arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

تاج: استقلال مخالفت کند، داربي جمعه برگزار مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس سازمان ليگ گفت: به استقلال پيشنهاد داديم تا در صورتي که در کورس کسب سهميه نباشد دربي پنجشنبه برگزار شود اما اگر استقلالي‌ها مخالفت کردند اشکالي ندارد و بازي را در همان روز جمعه برگزار خواهيم کرد.

مهدي تاج در مورد اينکه استقلال با تغيير تاريخ دربي مخالفت کرده است، گفت: به خاطر اينکه بازي‌هاي هفته پاياني همزمان بود ما اين پيشنهاد را به استقلال داديم تا در صورتي که در کورس کسب سهميه نباشد دربي پنجشنبه برگزار شود اما اگر استقلالي‌ها مخالفت کردند اشکالي ندارد و بازي را در همان روز جمعه برگزار خواهيم کرد.

وي ادامه داد: کميته مسابقات به باشگاه استقلال نامه زد تا براي استقبال مردم از دربي در صورتي که استقلال در کورس نباشد اين بازي پنجشنبه برگزار شود اما اگر در کورس باشد ديگر قضيه فرق خواهد کرد و حتي اگر آنها هم بخواهند تاريخ دربي تغيير نخواهد کرد تا اين مسابقه نيز با ساير ديدارهاي هفته پاياني همزمان باشد.

تاج در مورد ديدار فينال جام حذفي و اعتراض باشگاه نفت زمان آن گفت: اين يک بحث پيچيده است که نياز به صحبت زيادي دارد بايد در اين مورد طي هفته آينده با حضور مسئولان دو باشگاه نفت و ذوب‌آهن جلسه‌اي را برگزار کرده و برنامه ريزي‌هاي لازم را انجام دهيم اما قطعاً برنامه‌اي که ارائه خواهيم داد به شرطي خواهد بود که تيمي متضرر نشود.

رئيس سازمان ليگ، گفت: براي هفته پاياني ليگ برتر فکر مي‌کنم فقط نياز باشد تا دو جام قهرماني را به اصفهان و تبريز بفرستيم چون به احتمال زياد قهرمان در يکي از اين دو شهر مشخص خواهد شد. البته تا پايان هفته بيست و نهم هم صبر کنيم چون چهره قهرمان در پايان اين هفته پيداتر خواهد شد.
نظرات بینندگان