arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
بالاخره معلوم شد:

ارتباط موسوی باعوامل بیگانه از سال65 !

مشخص است كه افراد فعاليتي را انجام مي‌دهند كه با منطق و منفعت ملي سازگاري ندارد و افراد فتنه‌گر خود را در چارچوب پروژه‌اي خارجي تعريف و منفعت خاصي را در جايي ديگر جست‌وجو مي‌كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك كارشناس مسائل سياسي گفت: برخي از مقامات ارشد سيا كه امروز دوره بازنشستگي خود را سپري مي‌كنند، با صراحت اعلام كرده‌اند كه ما از سال ۶۵ با موسوي و دفتر او ارتباط داشته‌ايم.
سعد‌الله زارعي كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدام ناشايست فتنه‌گران در ۲۵ بهمن سال ۸۹ تصريح كرد: حركت فتنه‌گران يك اقدام وكالتي بود، بدين معنا كه اين اتفاق منافعي براي عوامل داخلي نداشت چراكه تجمع معدود افراد آشوبگر در چند نقطه شهر به صورت پراكنده و سر دادن شعارهاي ضدملي، تخريب اموال عمومي و تيراندازي به سوي مردم، نمي‌تواند براي حزب يا گروهي در داخل ايجاد موقعيت و يا محبوبيت كند.

وي ادامه داد: در اين شرايط مشخص است كه افراد فعاليتي را انجام مي‌دهند كه با منطق و منفعت ملي سازگاري ندارد و افراد فتنه‌گر خود را در چارچوب پروژه‌اي خارجي تعريف و منفعت خاصي را در جايي ديگر جست‌وجو مي‌كنند.

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به يكپارچگي ملت و حاكميت ايران در دفاع از مردم مظلوم مصر و تونس افزود: مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران، به عنوان شخصيت اول كشور با قاطعيت و بياني روشن از حركت آزادي‌بخش مردم تونس و مصر دفاع و حمايت كردند كه در سطح بين‌المللي كمتر كشوري با اين صراحت و قاطعيت، از خواسته مردم مصر براي رسيدن به اهدافشان دفاع مي‌كند.

زارعي افزود: زماني كه مردم، يكپارچه در دفاع از حقوق مردم مصر در ۲۲ بهمن به خيابان‌ها مي‌آيند، كاملاً مشخص است كه افرادي كه ۳ روز پس از ۲۲ بهمن در يك كار موازي به خيابان‌ها مي‌آيند، هيچ نيتي ندارند جز كمك به توطئه‌گراني كه اين روزها مشغول مصادره انقلاب مردم مصر هستند.

پروژه ۲۵ بهمن براي خاموش كردن صداي مردم مصر بود

وي گفت: آقايان كروبي و موسوي با اقدامات نادرستشان، به جاي آنكه در كنار مردم آزادي‌خواه مصر‌ كه از سوي آمريكا و اسرائيل مورد تعرض قرار گرفته‌اند، قرار بگيرند، با همكاري در پروژه ۲۵ بهمن قصد داشتند ‌صداي مردم مصر را خاموش كنند كه خوشبختانه راه به جايي نبردند.

اين كارشناس مسائل سياسي تصريح كرد: مردم مصر نگاهشان به قله‌اي است كه كشور اسلامي ايران در طي ۳۲ سال گذشته به اثبات و استحكام رسيده است و اكنون ايران اسلامي با حمايت از مردم مسلمان آزاديخواه مصر، نويد اين را مي‌دهد تا با تمام دشمنان اسلام به مقابله بپردازد و توطئه‌هاي آنان را خنثي كند.

زارعي ادامه داد: اقدامات كروبي و موسوي به معناي گرفتن اسلحه از دستان مردمان مصر و خلع سلاح آنان در برابر دشمنان جبارشان است؛ اين خيانت بسيار روشن و غيرقابل بخشش است.

وي با اشاره به غيرقابل تفسير و تأويل بودن اقدامات فتنه‌گران تصريح كرد: هيچ‌كس نمي‌تواند ادعا كند كه اغتشاشات، تير‌اندازي‌ها،‌ ضرب و شتم‌ها، تخريب اموال عمومي و شعارهاي ضدملي و اسلامي، به موسوي و كروبي ارتباطي ندارد.

موسوي و كروبي حتي عرضه مديريت يك تجمع كوچك را هم ندارند

اين كارشناس مسائل سياسي ادامه داد: براي همه روشن است كه موسوي و كروبي حتي توان مديريت يك تجمع كوچك را هم ندارند، چه برسد به اينكه بخواهند مردم را براي تجمعي دعوت و آن گروه‌ها را هدايت كنند.

زارعي ادامه داد: كاملا روشن است كه فتنه‌گران اگر هم بگويند كه دستور تيراندازي، اغتشاش و تخريب، توسط آنان صادر نشده است، كاملا روشن است كه آنان مي‌دانستند كه توانايي كنترل اين اجتماعات را ندارند.

نيت موسوي و كروبي ضربه زدن به جهان اسلام است

وي با اشاره به اينكه فتنه‌گران با اقداماتشان قصد ضربه‌زدن به جهان اسلام را دارند، تصريح كرد: هم‌اكنون زمان آن رسيده ‌كه گروه مقاومت اسلامي در سطح بين‌المللي با حركتي منسجم، كارآمدي خود را نشان دهند و نگذارند فتنه‌گراني مانند موسوي و كروبي به جهان اسلام ضربه بزنند.

اين كارشناس مسائل سياسي ادامه داد: اقدامات موسوي و كروبي آنقدر قبيح بود كه حتي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي هم نتوانستند از فعاليت‌‌ آنان دفاع كنند و يا در برابر آنها سكوت پيشه كنند؛ آقاي خباز هم كه در ستاد آقاي كروبي فعاليت داشت، با صراحت از اين فتنه‌گران اعلام برائت كرده است.

دستگاه قضايي بدون فوت وقت به روند اين پرونده رسيدگي كند

زارعي با بيان اينكه دستگاه قضايي به اعتبار آنكه نظام جمهوري اسلامي اساساً بنايش در وهله اول برخورد نظامي و امنيتي با مخالفين نيست، افزود: زماني كه فتنه‌گران در مقابل جهان اسلام و جنبش مقاومت در سطح بين‌الملل اسلامي قرار گرفتند و آشكارا به سرباز حقيري در جبهه استكباري تبديل شده‌اند، بايد تسامح را كنار گذاشت؛ مردم از دستگاه قضايي توقع برخورد قاطع را با اين فتنه‌گران دارند.

وي ادامه داد: مردم توقع دارند كه محاكمه سران فتنه با سرعت بيشتري انجام گيرد، چرا‌كه اقدامات فتنه‌گران در راستاي مخدوش شدن امنيت ملي و يا به تعبير ديگر تضعيف جهان اسلام است لذا انتظار مي‌رود دستگاه قضايي بدون فوت وقت به روند اين پرونده رسيدگي كند و فتنه‌گران را به سزاي اعمالشان برساند.

دستگاه قضايي از به شهادت رسيدن جوانان جلوگيري كند

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به شهادت شهيد ژاله در درگيري‌هاي ۲۵ بهمن سال ۸۹ اظهار داشت: اين دانشجو عضو فعال بسيج بوده و در سطح دانشگاه هم حمايت خود را از انقلاب، نظام و رهبري نشان داده است. او با مشاهده گروهي از اغتشاشگران براي مقابله با آنان به ميدان آمده بود كه در نهايت با تيراندازي جريان فتنه به شهادت رسيد.

زارعي ادامه داد: البته اين اولين شهيد نظام نيست؛ تاكنون خون شهداي بسياري در اين حوادث نثار انقلاب اسلامي شده‌ است و اين سندي است بر اينكه نظام جمهوري اسلامي و مردم برخلاف آنچه در نقاط ديگر دنيا رخ مي‌دهد، در نقطه مقابل مستكبران تروريست قرار مي‌گيرند و با خون خود حقانيت خود را به اثبات مي‌رسانند.

وي افزود: البته اين موضوع چيزي از مسئوليت قوه قضائيه كم نمي‌كند بلكه گمان مي‌رود صبوري بيش از حد دستگاه قضايي سبب شهادت عزيزان ارجمندي مي‌شود كه سرمايه‌هاي اين كشور هستند لذا اين موضوع مسئوليت دستگاه قضايي را تشديد مي‌كند.

موسوي از سال ۶۵ با عوامل آمريكايي در ارتباط بوده است

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به "پرونده سياه فتنه‌گران‌ كه تاكنون بنا به ملاحظاتي از بازگو كردن آن اجتناب شده است "، اظهار داشت: ‌اسنادي وجود دارد كه نشان مي‌دهد ميرحسين موسوي از سال ۶۵ يعني از اواسط دوره نخست‌وزير خود، با عوامل آمريكايي در ارتباط بوده و در دفتر و كابينه او كساني وجود داشتند كه هم‌اكنون در خارج از كشور به صورت آشكار، با مقامات ارشد سيا در ارتباط هستند.

وي ادامه داد: برخي از مقامات ارشد سيا كه امروز دوره بازنشستگي خود را سپري مي‌كنند، با صراحت اعلام كرده‌اند كه ما از سال ۶۵ با موسوي و دفتر او ارتباط داشته‌ايم كه اين موضوع را بايد به مردم اطلاع داد.

اين كارشناس مسائل سياسي تصريح كرد: برخي مردم گمان مي‌كنند كه ميرحسين موسوي در فاصله سال ۶۸ تا ۸۸ دوره سكوت را سپري و به عنوان يك استاد دانشگاه به امورات محدود مشغول بوده است، در‌حالي‌كه اسناد، شواهد و قرائني وجود دارد كه نشان مي‌دهد در طول اين سال‌ها يك پروژه مشتركي توسط ميرحسين موسوي و آمريكا در حال اجرا بوده است.

زارعي با اشاره به پروژه زيست مسلماني كه توسط ميرحسين موسوي در دانشگاه شهيد بهشتي دنبال مي‌شد، اظهار داشت: اين پروژه يك پروژه آمريكايي بوده كه هدفشان سكولاريزه كردن نظام جمهوري اسلامي بوده است.

تعرض كروبي به خانواده شهدا

وي عملكرد آقاي كروبي در زمان رياست بنياد شهيد را پر از فاجعه دانست و تصريح كرد: تعرض آشكار كروبي به حريم خانواده و همسران شهدا يكي از پرونده‌هاي سياه كروبي است.

اين كارشناس مسائل سياسي ادامه داد: آقاي كروبي با بازداشت كردن خانواده‌هاي شهيدي كه به عملكرد او در بنياد شهيد معترض بودند، چهره سياهي را از خود بر جاي گذاشته است.

زارعي با اشاره به آلودگي مالي آقاي كروبي در دوران رياست بنياد شهيد و دوره‌اي كه در مجلس حضور داشت، افزود: اسناد و مداركي وجود دارد كه كروبي اقداماتي خلاف مصالح ملي انجام داده است كه اقدامات او چندين مرتبه با واكنش امام خميني (ره) همراه بوده است.

وي ادامه داد: به نظر بنده زمان آن فرا رسيده است كه مردم در جريان عملكرد دقيق فتنه‌گران در دوران گذشته آگاه شوند تا تصور نكنند كه آقاي موسوي به معناي واقعي نخست‌وزير امام خميني (ره) بوده‌اند و امام ‌راحل از او رضايت كافي را داشته‌اند و يا آقاي كروبي در خدمت امام بوده است. بايد ابهامات از تاريخ اين چهره‌هاي سياه زدوده شود تا مردم عمق ماجرا را به خوبي درك كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
14
بهتره این کارشناس سیاسی نظرشو واسه خودش نگه داره....نمیدونم واقعاً اینا مردمو چی فرض کردن؟!
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
3
بوی گند دهن اين کارشناس را ميشود از پشت صفحه تلويزيون استمشاق کرد. بهمين منظور زارعی هر وقت سياست را کارشناسی ميکند بخاطر بوی گندش تلويزيون را خاموش ميکنيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
4
واي بر نظامي كه نخست وزير دوران جنگش كه مورد تاييد بنيان گذارش بوده جاسوس بوده !!!اين آقاي به اصطلاح كارشناس كليت نظام جمهوري اسلامي را زير سوال برده است.
نظرات بینندگان