arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

تمرين نيمه‌تمام ماند،‌ عمران‌زاده به بيمارستان رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرين تيم فوتبال استقلال عصر امروز در حالي برگزار شد که هاشم بيک‌زاده در کارهاي گروهي تيمش شرکت کرد.

تيم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازي خود براي ديدار با تراکتورسازي تبريز از ساعت 18 امروز تمرينات خود را در کمپ حجازي برگزار کرد. با توجه به برگزاري تمرين در روز پنجشنبه هواداران بيشتري از تمرين استقبال کردند و امروز حدود 120 نفر از طرفداران استقلال در کمپ حجازي حاضر شدند. تمرين امروز حواشي مختلفي داشت که در زير مي‌خوانيد.

* نکته جالب تمرين امروز بازگشت هاشم بيک‌زاده بعد از چند روز به تمرينات استقلال بود. اين بازيکن به دليل عدم دريافت مطالبات خود چند روزي در تمرينات اين تيم شرکت نمي‌کرد.

* يک گروه تصويربرداري براي تهيه مستند از کشور آلمان به محل تمرين آبي‌پوشان آمد و گزارشي را در اين باره تهيه کرد.

* درابتداي تمرين امروز سرمربي تيم استقلال بازيکنان را دور هم جمع کرد و به مدتي کوتاه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي بازيکنان به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و کار تاکتيکي را آغاز کردند. سرمربي تيم استقلال در بخش آقاوسط با ساير بازيکنان تيمش پا به توپ شد و نکته جالب اينجا بود که قلعه‌نويي در يکي از صحنه‌ها خطاب به اميد ابراهيمي گفت «اميد جان جرزني نکن!»

* هواداران تيم استقلال در تمرين امروز به تشويق کادر فني و بازيکنان اين تيم پرداخته و در آستانه ديدار با تراکتورسازي به آنها روحيه دادند. استقلالي‌ها ابتدا به اميرحسين صادقي لقب فرديناند دادند و اين در حالي بود که پيش از اين صادقي با لقب مالديني تشويق مي‌شد. همچنين آنها در بخش ديگري از شعارهاي خود قلعه‌نويي را (ژنرال 5 ستاره) خطاب کرده و به اين شکل از سرمربي استقلال حمايت کردند. طرفداران تيم استقلال در ادامه شعار مي‌دادند اميرخان اول بشي آخر بشي دوستت داريم.

* با توجه به در پيش بودن ديدار استقلال و پرسپوليس طي 10 روز آتي هواداران تيم استقلال از رضا عنايتي و آرش برهاني مي‌خواستند تا به پرسپوليس گل بزنند. آنها همچنين از محسن کريمي مهاجم جوان و آينده‌دار استقلال خواستند تا به تراکتورسازي گل بزند.

* در يکي ديگر از بخش‌هاي تمريني امروز بازيکنان در دو گروه نارنجي و سبز فوتبال درون‌تيمي را برگزار کردند که سرمربي استقلال در گوشه‌اي از زمين نظاره‌گر اين برنامه‌هاي تاکتيکي شد.

* نکته قابل توجه در تمرين امروز اين بود که حنيف عمران زاده در کارهاي تاکتيکي تيمش حضور داشت و حتي در بازي آقاوسط با بازيکنان شوخي هم مي کرد اما از آنجا که مدافع استقلال از ظهر امروز دچار مسموميت غذايي شده بود بعد از گذشت 40 دقيقه نتوانست به کار تاکتيکي ادامه دهد و راهي بيمارستان شد. البته با توجه به فاصله سه روزه تا ديدار با تراکتورسازي، اين بازيکن در صورت تشخيص کادر فني مشکلي براي همراهي تيمش ندارد.

* کريم بوستاني امروز با دروازه‌بانان تيم استقلال به تمرين پرداخت.

* باد شديدي که امروز در کمپ حجازي مي‌وزيد کار تاکتيکي را براي بازيکنان استقلال و همچنين تماشاگران دچار مشکل کرده بود و آنها در باد تقريبا سردي تمرين خود را برگزار کردند.

* بچه‌هاي يک مدرسه فوتبال امروز با لباس متحدالشکل در تمرين حاضر شده و به تشويق بازيکنان تيم استقلال پرداختند.

* جيمي‌جامپي که روز گذشته در تمرين تيم استقلال وظيفه کار تدارکات را برعهده گرفته بود امروز هم در تمرين آبي‌پوشان شرکت کرد.

* هواداران تيم استقلال و بازيکنان اين تيم در جريان تمرين امروز پيرامون بازي شب گذشته بارسلونا و عملکرد فوق‌العاده مسي صحبت مي‌کردند و معتقد بودند بارسا ممکن است قهرمان اين دوره از ليگ قهرمانان اروپا باشد.

* به علت شدت وزش باد، قلعه نويي زودتر از موعد مقرر تمرين را تعطيل کرد.

تمرينات تيم فوتبال استقلال فردا مجددا در کمپ زنده‌ياد حجازي براي بازي با تراکتورسازي پيگيري خواهد شد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و تراکتورسازي تبريز از ساعت 18 روز يکشنبه آينده در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان