arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
پیگیری رسانه ها جاب داد؛

مجلس و دادستانی پیگیر حکم عجیب عقرب سیاه

کمیسیون اجتماعی در رابطه با موضوع تبرئه عقرب سیاه از سوی دادگاه کیفری استان تهران نشست ویژه ای را با دادستان استان برگزار خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمیسیون اجتماعی در رابطه با موضوع تبرئه عقرب سیاه از سوی دادگاه کیفری استان تهران نشست ویژه ای را با دادستان استان برگزار خواهد کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که متجاوزان به عنف در کشور عفت و افکار عمومی جامعه را هدف قرار می دهند،‌ گفت: کمیسیون اجتماعی در رابطه با موضوع تبرئه عقرب سیاه از سوی دادگاه کیفری استان تهران نشست ویژه ای را با دادستان استان برگزار خواهد کرد.

محمدرضا محسنی،نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که عقرب سیاه سزاوار رأفت نمی باشد و چنین برخوردی از سوی دستگاه قضایی باعث سوء استفاده دیگر مجرمان خواهد شد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موارد تجاوز به عنف حساس می باشند و این موضوع را قطعاً پیگیری خواهند کرد.

وی افزود:دستگاه قضایی باید در پرونده عقرب سیاه همچون پرونده های قاتل کرجی و میدان کاج قاطع و سخت گیرانه برخورد نماید تا درس عبرتی باشد برای آنان که حتی به فکر چنین رفتارهای ناشایستی اند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی در چارچوب قانون موضوع را پیگری و در این رابطه نشست ویژه ای را با دادستان تهران برگزار خواهد کرد.
نظرات بینندگان