arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

نقدی: فتوحات بزرگی در پیش است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: جامعه بشری در یک پیچ حساس و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا،  سردار محمدرضا نقدی در جمع عاشقان ولایت در مسجد بنی هاشم ارومیه افزود: شرایط حساس و استثنایی را نه تنها ملت و امت اسلامی بلکه تمام جوامع بشری سپری می‌کند در این شرایط خاص باید آگاه بود و آگاهانه حرکت کرد.

وی با بیان این‌که «تمام ایدئولوژی‌هایی که به بشریت عرضه شده به بن‌بست رسیده است» افزود: لیبرال دموکراسی، ایدئولوژی غالبی که تمام دنیا برآن اهتمام داشتند درحال حاضر به بن‌بست رسیده و تمام بشریت شاهد فجایع و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع هستند.

وی با اشاره به این‌که «بزرگترین فجایع در حال حاضر در یمن در حال وقوع است» ادامه داد: جنگ در فلسطین، عراق و امروز جنگ در یمن چهره واقعی دموکراسی غرب را نشان داد و دیگر ادامه راه در بن‌بست است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که «ابرقدرت‌ها بخاطر بمب اتم مقابل میز مذاکره با ایران قرار نگرفته‌اند» تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت و وضع اقتصادی، سیاسی آمریکا و سایر ابر قدرت‌ها رو به زوال و نفوذ در جهان هرروز کاسته می‌شود و در مقابل نفوذ نیروهای انقلاب اسلامی بیشتر و دروازه شهرهای کشورهای جهان به روی نیروهای ایران باز شده و این رویداد ابرقدرت‌ها را وحشت‌زده کرده و به این علل طرف مقابل میز مذاکره با ما ایستاده‌اند.

نقدی اظهار کرد: ملت ایران هدایت‌گر و الگوی ملت آزادی بخش جهان هستند و ابرقدرت‌ها در تلاشند این صلابت و عزت ملت ما را بگیرند.

وی گفت: مردم باید هوشیار باشند نتیجه این مذاکرات هرچه باشد مبارزه با آمریکا و جنگ با ظالم باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: همه وقایع حال حاضر نشان داد رژیم غربی اصلاح شدنی نیست؛ نباید هیچ گاه در مقابل ظالم کوتاه آمد و نباید در مقابل کشتار زنان و کودکان بی دفاع ساکت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: فتوحات بزرگی در پیش است مشروط بر اینکه عزت خود را نگهداشته و سخت کوش باشیم.

نقدی با اشاره به این‌که «با تمام دشمنی و توطئه‌ها، ایران امن‌ترین جای جهان است» ادامه داد: باید در راستای پیشرفت، از بین بردن فقر، فساد، بیکاری و بالابردن سطح علمی تلاش کرد.

وی با بیان این‌که «دشمنان جنگ اقتصادی و فرهنگی بزرگی علیه ملت به راه انداخته‌اند» افزود: باید بسیجی کمر همت را محکم بسته و در راستای انجام رسالت بسیجی و حفظ ارزش و فرهنگ خود با تمام قوا تلاش کند.
نظرات بینندگان