arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

واکنش سپاه به طرح "هلال شیعی "

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار رمضان شریف در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تاکید کرد:طرح تشکیل هلال شیعی،سناریوی تبیلغاتی شکست خورده صهیونیست ها و آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

به گزارش ایسنا، در پی سخنان سردار سرلشکر محمد علی جعفری در اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان در پنج شنبه گذشته و انتساب جمله "هلال شیعی در حال شکل‌گیری است" به ایشان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسوول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: انتساب این جمله به سخنان فرمانده کل سپاه یک برداشت ناقص و تحریف همراه با شیطنت از تحلیل ایشان از وضعیت و تحولات منطقه و اهداف و نقشه‌های آمریکا و قدرت‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی وامت اسلامی بوده است.

وی افزود:نظام سلطه و استکبار به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در راستای اختلاف افکنی بین امت اسلامی و جلوگیری از روند تکاملی و تاثیرگذار انقلاب اسلامی سال‌ها است در چارچوب راهبرد "شیعه هراسی" و" ایران هراسی"، سناریوی خطرناک اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران در پی‌گیری "تشکیل هلال شیعی" را طراحی و دنبال می‌کنند.

مسوول روابط عمومی کل سپاه راهبرد " شیعه هراسی" و سناریوی" تشکیل هلال شیعی "را اقدامی تبلیغاتی و شکست خورده توصیف و تصریح کرد:جهان اسلام با هوشمندی و هوشیاری تاکنون ترفندهای جهان استکبار در این عرصه را خنثی کرده است.

شریف خاطرنشان کرد:تردیدی نیست آنچه مورد توجه افکار عمومی آحاد مسلمانان عالم قرار دارد "گفتمان انقلاب اسلامی " است که از مهم ترین شاخصه ها و مؤلفه‌های آن "وحدت جهان اسلام"، "استکبار ستیزی" و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی با عنوان دشمنان اصلی اسلام و مسلمین است.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: علت اصلی تلاش آمریکا و صهیونیست‌ها در ترویج موضوع هلال شیعی، اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب اسلامی و نیز وحشت آنان از وحدت و بیداری آحاد مسلمانان است که جمهوری اسلامی و ملت ایران همواره پرچمدار آن بوده و هستند.

شریف در پایان با قدردانی از اهتمام اصحاب رسانه به انتشار درست و دقیق اخبار مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه اظهارات مربوط به فرماندهان و مسوولین ارشد آن یادآور شد: مجدداً به رسانه‌ها توصیه می‌کنیم اخبار رسمی مربوط به سپاه را از "سایت خبری سپاه‌نیوز" به عنوان مرجع رسمی اخبار این نهاد انقلابی و مردمی پیگیری و مورد انتشار قرار‌دهند.
نظرات بینندگان