arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
25 بهمن را یک خیانت غیرقابل بخشش بود

رضایی: اعتراضات قبلاً علیه مسئولان بود، امروز علیه نظام است

آیا شعور سیاسی برخي از فعالان سياسي اینقدر نیست که بفهمند این حرکات 100 درصد در جهت اهداف دشمنان ملت ايران است؟ آیا متوجه نمی شوند كه غربي ها این حرکات را طراحی کرده اند؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحلیل «برژینسکی» مشاور وقت امنیت ملی آمریکا که گفته بود: «آقای اوباما در انقلاب مصر بسیار دستپاچه تر از آقای کارتر در انقلاب ایران است» گفت: این یک نعمت الهي است که خداوند فرصتی را پس از 30سال برای ایران پیش آورده است و ايران بايد از اين فرصت حداكثر استفاده را ببرد لذا نخبگان و ملت ايران نبايد اين فرصت تاريخي را از دست بدهند.

به گزارش انتخاب؛ رضایی  در دیدار با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در روز میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) با بيان اينكه غرب طی30 سال گذشته تلاش كرده جلوی پیشرفت ملت ايران را بگیرد اظهار داشت: امروز روز شكستن ديوارهاي غرب در اطراف انقلاب اسلامي ايران و روز خنثي كردن تحريم هاي اقتصادي غرب عليه كشورمان است.

وي با بیان اینکه با فضای جدید در منطقه، ایران می تواند دوستان جدیدی را بیابد و حلقه محاصره غرب را بشکند گفت: آمریکایی ها از پیوند نهضتهای مردمی منطقه با ايران بهمين دليل ناراحت و عصبانی هستند و راهكاري كه انتخاب كرده اند اين است كه تحركاتي را در داخل ايران با كمك ناراضيان ساماندهي كنند و توان ايران را به آن مشغول كنند تا ايران نتواند پيوند خود را با نهضت هاي مردمي و اسلامي مصر و كشورهاي منطقه مستحكم تر كنند.

رضایی ادامه داد: از طرف ديگر آنها با راه اندازي عده اي فريب خورده مي خواهند تبليغات جهاني بكنند و به مردم مصر و كشورهاي منطقه اعلام کنند که از نظام و ملت ايران الگو نگيريد و متصل نشويد زيراكه آنها پايدار نيستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث اخیر و اهداف آمریکا در ایران گفت: آیا درست است که ما بنشینیم و تظاهرات علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار کنند؟ آیا آنقدر عده اي نمي فهمند که 25 بهمن حادثه ای در جهت منویات آمریکایی هاست؟ آیا شعور سیاسی برخي از فعالان سياسي اینقدر نیست که بفهمند این حرکات 100 درصد در جهت اهداف دشمنان ملت ايران است؟ آیا متوجه نمی شوند كه غربي ها این حرکات را طراحی کرده اند؟ اعتراضات سال گذشته علیه مسئولان بود ولی امروزه علیه نظام است و سکوت در مقابل آن قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: هر حادثه اي در اين روزها در ايران نه تنها مقابله با نظام است بلكه مقابله با منافع ملي ايران هم مي باشد. هر اقدامی که مانع بهره برداری ملت ایران از فرصت ها شود خیانت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام 25 بهمن را یک خیانت غیرقابل بخشش دانست و گفت: رهبري حیثیت انقلاب است و دفاع از ایشان، دفاع از حیثیت انقلاب و ملت ايران است. بايد ملت ايران و سياسيون كشور شعور سياسي خود را نشان دهند و يكپارچه متحد شوند. امروزه زمان نا اميدي آمريكا از ادامه خصومت هاي خود عليه ايران است. هر كسي كه ايران و اسلام را مي خواهد بايد يكپارچه در مسير رهبري حركت كند.

رضایی با اشاره به اینکه حادثه بزرگی در جهان اسلام رخ داده افزود: آمریکایی ها می خواهند حوادث جهان اسلام را در جهت منافع خود مديريت كنند و ارتباط ايران را با ملل اسلامي قطع كنند لذا امروزه روز تشكيل بين الملل اسلامي است و ملت ايران و نخبگان ايران بايد پرچم اين نهضت را بدست بگيرند. با تشکیل بین الملل اسلامی از فشارهای آمریکا و موانع آنها بیرون خواهیم آمد.

وی ادامه داد: همانطور كه ملت ايران با ابتكار امام راحل پرچم قدس و فلسطين را بدست گرفتند امروز هم پرچم تشكيل بين الملل اسلامي را با ابتكار رهبري مقام معظم رهبري بدست مي گيرند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
HT
|
United States
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
0
آقای رضائی شخصیت واقعی‌ خود رو نشان مردم داد،.. ایشان در زمان انتخابات سعی میکرد با فریب مردم خود رو روشنفکر، تحصیلکرده و حامی‌ منافع مردم نشون بده .. من همون موقع هم می‌فهمیدم ایشان برای بدست آوردن قدرت داره تقیه میکنه.. یعنی‌ دروغ میگه..
نظرات بینندگان