفته مي‌شود او نيز يکي از جداشده‌هاي احتمالي است!

بسياري بر اين باور هستند که خسرو حيدري ديگر آن بازيکن تأثيرگذار گذشته نيست. بازيکني که در آستانه 33 سالگي با حيدري گذشته از زمين تا آسمان تفاوت دارد و در طول فصل اغلب اوقات مصدوم بود! اگر چه حيدري آماده براي هر تيمي نعمت است اما ادامه حضورش در استقلال با علامت سؤال بزرگي روبه‌روست!

جاسم کرار هر قدر از نظر فني خوب است اما حاشيه‌هاي زيادش او را از ليست بيرون مي‌گذارد، حالا مسئله محروميت او هيچ!

آرش برهاني که هشتمين فصل حضورش در استقلال را سپري مي‌کند، به احتمال زياد بايد ماه‌هاي پاياني بازيگري‌اش را در تيم ديگري جستجو کند. برهاني در اين فصل فقط 2 تا گل زده و بسياري وقت‌ها نيمکت‌نشين بوده است.

ميلاد سليمان‌فلاح، حسن رمضاني و فرزين گروسيان سه بازيکن ديگري هستند که جدايي آنها 100درصد است، با اين حساب بايد استقلال ليگ پانزدهم را تيم متحول شده‌اي ديد؛ تيمي که نسبت به امسال دنيايي تغيير دارد.

منبع : جام نيوز
نظرات بینندگان