arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

خزعلي: سران فتنه از منافقين بدتر هستند

نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري گفت: نفاق و توطئه سران فتنه از نفاق منافقين و استكبار جهاني بيشتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري گفت: نفاق و توطئه سران فتنه از نفاق منافقين و استكبار جهاني بيشتر است.

به گزارش ايرنا، آيت الله «ابوالقاسم خزعلي» در جمع طلاب حوزه هاي علميه استان قزوين افزود: تحركات و آشوبگري مذبوحانه مشتي فريب خورده در روز 25 بهمن كه با هدايت سران فتنه و با رهبري استكبار جهاني به ويژه آمريكا، انگليس و رژيم اشغالگر قدس انجام گرفت، خشم ملت با بصيرت و هوشيار ايران را برانگيخته است.

وي اظهار داشت: امروز سران فتنه با همه فرصت هايي كه دستگاه قضايي و نظام به آنها داد تا به آغوش نظام برگردند، متأسفانه بيش از گذشته فتنه گري كردند و نزد ملت ايران نيز براي هميشه منفور خواهند بود.

آيت الله خزعلي خاطرنشان كرد: قوه قضائيه در اجراي قانون تكليف مشخصي دارد و بايد با هر متخلفي برخورد كند و به خصوص با سران فتنه و عوامل فتنه بايد برخوردي جدي و قاطعانه داشته باشد.

وي با اشاره به راهپيمايي مردم بعد از نمازجمعه هفته گذشته اضافه كرد: اين حضور پرشكوه، تجلي بصيرت و وفاداري به آرمان هاي نظام اسلامي، اوج عشق و ارادت به ولايت و تبعيت از رهبري معظم انقلاب اسلامي بود.

دبيركل بنياد بين المللي غدير با اشاره به اينكه دشمنان از همين وحدت و در صحنه بودن وحشت دارند، افزود: به بركت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، اين پيروزي افتخارآفرين و به ياد ماندني باعث شد كه ديگركشورها نيز مانند مصر، تونس، الجزاير و بحرين، عليه حاكمان ظالم به پاخيزند. وي اظهار اميدواري كرد: اين خيزش انقلابي كه در كشورهاي مصر، تونس و بحرين شروع شده است به كشور عربستان نيز سرايت كرده و در اين كشور تحولي بنيادين رخ دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
1
راست میگی؟؟؟
نه باور نمیشه
درود
|
UNITED STATES
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
1
1
درود بر دكتر مهدي خزعلي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
متاسفم واسه مردم تهران
نظرات بینندگان