arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیک‌زاده:

هیات‌مدیره استقلال فقط حرف می‌زند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رد همیشه معترض استقلال که قهر کردن‌هایش از این تیم به یک سریال تبدیل شده است! روز گذشته در هنگام تعویض هم با زدن زیر بطری آب به نوعی به تعویضش اعتراض کرد.

به گزارش ایران ورزشی،مرد همیشه معترض استقلال که قهر کردن‌هایش از این تیم به یک سریال تبدیل شده است! روز گذشته در هنگام تعویض هم با زدن زیر بطری آب به نوعی به تعویضش اعتراض کرد.

بیک‌زاده که روز خوبی را پشت سرنگذاشته بود و در جریان بازی اشتباهات زیادی داشت بعد از بازی دلیل باخت استقلال را بی انگیزگی بازیکنان عنوان کردو گفت: «شکست‌های ما به خاطر بی‌انگیزگی و بی‌روحیه بودن بازیکنان است که بی‌پولی در این مساله دخالت دارد.»

این بازیکن با انتقاد از هیات‌مدیره استقلال در ادامه گفت: «۹ نفر عضو هیات‌مدیره باشگاه هستند و اگر هر کدام یک میلیارد پول به باشگاه می‌آوردند، وضعیت مالی بهتری داشتیم. هیات‌مدیره استقلال فقط جلسه می‌گذارند و حرف می‌زنند.»

بیک‌زاده بازهم به پول نگرفتن بازیکنان اشاره می‌کند و با این بهانه باخت خود را توجیه می‌کنند! بیک‌زاده در این ارتباط می‌گوید: «اگر شما هم چهار ماه پول نمی‌گرفتید، وضعیتی بهتر از بازیکنان استقلال نداشتید. متاسفانه انگیزه بازیکنان بسیار کم است.»
نظرات بینندگان