arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

حريفان پرسپوليس به خاک و خون کشيدند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آنها که فوتبال آسيا را از نزديک تعقيب مي‌ کنند از ميزان حساسيت دربي شهر رياض خبر دادند.

اين دربي که بين دو تيم آبي‌پوش الهلال و زردپوش النصر برگزار مي‌ شود اين هفته در ليگ عربستان برگزار شد و صحنه هاي زشتي در آن خلق شد. شدت خشونت بازي آنقدر بود که جان بيتون داور اسکاتلندي اين بازي به 8 بازيکن کارت زرد داد و 3 بازيکن را اخراج کرد.

جنجالي ترين صحنه اين بازي لحظه اي بود که سالم الدوساري در دقيقه 2+90 با کارت زرد داور مواجه شد و پس از اعتراض شديد به داوري کارت قرمز را به چشم ديد. اين بازيکن بعد از دريافت کارت زرد، با پيشاني ضربه اي به بيني داور زد که اين حرکت غيرورزشي کمتر در مسابقات حرفه اي فوتبال ديده مي‌ شود.

الهلالي ها که اين بازي را 1 ـ صفر باخته بودند، بعد از بازي هم قصد حمله به داور را داشتند که با دخالت نيروهاي ويژه امنيتي اين اتفاق رخ نداد. حالا کميته داوران اسکاتلند به صورت رسمي از اين بازيکن شکايت کرده و خواستار محروميت شديد بازيکن 23 ساله الهلال شده است. شکايتي که مشخص نيست به آن رسيدگي بشود يا نه.

الهلال و النصر حريفان اصلي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بوده و خواهند بود. پرسپوليس النصر را در تهران برد و در رياض به اين تيم باخت تا در دور حذفي مقابل الهلال قرار بگيرد که با اين شکست بخت کمي براي قهرماني در عربستان دارد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان